Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Mooie K5, staat nog op de originele voorband ofniet ? Weet niet of ze toen op 014's werden afgeleverd ?
Dan staat die al even stil, proficiat met je aankoop :t

Yup ze staat nog op bt014, dus die moeten er snel vanaf
...nou wil ik alzo geen bridgestone eronder, maar nu reden te meer
 
Zeg heren, weten jullie nog dat ik dit zei:



Laat ik vandaag nou een k5 gekocht hebben met,...

Hou je vast,...

7500 km op de teller!

Ding is in showroom conditie!

Bekijk bijlage 1384289

Enige onderdelen die niet origineel zijn, zijn de kuipruit, kentekenplaathouder en de Yoshimura carbon Tri Oval (Short MiJ)
nice ik dacht dat ik 6 jaar geleden een hele verse had met 8500 km :p

Morgen ga ik met de soes op circuit word men eerste dag dit jaar het weer is niet super (koud/bewolkt).
En er rijden morgen veel heel erg snelle piloten die komen trainen voor een wedstrijd voor volgende week dus zal het proberen rustig aan te doen en de boel heel te houden...
 
nice ik dacht dat ik 6 jaar geleden een hele verse had met 8500 km :p

Morgen ga ik met de soes op circuit word men eerste dag dit jaar het weer is niet super (koud/bewolkt).
En er rijden morgen veel heel erg snelle piloten die komen trainen voor een wedstrijd voor volgende week dus zal het proberen rustig aan te doen en de boel heel te houden...

Waar rij je ? Ik heb gisteren een dag Zolder gedaan, ging lekker en na de middag goed van temperatuur (17/20 graden)
 
Dan is het het zeker wel waard om die te vervangen voor wat vers rubber. En als de leidingen en keerringen niet uitgedroogd zijn is er niet veel aan de hand. Lekker rijden ermee!
 
Nou, heb een probleempje ontdekt, de eerste paar minuten dat ik rij fluctueert de temperatuur met het toerental
meer toeren: Temperatuur loopt op
Minder toeren: Temperatuur loopt af
en dat gaat verdomd vlug, graad per seconde zo ongeveer
als ik dan een minuutje van 5-10 aan het rijden ben stabiliseert de boel zich naar een verwachte waarde

Paar opties:
Oude koelvloeistof? (zou ik het aanhoudend hebben)
Luchtbel in het systeem? (Lijkt me ook een aanhoudend probleem)
Niet genoeg koelvloeistof? (Lijkt me ook een aanhoudend probleem)
Thermostaat verouderd? (lijkt me niet voor fluctuaties te zorgen)
Teveel rek in de leidingen? (zodra voldoende op druk pas kookpunt verlagend)
 
Niet echt goed vorig jaar reed ik er nog 58'1 nu 2 seconden langzamer maar de baan lag er slecht bij en de bk piloten waren ook een stuk langzamer dan normaal de snelste piloten zaten rond de 57a 58 seconden tijdens het bk worden er 55 of 54 gedraait door de top!
 
Wel een leuke foto aan over gehouden posen voor de cameraman haha
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1554915329191.jpg
    FB_IMG_1554915329191.jpg
    105,4 KB · Weergaven: 18
strakke foto inderdaad :t jammer dat de baan er minder bij lag.

Ik zit nog te dubben of ik mettet ga doen dit jaar, in 2011 1x gereden maar vind het zelf te kort.
prijs kwaliteit is er wel naar je betaald er niet de hoofdprijs voor.

Ik rij nog 1x Assen en 2 x Zolder, misschien nog een extra dag maar ligt eraan hoe het thuis gaat, juni wordt ik weer vader en op het werk is het de laatste tijd ook druk dus even kijken hoe het past, Assen en Zolder zijn reeds geboekt en betaald :]
 
Nou, heb een probleempje ontdekt, de eerste paar minuten dat ik rij fluctueert de temperatuur met het toerental
meer toeren: Temperatuur loopt op
Minder toeren: Temperatuur loopt af
en dat gaat verdomd vlug, graad per seconde zo ongeveer
als ik dan een minuutje van 5-10 aan het rijden ben stabiliseert de boel zich naar een verwachte waarde

Paar opties:
Oude koelvloeistof? (zou ik het aanhoudend hebben)
Luchtbel in het systeem? (Lijkt me ook een aanhoudend probleem)
Niet genoeg koelvloeistof? (Lijkt me ook een aanhoudend probleem)
Thermostaat verouderd? (lijkt me niet voor fluctuaties te zorgen)
Teveel rek in de leidingen? (zodra voldoende op druk pas kookpunt verlagend)
Vreemd dat dit niet tijdens de proefrit was
 
Hey,
heeft er iemand interesse in een gsxr1000k9?
Ik ga mijn motor verkopen wegens aanhoudende blessure.

