Het grote Yamaha Diversion topic deel 22

Vandaag de onderdelen binnen. Het plaatje hadden ze op de plank liggen. Dat zegt volgens mij ook al iets. Werden regelmatig verkocht volgens de medewerker.

Toch jammer dat Yamaha geen modificatie heeft uitgevoerd en de uiteinden niet iets breder heeft gemaakt. Scheelde ook veel beweging.

Was 4€ voor het plaatje kwijt en 12€ nogwat voor de nieuwe seal. De opnemer is trouwens wel weer aardig tot leven te wekken. In die van mij zat weinig vet. Beetje smeren en gaat een stuk soepeler!
 

Bijlagen

  • IMG_20190612_152143.jpg
    IMG_20190612_152143.jpg
    105,7 KB · Weergaven: 7
Ik heb gisteren mijn 600 Diversion opgehaald.
Hij rijdt erg fijn, maar totaal anders dan mijn vorige gsx600f.
Vanmorgen voor het eerst ermee naar mijn werk gereden en dat beviel prima.
Toevallig waren mijn spiegels die ik had besteld vandaag binnengekomen.
Gelijk vanavond er dus maar opgezet!

CC6B6928-8C0F-4F0C-9134-DC5C20A109DF.jpeg

D082DEDF-D2C6-4123-9806-2EE624C243AC.jpeg
24158753-8026-48BD-8411-5F864F182838.jpeg
 
Morgen naar een diversion 900 kijken.
Iemand die nog zegt kijk daar beslist naar ?
Moet als daily woon/werk driver gaan dienen en de NTV is me te laag dus de XJ900 leek me een goede optie
75dkm gelopen dus zou net ingereden moeten zijn
 
Laatst bewerkt:
Beetje achterstallig onderhoud doordat de mensen in 5 jaar 4000km gereden hebben ( dankzei de leeftijd van de berijder ) maar prijs was goed dus morgen ophalen .
Onderhoud ga ik zelf doen dus zal me vast wel melden hier.
Essentiele dingen waren prima , alleen de beurt moet en kleppen stellen voor de zekerheid al liep het ding rustig en netjes


20190613_174255.jpg
 
Beetje achterstallig onderhoud doordat de mensen in 5 jaar 4000km gereden hebben ( dankzei de leeftijd van de berijder ) maar prijs was goed dus morgen ophalen .
Gefeliciteerd! Ziet er ook erg goed uit. Veel plezier ermee. De 900 schijnt toch heel wat anders te zijn dan de 600 hoor ik wel eens.
 
Als ik de sites moet geloven wel ja.
Ben in ieder geval thuis en ze loopt prima , alleen helemaal wild geworden van de wind.
Scherm is net te laag waardoor de wind vol tegen mn helm komt.
Iemand een hoger windscherm liggen ?
 
Vraagje.
Op mijn XJ600s zitten andere tellers.
Nu blijkt dat deze wel heel erg positief zijn...
Weet iemand de originele tellerverhouding?
Nu zit er een K=1,4 op...maar die klopt dus niet.
 
Vraagje.
Op mijn XJ600s zitten andere tellers.
Nu blijkt dat deze wel heel erg positief zijn...
Weet iemand de originele tellerverhouding?
Nu zit er een K=1,4 op...maar die klopt dus niet.
Kan ik deze ergens terugzien? Want dan kijk ik morgen desnoods eventjes bij de mijne, mits niet heel de kuip er af hoeft :p.
 
Kan ik deze ergens terugzien? Want dan kijk ik morgen desnoods eventjes bij de mijne, mits niet heel de kuip er af hoeft :p.
Geen idee...
Bij mij zitten er nu een losse teller op.
Heb al op de originele gekeken (die heb ik meegekregen), maar daar kan ik niks op vinden.
Hoop hier een technisch wonder te vinden die mij verder kan helpen...
 
Lager scherm vind ik ook prima maar.sit is het klote aangezien ik nu alles vol op de helm krijg.
Had op ebay wel hogere gezien voor rond de 80eur ex verzending dus is te overzien.
Maar als.iemand wat heeft liggen hoor ik het graag want goedkoper is altijd fijner.
 
Begin vandaag gemaakt aangezien ik morgen naar Duisburg moet had ik zoiets toch maar even olie verversen.
Wat een gore troep kwam daar uit zeg 😱
Gelijk luchtfilter gedaan en de navi houder omgezet.
Voorlopig even windscherm eraf want zo kan ik echt niet rijden.
Morgen zoeken naar ander scherm heb er bij mlm enkele gezien alleen even opmeten nog.
 
Ik ben opzoek naar een 2de hands 4-1 uitlaatbocht, is er iemand hier die deze toevallig nog heeft liggen?
 
Ga er straks eens induiken.
Maar kunt er zo te zien inderdaad proefrijden.
Wel stukje rijden maar ach dat maakt me nog niet zoveel uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan