Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Ik heb zaterdag en zondag de gixxer ook even uitgelaten 👍🏻
 

Bijlagen

  • 47AD097D-169B-4260-BCA6-8F6F88E6C053.jpeg
    47AD097D-169B-4260-BCA6-8F6F88E6C053.jpeg
    331,8 KB · Weergaven: 17
Weet iemand waar die "pair" zit en hoe ik dat het beste kan afdoppen/afsluiten. Rij een 1000K7 zonder kat en bij gas loslaten knalt het met grote regelmaat dusdanig hard dat ik er zelf van schrik. Een strijker is er niks bij :$
 
Laatst bewerkt:
Even een vraag mannen.
Wegens te weinig tijd gaat gixxer1000k7 in de verkoop.
Echter heb ik geen idee over de vraagprijs.ik heb wel 70.000km, marchesini wielen,Brembo pomp,braking schijven ,uitlaatsysteem enz...hebben jullie een idee hierover. Alvast bedankt
 
Even een vraag mannen.
Wegens te weinig tijd gaat gixxer1000k7 in de verkoop.
Echter heb ik geen idee over de vraagprijs.ik heb wel 70.000km, marchesini wielen,Brembo pomp,braking schijven ,uitlaatsysteem enz...hebben jullie een idee hierover. Alvast bedankt
Originele spullen monteren en de rest los verkopen dan hou je er nog wat aan over.
Inruilen met opties geeft nauwelijks meerwaarde, en met die km stand ga je zeker niet de hoofdprijs krijgen.

Ik heb in 2012 mijn k7 ingeruild met 63.000 km en kreeg er toen 5500 voor, had hem wel origineel gemaakt.
Ik zie ze op marktplaats tussen de 5500 en 7000, geluk is dat de prijzen wel hoog blijven de laatste jaren.
Er staan er veel met lage km standen (wel of niet eerlijk) maar met 70.000 km is de motor nog lang niet op als die goed is warm gereden en onderhoud heeft gehad maar vertel dat de meeste mensen maar eens die er 1 met 20.000 km naast zetten.
 
Weet iemand waar die "pair" zit en hoe ik dat het beste kan afdoppen/afsluiten. Rij een 1000K7 zonder kat en bij gas loslaten knalt het met grote regelmaat dusdanig hard dat ik er zelf van schrik. Een strijker is er niks bij :$
Tank eraf, airbox eraf en dan zie je hem boven je kleppendeksel liggen aan de bal hoofd zijde.

Je kan weerstanden kopen zodat het klepje niet meer werkt, of afdekplaatjes.
Wat goedkoper en makkelijker is (en net zo goed werkt). Is de slang naar je airbox volgen (dikke slang komt aan de zijkant rechts iets aan de onderkant is je airbox).
Die eraf halen en afdoppen.
Bij mijn racer zit er een inbusbout in, met ring en borgmoer. Ring is net zo groot dat de bout niet naar de airbox kan en de ring zit klem in de slang dus laat niks door.. Werkt prima.
Op de K7 had ik een rubberen kanpje op de airbox aansluiting en de slang er weer terug over, zie je ook niks van en werkt ook.
Bij de L4 heb ik een afdekdopje op de airbox, weerstand voor de stekker en heb ik de 2 aansluitingen op het kleppendeksel doorverbonden met een slang zodat die niet naar de airbox gaat, werkt ook prima.

Als je op gixxer.com zoekt op pair mod zie je meerdere voorbeelden langskomen.
Succes
 
Originele spullen monteren en de rest los verkopen dan hou je er nog wat aan over.
Inruilen met opties geeft nauwelijks meerwaarde, en met die km stand ga je zeker niet de hoofdprijs krijgen.

Ik heb in 2012 mijn k7 ingeruild met 63.000 km en kreeg er toen 5500 voor, had hem wel origineel gemaakt.
Ik zie ze op marktplaats tussen de 5500 en 7000, geluk is dat de prijzen wel hoog blijven de laatste jaren.
Er staan er veel met lage km standen (wel of niet eerlijk) maar met 70.000 km is de motor nog lang niet op als die goed is warm gereden en onderhoud heeft gehad maar vertel dat de meeste mensen maar eens die er 1 met 20.000 km naast zetten.
Idd,mensen staren zich blind op km standen.alles samengevat mag ik blij zijn met 4000euries.
 
Even een vraag mannen.
Wegens te weinig tijd gaat gixxer1000k7 in de verkoop.
Echter heb ik geen idee over de vraagprijs.ik heb wel 70.000km, marchesini wielen,Brembo pomp,braking schijven ,uitlaatsysteem enz...hebben jullie een idee hierover. Alvast bedankt

Ik verkocht mijn K8 1000 twee jaar geleden voor €6850 met 55dkm op de klok, 4,5 ervoor gekocht voor €7150 met 5000km.
De motor is altijd goed onderhouden door Hoegee en was bij verkoop nog steeds in nieuwstaat.
Ik heb de motor een week met alle opties op MP gezet maar je krijgt dan alleen maar onzin biedingen en gelukzoekers aan je deur.
Ik heb toen besloten de fiets helemaal stock te bouwen( op de 520 ketting na) en toen weer te koop gezet, na een week was hij verkocht.

Het verbaasd me dat de k7/k8 modellen redelijk stabiel in prijs blijven, en toch ze je ze wel weer licht stijgen.

Onderstaande lijst is allemaal los verkocht een heeft een leuk bedrag opgeleverd.

[*]Yoshimura Tri oval Full race exhaust
[*]Yoshimura Chassis protector
[*]Yoshimura Oil full cap
[*]Yoshimura Steering Stem Nut
[*]Yoshimura Bar ends zwart
[*]Yoshimura Race stand stoppers
[*]K&N luchtfilter
[*]Marchesini Alu Forged Wheels
[*]Renthal tandwiel
[*]Ohlins stuurdemper
[*]Braking wave remschijven
[*]Braking wave remschijf
[*]EBC Sinterd remblokken
[*]Goodright stalen remleiding (carbon look)voor+achter
[*]Puig double bubble smoked windscherm
[*]Pazzo racing rem/koppelings hendel
[*]Suzuki OEM Carbon look Tankpad
[*]Suzuki OEM Carbon look Kroonplaat beschermer
[*]Suzuki OEM Carbon look Teller decoratie
[*]Suzuki OEM Carbon look tankdop decoratie
[*]Suzuki OEM Motorhoes
[*]Suzuki OEM carbon Tankcover
[*]Suzuki OEM carbon rearhugger
[*]Suzuki OEM carbon chain guard
[*]Suzuki OEM carbon exhaust bracket
[*]Akrapovic carbon front fender
[*]LED knipperlichten Smoked voor
[*]LED knipperlichten Smoked achter
[*]LED knipperlicht relais
[*]Super Sprox achtertandwiel(OEM Velg)
[*]Gouden haaks ventiel (OEM Velg)
[*]Pilot Xenon 6000K
[*]Pilot Led lamp voor
[*]H9 Led lamp groot licht
[*]Headlightcover Smoked
[*]Suzuki OEM carbon Tank panels
[*]Suzuki OEM carbon Heelplates
[*]Full Bazzaz Z Fi TC
[*]Renthal Ultralight 520 Rear sprocket (Hard Anodized)
[*]Renthal 520 front sprocket
[*]Tsubaki Racing Pro 520 Gold chain

Succes met de verkoop:t
 
Hoegee is een top zaak. Nu 3 motoren daar gekocht en en t kijken naar een 4de
Klopt, ik kan niets anders zeggen dan goede ervaringen met Marc Hoegee en zijn monteurs. Helaas voor hem ben ik overgestapt naar een andere merk. Dus als we elkaar zien vraagt hij altijd hoe de Ijzer koers staat_O-_O-_O- Het is en blijft een Suzuki man he ;)
 
Ik verkocht mijn K8 1000 twee jaar geleden voor €6850 met 55dkm op de klok, 4,5 ervoor gekocht voor €7150 met 5000km.
De motor is altijd goed onderhouden door Hoegee en was bij verkoop nog steeds in nieuwstaat.
Ik heb de motor een week met alle opties op MP gezet maar je krijgt dan alleen maar onzin biedingen en gelukzoekers aan je deur.
Ik heb toen besloten de fiets helemaal stock te bouwen( op de 520 ketting na) en toen weer te koop gezet, na een week was hij verkocht.

Het verbaasd me dat de k7/k8 modellen redelijk stabiel in prijs blijven, en toch ze je ze wel weer licht stijgen.

Onderstaande lijst is allemaal los verkocht een heeft een leuk bedrag opgeleverd.

[*]Yoshimura Tri oval Full race exhaust
[*]Yoshimura Chassis protector
[*]Yoshimura Oil full cap
[*]Yoshimura Steering Stem Nut
[*]Yoshimura Bar ends zwart
[*]Yoshimura Race stand stoppers
[*]K&N luchtfilter
[*]Marchesini Alu Forged Wheels
[*]Renthal tandwiel
[*]Ohlins stuurdemper
[*]Braking wave remschijven
[*]Braking wave remschijf
[*]EBC Sinterd remblokken
[*]Goodright stalen remleiding (carbon look)voor+achter
[*]Puig double bubble smoked windscherm
[*]Pazzo racing rem/koppelings hendel
[*]Suzuki OEM Carbon look Tankpad
[*]Suzuki OEM Carbon look Kroonplaat beschermer
[*]Suzuki OEM Carbon look Teller decoratie
[*]Suzuki OEM Carbon look tankdop decoratie
[*]Suzuki OEM Motorhoes
[*]Suzuki OEM carbon Tankcover
[*]Suzuki OEM carbon rearhugger
[*]Suzuki OEM carbon chain guard
[*]Suzuki OEM carbon exhaust bracket
[*]Akrapovic carbon front fender
[*]LED knipperlichten Smoked voor
[*]LED knipperlichten Smoked achter
[*]LED knipperlicht relais
[*]Super Sprox achtertandwiel(OEM Velg)
[*]Gouden haaks ventiel (OEM Velg)
[*]Pilot Xenon 6000K
[*]Pilot Led lamp voor
[*]H9 Led lamp groot licht
[*]Headlightcover Smoked
[*]Suzuki OEM carbon Tank panels
[*]Suzuki OEM carbon Heelplates
[*]Full Bazzaz Z Fi TC
[*]Renthal Ultralight 520 Rear sprocket (Hard Anodized)
[*]Renthal 520 front sprocket
[*]Tsubaki Racing Pro 520 Gold chain

Succes met de verkoop:t
Helemaal waar,maar ik zit midden in een bouwproject en mijn zoon zijn voetbal eisen teveel tijd op,waardoor...de motor blijft staan.ze gaat weg voor een weekend auto.
 
Even een vraag mannen.
Wegens te weinig tijd gaat gixxer1000k7 in de verkoop.
Echter heb ik geen idee over de vraagprijs.ik heb wel 70.000km, marchesini wielen,Brembo pomp,braking schijven ,uitlaatsysteem enz...hebben jullie een idee hierover. Alvast bedankt

Wat vraag je voor de velgen ? :9
 
Helemaal waar,maar ik zit midden in een bouwproject en mijn zoon zijn voetbal eisen teveel tijd op,waardoor...de motor blijft staan.ze gaat weg voor een weekend auto.

Ik zou toch voor de losse verkoop gaan als je de originele spullen hebt.
De marchesini wielen,Brembo pomp,braking schijven ,uitlaatsysteem enz leveren zeker wel extra geld op bij losse verkoop.

Tip: Als je slim bent maak je al wat foto's en post je die hier, scheelt weer een hoop MP volk aan je deur die onzin biedingen doen:t:]
 
Goedemiddag allen! Lang geleded dat ik mezelf hier heb laten zien! De k4 is er nog (woonkamer) maar de k3 heeft plaats gemaakt voor een s1000rr en een circuit k9. Gelijk ook een vraag over de k9. Ik krijg de vering niet zacht genoeg! Die bpf en shock lijken me voor iemand van 85kg. Is er iemand die wat veren heeft voor 70kg personen! Groeten!
 
Goedemiddag allen! Lang geleded dat ik mezelf hier heb laten zien! De k4 is er nog (woonkamer) maar de k3 heeft plaats gemaakt voor een s1000rr en een circuit k9. Gelijk ook een vraag over de k9. Ik krijg de vering niet zacht genoeg! Die bpf en shock lijken me voor iemand van 85kg. Is er iemand die wat veren heeft voor 70kg personen! Groeten!

Ik heb nog een Showa achterveer liggen van een L8, wellicht past die onder je fiets
 

Bijlagen

  • showa achtershock.jpg
    showa achtershock.jpg
    45,2 KB · Weergaven: 5
Terug
Bovenaan Onderaan