De prijs is nog over te onderhandelen.

Groetjes
 
mocht je hem origineel verkopen of inruilen heb ik wel interesse in je uitlaatsysteem.

Succes met de verkoop :t
 
Nog even bij m'n monteur nagevraagd,... schijnt normaal te zijn

Ik heb dit niet bij mijn K5. Temperatuur koelvloeistof loopt rustig en langzaam op van rond de dertig graden naar rond de 72-75. (‘s Ochtends) dit is uiteraard bij rustig warm rijden. Als motor warmer wordt bij hogere toerentallen richting 80, maar geleidelijk. Bij warm weer en stadsverkeer tot rond 105
 
Ik heb dit niet bij mijn K5. Temperatuur koelvloeistof loopt rustig en langzaam op van rond de dertig graden naar rond de 72-75. (‘s Ochtends) dit is uiteraard bij rustig warm rijden. Als motor warmer wordt bij hogere toerentallen richting 80, maar geleidelijk. Bij warm weer en stadsverkeer tot rond 105
Zelfde met mijn K7.
 
K9 + heeft dit wel wat, moest er in het begin wat aan wennen maar heb wat zitten zoeken op gixxer.com en schijnt normaal te zijn bij de K9 modellen,
K7 had hier helemaal geen last van, lijkt alsof de thermostaat et in het gebied zit waar je normaal bij normaal woon/werk verkeer in zit en hierdoor hij steeds open en weer dicht gaat, bij warm weer of lekker doorrijden is de temperatuur wel constant.
 
Ik houd het in ieder geval in de gaten
Het gele gevaarte heeft lang genoeg stilgestaan om misschien wat luchtbellen te vormen
Vloeistof zat er genoeg in, dat wel, en op het moment niet meer terug gezien



~

Kreeg vandaag m'n custom tankpad binnen, waren ze vergeten de dikke plastic laag er op te doen, dus het was niets meer als een gewone sticker

Ach, kon ik hem in ieder geval aan bonken knippen om kleurmonsters te nemen
Gelijk 2 nieuwe ontworpen
preview_5f01a443ca3d2fe4b58b3d071476e2461.png preview_e6b3560463160d39043300b46b012cc31.png

Had ook nog zoiets in gedachten:
render_product_6061 (2).png

...maar dat vond ik net 'te'
 
Zo, nieuwe bandjes en remleidingen, net op tijd opgeruwd voor de regen kwam

Tijd om er nog meer op te gaan schroeven
Morgen PC3 binnen, Valdoppen ook binnenkort, dan nog kijken voor Pazzo's of dergelijke, uitlaatbeugel, DB ruitje, ...als ik de lotto win een set PVM's :P:9
 
Nou, het is even wachten op de tankpads, ze hadden een foutje gemaakt in degenen die ze me toestuurden

Gelukkig had ik wel de PC3 en titax hendels en veervoorspanningsverstellers (3× woordwaarde) om me vandaag mee bezig te houden

Heerlijk die 1000, ik had gewoon ruimte om stekkers los te trekken zonder m'n pols te verrekken en het vel van m'n klauwen te trekken
Als eerste even het PAIR systeem onklaar gemaakt, dmv een dikke inbusbout in de slang te proppen

Wou ik eerst alleen de boel alvast op z'n plaats hangen, kreeg ik ook zowaar de tps sensor los, dus soldeerbout erbij en de PC3 in werkende staat gesteld
Nu even een Vegas map, begin juni echt laten afstellen op een dyno

20190426_171452.jpg20190426_171500.jpg
20190426_180852.jpg20190426_185244.jpg

Daarna even het Titax spul erop geschroefd

20190426_203224.jpg20190426_203202.jpg
20190426_203210.jpg

Komende week Gilles kettingspanners (de simpele versie) en smoke achterlicht binnen

....ik heb nog wel wat te hobbyen de komende tijd *O*


Oh de rizoma handvaten en stuurgewichten, tezamen met m'n Barracuda spiegels komen van m'n oude fietsje die had ik al een vrijdagje eerder er op geflept

20190426_204621.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan