Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote Yamaha Diversion topic (deel 11)

Status
Niet open voor verdere reacties.
laat mij nu maar eerst wat liters koffie drinken en straks me ketting spannen en smeren...

@bretuk: inderdaad, die liters koffie heb ik ook nodig... 't is niet bepaald een GOEDEmorgen nu

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/index11.shtml

Een mooie aanbieding nu hoeven de zelf sleutelaars niets meer met botte kracht af te breken
Kijk naar de aan bieding van moment sleutel of ponden sleutel
Ik zit te kijken naar die aanbieding en zie 42-210Nm staan. In de WPHB staan waardes tussen de 5Nm en 110Nm. Veruit de meeste waardes zijn lager dan de 42Nm...

Misschien dat ik 'm ook ga halen hoor, maar als ik zo bekijk is ie voor de meeste klusjes niet geschikt?

En ik zie net een 28-210Nm momentsleutel bij Conrad voor een paar euro meer..

Ik zit te kijken naar die aanbieding en zie 42-210Nm staan. In de WPHB staan waardes tussen de 5Nm en 110Nm. Veruit de meeste waardes zijn lager dan de 42Nm...
Voor zover ik weet bestaat er geen momentsleutel die het volledige bereik heeft, ik heb zo'n Aldi-ding, en een 4-24 Nm sleutel van Louis.de. Eigenlijk zou ik er nog een tussen moeten hebben, maar tot nog toe valt dat te gokken. Het Aldi-ding is in principe ook "1 rondje terug" te gebruiken, dan begint-ie vanaf 28 Nm. Dan is wel de afwijking groter. Maar nog steeds beter dan "op gevoel"
En ik zie net een 28-210Nm momentsleutel bij Conrad voor een paar euro meer..
Ik verwacht eigenlijk dat dat precies dezelfde is. Het boekje van mijn grote momentsleutel heeft het ook over "28-210", de schaalverdeling op het ding gaat alleen niet lager dan 42.

Dit staat er zonder http ervoor

//docs.google.com/v...s/mail.google.com/mail/?ui%3D2%26ik%3D36a7a2990d%26view%3Datt%26th%3D12ea928c6ae6bfba%26attid%3D0.1%26disp%3Dattd%26zw&sig=AHIEtbSH781KT4-5uUurTYsansmE_5vC7g

Handleiding_plaatsen_diode_op_benzinepomp_Honda_Deauville_NT650V.pdf

Als je dit in google plakt werkt het
Ik ben ook maar een Digibeet maar bedoel het wel goed

Handleiding_plaatsen_diode_op_benzinepomp_Honda_Deauville_NT650V.pdf

Als je dit in google plakt werkt het
Ik ben ook maar een Digibeet maar bedoel het wel goed

Zouden ze bij Yamaha dan echt hebben bezuinigd op een onderdeeltje van 0,15 euro?

Zo, de vorkpoten zitten er weer in. Zat toch wel weer wat tegen maar het is klaar. Mede dankzij de Yamaha dealer hier in Zelhem Ze hadden me de verkeerde stofkappen geleverd, en dus moest ik "even" naar Duitsland om daar de juiste te halen. Scheelde wel even € 33 dat ze daar goedkoper waren Dus voor dat geld heb ik gelijk maar een kleine momentsleutel meegenomen, een grote had ik al.

Ik zal vanavond (denk ik) even de foto's en beschrijving op de pc zetten en hier posten.

Mooi! En wat was de oorzaak? Verroest klemveertje?

Mooi! En wat was de oorzaak? Verroest klemveertje?
Yep, en die stopkap was dus helemaal aan drellen. Zal je vanavond zien op de foto's
Nu eerst een biertje en dan eten

En toch nog niet lekken hè

Maar zo ziet ie er nu uit:

Vanavond meer

Laatst bewerkt:
Dat ziet er best slecht uit van binnen... Ik vrees dat het bij mij hetzelfde is (ook niet lekken maar 2 mm zichtbaar roest tussen het rubber bij de rechterpoot)...

Dat ziet er best slecht uit van binnen... Ik vrees dat het bij mij hetzelfde is (ook niet lekken maar 2 mm zichtbaar roest tussen het rubber bij de rechterpoot)...
Dan zal het inderdaad ongeveer hetzelfde beeld geven, dus aan de slag Remco, voor dat ie gaat lekken.

Dan zal het inderdaad ongeveer hetzelfde beeld geven, dus aan de slag Remco, voor dat ie gaat lekken.
Stiekem wil ik het nog even uitstellen, ik heb in het weekend niet meer zo'n zin om te sleutelen , zeker niet als ik op maandag het ding weer nodig heb.
Eigenlijk hoopte ik op een koekblik voor backup-woonwerk, maar gezien de werk-vooruitzichten zit dat er voorlopig nog niet in. Aan de andere kant, als woonwerk straks geheel afvalt, kan ik wel weer sleutelen

Ondertussen heb jij vast een compleet lijstje benodigdheden... Je schreef "naar Duitsland", dat is Louis neem ik aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.