Wilblerick
MF'er
- 8 mei 2011
- 91
- 0
Dank je.
Was altijd al een wens, maar kon financieel niet uit. Hebben laatst een meevaller gehad en omdat ik verder van de woonplaats ga werken, zei de vrouw: "moet je dan niet een niuewere motor gaan halen". Daar hoefde ik niet lang over na te denken dus.
Heb ook nog getwijfeld over een GS, maar na de laatste vakantie in Oostenrijk wist ik het zeker geen GS van elke 5 motoren zijn er 3 GS'n. En als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel een eenheidsworst.
Maar de Twin gaat er niet uit, daar gaat het vrouwtje op rijdenen ik ook zo af en toe ook natuurlijk
Had trouwens begrepen dat bij de nieuwste LC8 de onderhouds interval 10000 km was en ga het onderhoud toch zelf doen.
Oke, tegen mij zeiden ze om de 6000 dus dat hield me tegen. Als je trouwens kunt kiezen tusseneen GS en de KTM dan verliest die GS het m.i. altijd.
je had er ook niks van valbeugels enz op toch? dan sloop je het helaas snel.zooohh ik baal dus echt mega..
Vandaag ff weze ploegen,damn leg ik vlak voordat ik naar huis ging nog ff de twin plat op keien/grind tank onder de krassen echt *&^%$ mega kut..
kapjes kapot o.k kut.. maar een tank f..k.. zeker van mn rd-03 de tank was als nieuw..
je had er ook niks van valbeugels enz op toch? dan sloop je het helaas snel.
staat nog een rd03 die mogelijk in onderdelen weg gaat op het tcn forum maar volgens mij heeft dennis die al gezien.
Thanx man.!
Had hem idd al gezien maar die vent reageert echt nergens op helaas..
Trouwens wie neemt de OT van het Africa twin deel 2 voor zijn/haar rekening...
Als ik niet zo n mega digibeet was had ik het zeker gedaan.!
Thanx man.!
Had hem idd al gezien maar die vent reageert echt nergens op helaas..
Trouwens wie neemt de OT van het Africa twin deel 2 voor zijn/haar rekening...
Als ik niet zo n mega digibeet was had ik het zeker gedaan.!
Ik weet niet of het het juiste model is maar op de veilingsite van BVA staat ook een AT te koop
Honda XRV 750 Africa Twin - Motoren te Zwolle - BVA Auctions - online veilingen
Wie weet...
Ik weet niet of het het juiste model is maar op de veilingsite van BVA staat ook een AT te koop
Honda XRV 750 Africa Twin - Motoren te Zwolle - BVA Auctions - online veilingen
Wie weet...
dacht iets te lezen dat cas121 ermee bezig was. maar anders wil ik hem wel gaan starten. met een knappe startpost
is t ook sam, iets kopen zonder proefrit en hem gezien te hebben.
Als je een pekkel twinnetje zoekt.er staan momenteel zat @Tjes voor en nabij de 1000euri op marktplaats.
Ook zonde maar minder zonde als je rd-07 naar de kloten rijden in de pekel.
Ook zonde maar minder zonde als je rd-07 naar de kloten rijden in de pekel.
valt wel op meeste @T rijder zijn niet zo van poetsen..
kleine of grote..? het is heel er goed zelf te doen hoor bij een @T..