Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft iemand nog een XTZ frame met achtervork en kenteken liggen?

voor een komend projectje!

groet,

Pieter
 
heeft iemand nog een XTZ frame met achtervork en kenteken liggen?

voor een komend projectje!

groet,

Pieter
Hoi Pieter, probeer eens bij het Offroad Centrum in Vaasen, tel 06 2381 4538. Die hebben volgens mij ook frames met kenteken, wellicht ook van een XTZ750.

@Iggy, het is soms pijnlijk om te zien hoe mensen (niet) met dieren om kunnen gaan. Mijn oma zei dan: "mensen zijn af en toe net beesten". Mooi om te lezen hoe je je om dit arme paard bekommert, het siert je. Bauke
 
heeft iemand nog een XTZ frame met achtervork en kenteken liggen?

voor een komend projectje!

groet,

Pieter

Wat gaat het worden een XTRDM? :+

Nou zal het frame voor jou het belangrijkste zijn maar die heb ik niet voor je, wel 2 achtervorken en een voorvork.
 
@ Raymond, ik denk dat het kranten artikel morgen wel online is: Noord Hollands dagblad, Schagercourant
@Bauke, dank je voor 't compliment, ik hoop dat de zaak opgelost is voordat ik straks weer richting Spanje ga, en er een baasje voor 't paardje gevonden is, maar 't ziet er op dit moment niet goed uit, de bekende berenput die opengetrokken wordt
@Pieter, ik heb nog wel een frame liggen, zonder kenteken
 
zoo ben er ook weer,
bijgelezen, was een maandje in thailand :)

full
 
jaa genoten Mattijs !
zou er zoo nog een maand willen zijn, heerlijk toeven, veel gezien en meegemaakt, echt een andere cultuur, zoo lekker eten, mensen zijn vriendelijk, absoluut voor herhaling vatbaar, aanrader !
 
okee, niet voor een suup, maar toch mooi nietwaar?

full


de achtervork even wat steviger gemaakt om torsie te verminderen.
 
Laatst bewerkt:
Voor off-road zou je kunnen zien of je zoiets bovenop de vork zou kunnen zetten
Hoewel, het zit niet lager dan de uitlaat, dus de grondspeling verlies je niet.
Je zou het geheel eventueel ook nog iets dichter op de vork kunnen zetten, die hoek aan de voorkant kan minder, denk ik.
Het is een mooi idee, kom op Suup-rijders, het las-apparaat weer eens voor de dag!
Groeten,
Doudou
 
Hoi, vanochtend mijn koppelingskorf gedemonteerd om te zien welke veren erin zitten. Verassend dat het alle 6 dikke veren zijn , en niet 3 dikke en 3 dunne. Echter ondanks dat er 6 veren in zitten met dezelfde dikte heb ik wel speling tussen het tandwiel en de korf. In de draairichting is dat ongeveer 2 graden. Ik weet niet of dat belangrijk is, maar op de buitenzijde van de korf staat 3LD en aan de binnenzijde staat 3GM00 en S-1. Maar de speling betekent volgens mij wel dat de veren moeten worden vervangen.

@Rene, ik stuur je straks wel een bericht.

Grotefoto-MQHF34EL.jpg
 
Lekker aan het klussen! Speling = vervangen zegt het WPHB, maar er zijn erbij die er gewoon mee blijven rijden.

Ik ben met de 660 bezig.
Voor:
20140104_111742_zps3c6d63bb.jpg


na:

20140201_123916_zps680662de.jpg


20140201_122858_zps723d9122.jpg
 
Even een tussenstand van mijn mee lezende S10...

Van:

210532_1962491583109_7919905_o.jpg


Tussen:

1619461_10202956607537314_1364232263_n.jpg


Naar:

yamaha15.jpg


Alleen de stickers nog plakken, en het achterkantje fixen!
 
Suup ziet er al goed uit. Ik hoop dat je ook de carterbescherming weer terugplaatst en dan op termijn nog een stoer bandje. Klasse hoor.
 
jaa genoten Mattijs !
zou er zoo nog een maand willen zijn, heerlijk toeven, veel gezien en meegemaakt, echt een andere cultuur, zoo lekker eten, mensen zijn vriendelijk, absoluut voor herhaling vatbaar, aanrader !
Dan los ik jouw binnenkort af want dan gaan mijn Thaise vriendin en ik 4 weken die kant op.Voor mij wordt dat de 6de keer inmiddels.
Zit nu echter thuis met wat gezondheids probleempjes dus nog even afwachten of ik mee kan binnenkort.
Ik ga deze keer met een Kawa KLX 250 D-Tracker 2 weken in de omgeving van Chang Rai rijden samen met een KLX 250.

gr driver
 
Laatst bewerkt:
Carterbescherming komt er zeker weer op, en misschien wel een setje K60's. Eerst de T91's oprijden!

Middagje stickeren:

1604545_10202963456988546_1384808668_n.jpg


Heeft er iemand nog een hele linker zijkap liggen met bevestigingspunten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan