Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Vandaag besloten een K7 voor erbij te kopen. Witte anniversary uitvoering. Deels voor weg gebruik maar ook wat amateur circuit training dagen.


Vrij standaard, op de demper na.. geen idee wat voor demper het is trouwens. Korte kentekenplaathouder en duo cover.



Vond alleen wel dat de achterkant snel opzij stapt maar misschien komt dat door het soort banden.

Verder een leuke bike
90266B48-8299-4822-83AC-900C37CF8E1C.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Dank! Ben benieuwd wat ik er van ga vinden. Had hiervoor een S1000RR. Maar voor woon werk niet ideaal. Ingeruild op een zgan R1200GSA maar op het circuit niet echt top. Dus vandaar deze aanschaf voor erbij.

Ook nog een nieuwe Gsxr 750 gekocht, rood/zwart voor mijn vrouw. Binnenkort eens een foto maken als we die hebben staan. Alle alu kleur onderdelen worden vervangen voor zwarte (rem/schakel set, hendels) yoshi R11 demper, duo cover en zwart zadel ipv de standaard rode, zwarte kuipruit en LED verlichting, korte kentekenplaathouder en een quickshifter erop om t plaatje af te maken.

40B4C9F9-E90C-4CA9-98C0-EF0D9856891E.jpeg
 
Na een moeizame opstart met me k6 is afgelopen jaar beter verlopen. Geen ANWB assistente nodig gehad dit jaar dus we kijken weer goed vooruit.

Met vooruit kijken ben ik opzoek naar een mooi demper voor de Gixxer..! Liefst een Yoshi maar die zijn voor een k5/k6 moeilijk te vinden. Nu bied iemand een akra systeem aan (misschien iemand van hier) en hij geeft aan dat het een racesysteem is waardoor er een andere carterpan onder moet die hij overigens wel heeft liggen.

Heeft iemand van jullie dit wel eens meegemaakt? Of heeft iemand nog een mooie Yoshi/akra liggen voor een k5/6
 
andere pan was volgens mij voor het pasmaken K5,K6 op een K7
Ik heb nog een Yoshi R11 demper liggen maar is zonder e keur en killer dus volgens mij redelijke herriepijp.
Zat bij de circuitmotor en die ga ik niet gebruiken.
 
andere pan was volgens mij voor het pasmaken K5,K6 op een K7
Ik heb nog een Yoshi R11 demper liggen maar is zonder e keur en killer dus volgens mij redelijke herriepijp.
Zat bij de circuitmotor en die ga ik niet gebruiken.

Ik heb een foto mogen ontvangen van de verkoper waar deze complete uitlaat op een k6 zit. Ik vraag me af of het systeem dan niet van een K3/4 is inplaats van een k5/6
 
Na een moeizame opstart met me k6 is afgelopen jaar beter verlopen. Geen ANWB assistente nodig gehad dit jaar dus we kijken weer goed vooruit.

Met vooruit kijken ben ik opzoek naar een mooi demper voor de Gixxer..! Liefst een Yoshi maar die zijn voor een k5/k6 moeilijk te vinden. Nu bied iemand een akra systeem aan (misschien iemand van hier) en hij geeft aan dat het een racesysteem is waardoor er een andere carterpan onder moet die hij overigens wel heeft liggen.

Heeft iemand van jullie dit wel eens meegemaakt? Of heeft iemand nog een mooie Yoshi/akra liggen voor een k5/6
Moet het perse een yoshi of akra zijn? Ik heb nog een volledig titanium systeem liggen, geen yoshi of akra maar minstens net zo mooi en kwalitatief hetzelfde.
 
Mooi die 750 en de 1000.

hende vervangen is nog gemakkelijker as bij een kabel, hendel eraf en nieuwe erop :)
 
Moet het perse een yoshi of akra zijn? Ik heb nog een volledig titanium systeem liggen, geen yoshi of akra maar minstens net zo mooi en kwalitatief hetzelfde.

Lang over nagedacht maar een Yoshimura is toch het liefst wat ik zou willen hebben en daarin gaat me voorkeur ook nogeens uit naar een "dual tip".
 
Beetje dode boel hier.

Is er al iemand met de nieuwe gixxer? Heeft die ook standaard up and down QS?

De nieuwste R1 is wel echt dik met alle gadgets.
 
Beetje dode boel hier.

Is er al iemand met de nieuwe gixxer? Heeft die ook standaard up and down QS?

De nieuwste R1 is wel echt dik met alle gadgets.

Ik doe het nog een tijdje met de oude k2 💪
Net terug van een beurtje, kleppen controle,nieuwe bougies /remblokken /vloeistoffen /achterband.
83900 kilometer nu erop staan en dat worden er hopelijk nog wat meer :]
 
Voor de geïnteresseerde heb ik een Yoshimura R11 SQ full system te koop met alle toebehoren voor de gsxr 1000 L7/L8.
Bij interesse stuur gerust een pb.
 

Bijlagen

  • yoshi.jpg
    yoshi.jpg
    56,9 KB · Weergaven: 6
Enkele weken terug mijn K7 verkocht. Voelde vreemd om motor-loos te zijn.
Gelukkig staat er nu een L7 in race trim in de schuur.

Wil eigenlijk nog een tweede set wielen, of in ieder geval een achterwiel erbij hebben.
Weet iemand of de (PVM/originele) wielen van een K7 passen? (schijven zijn 10mm kleiner en er zal een snelheidsopnemer op gemaakt moeten worden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan