Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je duwt hem nog wel wat uit de vering, dus het staat alsnog best stabiel denk ik.Hoi hawk gt.
Ik begrijp niet helemaal wat jij bedoelt met dit: Vanwege de hogere voorband staan beide wielen op de grond als hij op zijn middenbok staat.
Want op die manier zou jouw motorfiets toch heel instabiel staan op de middenbok?
Even terug naar pagina 77, daar vind je dat er zo'n 300-350 km wordt gereden op een tank.Middenbok is altijd handig,mijne moet alleen wat langer worden.
Vanwege de hogere voorband staan beide wielen op de grond als hij op zijn middenbok staat.
Ik heb ook originele hendels.
Op de cbr zitten kortere maar de originele zijn wat lekkerder.
Hoeveel km rijden jullie op 1 tank?
Ik bedoel de oude cb500tjes
Band goed gebalanceerd? Wiellagers ook vervangen? Misschien heel gek, zit de klauw met juiste moment gemonteerd?Ik zit met een probleempje. Ik heb na: het vervangen van de schijf en blokken, revisie van de klauw, vervangen van de voorvork keerringen, vervangen van de balhoofdlager en een nieuwe voor (en achter) band. Nog steeds last van trillingen als ik hard rem. Hebben jullie nog tips?
Ik zal langs de garage gaan om eens te laten checken of de band goed gebalanceerd is, maar daar ga ik wel van uit. De lagers waren nog goed, maar kunnen we dan direct ook bekijken. De klauw heb ik zonder momentsleutel vastgezet, dus dit zou een probleem kunnen geven, maar lijkt me onwaarschijnlijk?Band goed gebalanceerd? Wiellagers ook vervangen? Misschien heel gek, zit de klauw met juiste moment gemonteerd?
Ik denk dat de makkelijkste oplossing is om deze direct vanaf de accu te pakken met een schakelaar, dan voorkom je overbelasting van andere circuits, maar iets wat op het contact geschakeld zit is natuurlijk wel makkelijker, i.v.m. lekstroom. Je kan ook makkelijk contact maken net voor de zekeringen, maar ik weet niet meer precies hoe dit er uit zag.Zal mij hier ook eens melden. Sinds een paar weken in Het bezit van een CBF 500 abs uit 2008. Mooi compleet inclusief middenbok en handvatverwarming. Moet alleen nog een USB aansluiting maken voor de navi. Iemand tips waar deze makkelijk op de electra van de motor aangesloten kan worden?
Lijkt mij ook onwaarschijnlijk, maar met alles wat je al genoemd had was dat het enige dat ik nog kon verzinnen...Ik zal langs de garage gaan om eens te laten checken of de band goed gebalanceerd is, maar daar ga ik wel van uit. De lagers waren nog goed, maar kunnen we dan direct ook bekijken. De klauw heb ik zonder momentsleutel vastgezet, dus dit zou een probleem kunnen geven, maar lijkt me onwaarschijnlijk?
.Lijkt mij ook onwaarschijnlijk, maar met alles wat je al genoemd had was dat het enige dat ik nog kon verzinnen...
En wat betreft geschakelde draden: ik heb mijn HVV aangesloten met een relais, schakeldraadje van het achterlicht gepakt en draden trekken maar. Maar ik geloof dat een USB lader vaak ook gewoon direct vanaf koplamp wordt getrokken, gezien de lader niet zoveel stroom trekt.
wat voor navi?Zal mij hier ook eens melden. Sinds een paar weken in Het bezit van een CBF 500 abs uit 2008. Mooi compleet inclusief middenbok en handvatverwarming. Moet alleen nog een USB aansluiting maken voor de navi. Iemand tips waar deze makkelijk op de electra van de motor aangesloten kan worden?