Het Honda Africa Twin Topic deel *3*

Hoi mf'ers ik heb sinds enkele dagen geen achterlicht meer wel nog enkel remlicht. heb lampje na gezien is nog tip top. zekeringen zijn ook nog in orde en ook bekabeling nagekeken maar op eerste zicht niks abnormaals te bespeuren. Iemand idee? voorste verlichting werkt ook alles inclusief richting aanwijzers.
zou eerst is een andere lampje proberen. voordat je verder gaat.
 
Beste mf'ers,
Een Africa Twin is een tijdloze motor dus we gaan gewoon hoopvol door met dit topic.
Sinds een jaar, trotse eigenaar van deze a.t.
Had al twee NX250 in bezit, rustig projectjes om om te toveren tot ax-1.
Bmw k1100 tot naked bike omgetoverd, maar na de scheiding vorig jaar.. toch op zoek naar iets avontuurlijker, wat minder op snelheid gebaseerd en wat meer op taktiek. Zodoende een oude kriebel, liefde beantwoord en een Africa Twin gekocht.
Al een reisje naar de Ardennen gemaakt.
Yes, dat is een houtkachel in een tent.
RD07A van '97 88d kilometer (inmiddels 92)
Kappen opnieuw gespoten in Honda rood. Geen stickers voor de liefhebbers 🥲.
2019 uit elkaar gehaald en metalen frame delen zwart gepoedercoat, net als de spaakwielen, ex de spaken.
GPR eindemper
Zelf:
Rugged roads valbeugels.
Perfect fairings custom kontje.
Originele zadel nog erg mooi. Via eBay een Yves Mailo (France) comfortzadel gevonden, erg nice.
Givi pannier rack/ARO koffers.
Etc.

Hier gekomen mbt de berichten over de spanningsregelaar. Die is onderweg en hopelijk dat dat gaat verhelpen dat wanneer ik de lichten aan doe, de accu leeg trekt (gelukkig wel lithium accu)

Ben vooral benieuwd of er nog fanatiekelingen in Drenthe wonen om deze passie mee te delen.

IMG_20231101_162238971.jpg

IMG_20231104_150645242_HDR.jpg

IMG_20231107_135847313_HDR.jpg

IMG_20231029_115914078.jpg



Aangezien het al een tijdje rustig is hier, hopelijk vergeven jullie me de foto spam :)

Happy rollings
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan