Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Om ze schoon te maken moeten ze uit elkaar kunnen. Ze zijn zo ontzettend vastgeprut dat ik dat niet voor elkaar krijg. Zoiets heb ik al eerder gehad met de remklauwen van mijn Honda, en daar was ultrasoon reinigen een perfecte oplossing!Wat valt er ultrasoon te reinigen aan remklauwen?
Gewoon netjes schoonmaken en weer met "Bremsenvet" in elkaar zetten.
Bremsenvet doe je ook in de groeven waar de stofkeerringen en de drukkeerringen in zitten.
je onderhoud je fiets dus erg slecht.............................................Om ze schoon te maken moeten ze uit elkaar kunnen. Ze zijn zo ontzettend vastgeprut dat ik dat niet voor elkaar krijg. Zoiets heb ik al eerder gehad met de remklauwen van mijn Honda, en daar was ultrasoon reinigen een perfecte oplossing!
dus jij loopt naar je werk?...Ik vind dat ultrasoon liever lui dan moe..
Klopt. En wat erger is: degene voor mij blijkbaar ook. Ik heb al vrij lang niet gereden met deze motor, dat maakt het er ook niet beter op. Een keer in de pekel gereden vorig jaar en daarna lekker binnen gezet... Dat was niet slim.je onderhoud je fiets dus erg slecht.............................................
Daar is toch niks mis mee?Ik vind dat ultrasoon liever lui dan moe..
Fijn voor jouGoeie vergelijking :7
Er is nog geen een probleem qua remklauwen of dergelijke waarvoor ik ultrasoon nodig heb gehad, soms moet je gewoon iets meer moeite doen :p
wat is er mis met deze vergelijking?...je bent eerder klaar(daar) en hebt minder energie gebruikt....Goeie vergelijking :7
Er is nog geen een probleem qua remklauwen of dergelijke waarvoor ik ultrasoon nodig heb gehad, soms moet je gewoon iets meer moeite doen :p
nou...verry raarrrrrr
accu in de triumph.....
starten...zelfde probleem......tijden starten kakt accu in tot 10.9 volt...dat is ok, maar stopt er toch mee.
nu eens flink door proberen...na een stuk of 7 a 8 keer proberen, gaat hij wel langer doorstarten....2 plofjes...nog eens proberen en kan nu ook langer doorstarten....motortje loopt nu.
wat raarrrr is....mijn usb contact met voltmeter....geeft 37 volt aan....spanningsmeter gewoon 14.2
na een minuutje lopen gaat de usb voltmeterding langzaam zakken naar ook rond de 15 a 14 volt....
het is wel duidelijk dat er iets niet goed is.....en vertrouw de spanningsmeter wel, maar de usb niet.
denk toch dat er ergens goed wat vocht in is gekomen en de boel misschien ontregeld...
het rondgaan van de startmotor gaat ook best vlot....ook als hij ermee stopt...dus wel kracht zat denk ik?
Hele winter netjes druppellader aan de accu, maar zaterdag klaar om te rijden en natuurlijk de accu zo dood als een pier
Ik rij met een gelaccu een type zwaarder dan orgineel dat is blijkbaar vaak een probleem bij de tiger.Vraagje hierover, met wat voor accu's rijden jullie?
Ik heb er vorig jaar een nieuwe yuasa in gedaan maar hier stond volgens mij op dat deze niet plat gemonteerd mogen worden, misschien dat ze hierdoor eerder slecht worden omdat de platen een stukje droog staan. Ik merkte namelijk dat mijne ook al minder werd maar heb hem ook niet heel vaak aan de lader staan.
Als hij lekt laat het accuzuur wel zijn sporen na, daarom ben ik voor een gel gegaan.Heb bij heuts maar een nieuwe accu gehaald ymf oid maar dat plat liggen zal zeker niet helpen denk ik. Netjes de accu gevuld maar nadat je hem monteerd ruik je accu zuur