en wat ik nog veel mooier vond is dat ie em om 13:00 al weer terecht had, dus rijden/fazantkussen/terugrijden/zooimaken/schoonmaken en de GP kijken, ik doe het hem niet na iig. Maar jah, Duc rijders zijn klussers ...
ik was d'r wel want heb nu 2 HELE MOOIE shirts in huis
en wilde me blade ertussen proppen maar jullie waren ff naar de mac gegaan en dacht ja ga niet zonder toestemming mij ergens tussen wringen maar ok ok ik sta in ut krijt
dus moet maar ff wachten tot mini meet of tot september ofzo
wie schrok het meest?
Schrik je dan niet zo ontzettend dat je hem laat glijden?
Heb met 200+ een zeemeeuw tegen m'n 1e Blade gehad...
Was ook aardig zooitje kan ik je vertellen...die ging dwars door m'n topkuip heen...
Zal de piccies een keertje erbij zoeken...
Heb met 200+ een zeemeeuw tegen m'n 1e Blade gehad...
Was ook aardig zooitje kan ik je vertellen...die ging dwars door m'n topkuip heen...
Zal de piccies een keertje erbij zoeken...
en wanneer is die mini-meeting?
Krijg van die beelden voor me..zoals in Hotshots dat er een kip wordt afgeschoten met een pijl en boog..maar nu dan een meeuw op een blade af
wie schrok het meest?
Schrik je dan niet zo ontzettend dat je hem laat glijden?
Was op Tessel in de avond op die lange weg vanaf de boten
Lekker rustig dus ik gassen en bij 220km/u zag ik 'm in een flits vanaf linksboven tussen een lege plek tussen de bomen aan komen duiken....
Ik dook achter m'n kuipruitje en remde niet, week niet uit...
KLAP!!!
En toen was m'n vizier troebel...en m'n linkerkant van m'n helm en pak waren bloederig
De meeuw was naast m'n linker koplamp eringekomen en hing vleugelloos binnenstebuiten tussen m'n zijkuip en afdekplaat uitIkke paar rukken aan beest gegeven en weggeflikkerd... Toen maar ff gestopt om schade te bekijken...
Topkuip naar de klote, koplamp ontzet, linker kuipsteunen verbogen...lamp was door klap uit koplamp geschoten.. en een hele boel kledder
Ik schrok niet maar dacht: ow fuck
Gelukkig All-risk verzekerd
jij krijgt geen big mac stiekummerd
Lekker rustig dus ik gassen en bij 220km/u zag ik 'm in een flits vanaf linksboven tussen een lege plek tussen de bomen aan komen duiken....
KLAP!!!
En toen was m'n vizier troebel...en m'n linkerkant van m'n helm en pak waren bloederig
De meeuw was naast m'n linker koplamp eringekomen en hing vleugelloos binnenstebuiten tussen m'n zijkuip en afdekplaat uitIkke paar rukken aan beest gegeven en weggeflikkerd... Toen maar ff gestopt om schade te bekijken...
Topkuip naar de klote, koplamp ontzet, linker kuipsteunen verbogen...lamp was door klap uit koplamp geschoten.. en een hele boel kledder
KLAP!!!
Was te laat, zeemeeuw was al ge-euthanaseerd
k*tbeest
Check jij de OP maar ff...ivm de 4 Big Macs die je ons schuldig bent
Was te laat, zeemeeuw was al ge-euthanaseerd
k*tbeest
Check jij de OP maar ff...ivm de 4 Big Macs die je ons schuldig bent
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Euh bauke kan je ook een nog opstaande rekening voor koffie vermelden?
Zal me een zooitje gegeven hebben..gelukkig heb je niet uit geweken..anders was het een heel groot zooitje geweest..Je hart zal wel een slag gemist hebben
Nee hoor, dacht echt alleen maar OW K*T...
Ben ook pas na de klap van het gas gegaan, ik wijk eigenlijk niet uit voor dieren of ik moet heel rustig rijden en geen ander verkeer hebben, anders knal ik gewoon door...jammer voor het beest...
Ben ook pas na de klap van het gas gegaan, ik wijk eigenlijk niet uit voor dieren of ik moet heel rustig rijden en geen ander verkeer hebben, anders knal ik gewoon door...jammer voor het beest...
ja die is voor J@ZZ de nieuweling hier
en zal ook maar ff wachten met me nieuwe specs te plaatsen hier tot ik me rekening heb afgelost bij jullie
is denk ik ook het beste wat je kan doen denk ik
en jammer dat het geen kip was he....anders had je een MCchicken gehad
Toch knap 220 op texel