Natuurlijk vinden we dat allemaal leuk, zo'n toer ritje gaat niet te snel en iedereen past zich indien nodig aan.Deeltje 10 alweer.
Gaan we weer een Div meeting houden ?
FF kijken of ik dan eindelijk ook eens mee kan rijden.
@muppetmayo
Wij div rijders zijn heel sociaal , ik weet zeker dat iedereen het leuk vindt als je meegaat.
Iedereen heeft het moeten leren.
Natuurlijk vinden we dat allemaal leuk, zo'n toer ritje gaat niet te snel en iedereen past zich indien nodig aan.
Alleen moet het wel een beetje weer zijn wil ik meegaan, ik ben een mooi weer rijder en binnenkort gaat mijn Div in winterslaap
Als het maandag goed weer is GRAAG !!Meld zich in topic 10Er ligt nog lang geen pekel Bensi, maandagmiddag ritje doen?
Dat de koppakking van een Diversion een zwak punt is, is het eerste wat ik hoor en ik kan mij niet herinneren dat die ooit door iemand vervangen is.Ik heb nu sinds een paar maanden een diversion 600 maar helaas heeft hij sinds vorige week een heel hoog olieverbruik. Hij lekt ter hoogte van de uitlaatpakking (op de bouten van de uitlaat druppelt hij) en dus zou ik verwachten dat het de uitlaatpakking is maar na enkele verhalen op dit forum gelezen te hebben blijkt de koppakking ook een zwak punt te zijn.
En mijn tweede tip:Nu vind ik dit wel een mooi project voor in de wintermaanden en vraag ik mij af of de koppakking in redelijke wijze zelf te vervangen is. Ik ben technisch aangelegd maar heb geen ervaring met koppakking en/of kleppen stellen. Dus mijn vraag is of iemand hier er ervaring mee heeft en eventueel tips kan geven.
Om er speciaal topic in techniek te zetten vond ik wat overdreven.
Als er dan toch veel onderdelen over zijn, heeft iemand toevallig een Givi Wingrack voor een div900 in de aanbieding?
Als jullie t niet erg vinden om een beetje traag rijdende net rijbewijs hebbend persoontje mee te hebben ben ook ik zeker in voor een ritje :D
Mits droog doe ik ook mee.
Als het maandag goed weer is GRAAG !!
Kunnen we misschien het MF-Pretflesje wel ergens oppikken
Meld zich in topic 10Er ligt nog lang geen pekel Bensi, maandagmiddag ritje doen?
Hmmmm jammer maandag kan ik helaas niet.. Ik moet afhaken... Volgende keer beter
Die afspraak tussen Sander en mij voor maandag was (volgens mij) ook niet bedoelt om een Diversion Winter Meet / rit te gaan doen zoals eerder werd geopperd in dit topic. Dat is een misverstand, dit doen we gewoon wel vaker samen.Als jullie maandag om 07.30 verzamelen in Nijmegen wil ik wel een ritje richting Apeldoorn doen. ETA 8.30En als dat niet werkt kan je nog altijd meerijden rond 11.30 naar Dordrecht Kortom er moet maandag gewoon gewerkt worden...
Ik begrijp je gevoelens, zeker met die mooie mergellandroute in je achtertuin.Kan het wel dan eens richting het zuiden? in het mooie limburg eens een keer rijden.
Kunnen jullie allemaal over de snelweg hierheen en dan samen een zuinigheidsrit doen en vergelijken. goed idee niet?
Limburg is inderdaad PRACHTIG rijdenIk begrijp je gevoelens, zeker met die mooie mergellandroute in je achtertuin.
Het wingrack van Givi is niet speciaal voor de Diversion. De bijbehorende beugels wel.
Ik heb nu sinds een paar maanden een diversion 600 maar helaas heeft hij sinds vorige week een heel hoog olieverbruik. Hij lekt ter hoogte van de uitlaatpakking (op de bouten van de uitlaat druppelt hij) en dus zou ik verwachten dat het de uitlaatpakking is maar na enkele verhalen op dit forum gelezen te hebben blijkt de koppakking ook een zwak punt te zijn. Nu vind ik dit wel een mooi project voor in de wintermaanden en vraag ik mij af of de koppakking in redelijke wijze zelf te vervangen is. Ik ben technisch aangelegd maar heb geen ervaring met koppakking en/of kleppen stellen. Dus mijn vraag is of iemand hier er ervaring mee heeft en eventueel tips kan geven.
Om er speciaal topic in techniek te zetten vond ik wat overdreven.
Ik heb nu sinds een paar maanden een diversion 600 maar helaas heeft hij sinds vorige week een heel hoog olieverbruik. Hij lekt ter hoogte van de uitlaatpakking (op de bouten van de uitlaat druppelt hij) en dus zou ik verwachten dat het de uitlaatpakking is maar na enkele verhalen op dit forum gelezen te hebben blijkt de koppakking ook een zwak punt te zijn. Nu vind ik dit wel een mooi project voor in de wintermaanden en vraag ik mij af of de koppakking in redelijke wijze zelf te vervangen is. Ik ben technisch aangelegd maar heb geen ervaring met koppakking en/of kleppen stellen. Dus mijn vraag is of iemand hier er ervaring mee heeft en eventueel tips kan geven.
Om er speciaal topic in techniek te zetten vond ik wat overdreven.
Hmmm, ik heb hier eigenlijk nog niemand eerder gehoord over dat probleem, dus ik denk dat het met dat zwakke punt wat betreft de koppakking wel meevalt.Klopt dat de koppakking een zwak punt is van de div600, heb ze vaker gezien. Ik heb niet zozeer ervaring met vervanging hiervan op de diversion, maar wel op een vfr. Wat wil je weten?
Die afspraak tussen Sander en mij voor maandag was (volgens mij) ook niet bedoelt om een Diversion Winter Meet / rit te gaan doen zoals eerder werd geopperd in dit topic. Dat is een misverstand, dit doen we gewoon wel vaker samen.
Die Diversion Winter Rit / Meet zou inderdaad (als ie gaat plaatsvinden) beter gewoon weer in een weekend kunnen worden gepland.