Auto voor me ging vlak voor het prinsclausplein in de bocht van de A13 naar de A12 ineens vol in de remmen en vervolgens met 30 de bocht met heel veel moeite door.
Was het een oude man die heel chil met 1 handje uit het raam een beetje over de snelweg cruisde.. Wat waren er vreselijk veel langzaamrijders vandaag
Had vandaag ook een leuke belevenis,maar die staat al in t topic " welk koe lik probeerde jou er uit te trekken", zie dus aldaar
Volgens mij ben ik die zelfde twee HD rijders tegengekomen waar jij het overhebt, maar dan in Amsterdam. Althans qua kleding en beschrijving klopt het helemaal.
Ik sta lekker bij het verkeerslicht te wachten, was de eerste en de enige dus lekker in de rechter baan voor de streep. Komen er inderdaad twee t-shirts met bloempot op tussen de auto's door, geen probleem doe ik zelf ook wel eens, maarja vervelende van de HD is dat het nou niet echt de meest smalle motor is. Aangezien ik normaal (lees: in het midden) stond voorgesorteerd had meneer op HD 2 een probleem hij kon niet verder dus stond tussen 2 auto's in. Aangezien dat een vervelende situatie is besluit ik om een stukje naar voren en naar rechts te gaan zodat hij ook op mijn rechter baan kan. Als een kind wachtend op een snoepje wacht ik zijn bedankje af..... maar dat was te veel moeite voor hem. Geen idee waarom, ik groet HD rijders over het algemeen, ik maak ruimte voor hem maar meneer voelt zich beter . Nou ja zelf als ik in een dergelijke situatie ben laat ik de motorrijder die er eerst stond eerst vertrekken, maar het was net groen of meneer wil een direct volgas wegrijden om mijn baan te blokkeren . Tja dan kan zo'n ding wel koppel hebben hij bleef nergens. En het was niet om hem dwars te zitten ofzo maar gewoon zodat ik zelf veilig op mijn baan kon blijven, waar die gast mee bezig was geen idee.
Volgens mij ben ik die zelfde twee HD rijders tegengekomen waar jij het overhebt, maar dan in Amsterdam. Althans qua kleding en beschrijving klopt het helemaal.
Ik sta lekker bij het verkeerslicht te wachten, was de eerste en de enige dus lekker in de rechter baan voor de streep. Komen er inderdaad twee t-shirts met bloempot op tussen de auto's door, geen probleem doe ik zelf ook wel eens, maarja vervelende van de HD is dat het nou niet echt de meest smalle motor is. Aangezien ik normaal (lees: in het midden) stond voorgesorteerd had meneer op HD 2 een probleem hij kon niet verder dus stond tussen 2 auto's in. Aangezien dat een vervelende situatie is besluit ik om een stukje naar voren en naar rechts te gaan zodat hij ook op mijn rechter baan kan. Als een kind wachtend op een snoepje wacht ik zijn bedankje af..... maar dat was te veel moeite voor hem. Geen idee waarom, ik groet HD rijders over het algemeen, ik maak ruimte voor hem maar meneer voelt zich beter . Nou ja zelf als ik in een dergelijke situatie ben laat ik de motorrijder die er eerst stond eerst vertrekken, maar het was net groen of meneer wil een direct volgas wegrijden om mijn baan te blokkeren . Tja dan kan zo'n ding wel koppel hebben hij bleef nergens. En het was niet om hem dwars te zitten ofzo maar gewoon zodat ik zelf veilig op mijn baan kon blijven, waar die gast mee bezig was geen idee.
reed vdaag langs spaarnwoude park in adam (als dat zo heet) en ik zat al een tijdje in 't koekblik achter zo'n dubbel voorwiel ganger met auto kenteken en daarvoor zat een favertje. en die gast met die 3 wieler begint me daar uit te dagen, die wou laten zien dat hij harder door de bocht kon dan die fazer. na een tijdje sta ik naast die (piaggio??) voor het verkeerslicht. ik laat em piepe tot aan de 3e en toen schrok 't poppeke tog ook maar van het feit dat bedrijfswagens ook snel kunnen zijn en dat hij niet zo achterlijk moet gaan rijden. hij ging ineens braaf 70 rijden.
Vandaag rustig aan het touren op een 2baansweg in breda, sta stil voor het stoplicht, komt er een familiekoekblik naast me staan. So far nothing special.
*klopklop* hoor ik op het raam en de eerste gedachte was in de trend van "je hoeft het niet eens te proberen"
Draai mijn hoofd om en zie tot mijn verbazing moeders met 3 schone dochters op de achterbank zitten.
The next moment can best be described something like this:
Spaarnwoude dat is een bos.....
Je reed dan denk ik langs halfweg.....
70 rijden lijkt me zeer wijs ze staan er vaak er zijn wegwerkzaamheden waardoor de vmax nog maar 50 is. Wil je niet bang maken maar caution would be wise
klopt halfweg, dankje. Ik heb gelijk maar 3 weken vakantie genomennu kan ik mn motorrijbewijs gaan halen om vervolgens nooit never meer in amsterdam te komen
edit: vind het aan het begin meevallen als je die weg opdraait met de wegwerkzaam heden, half weg is precies aan de andere kant denk ik. ik rijd langs het industrie terrein en waar ik ben voor me werk is de kaapstad weg, als je eentje verder pakt zijn ze aan de weg bezig ja
(jup ik zit in dat asociaal groot grijze pand van DSV)
Vandaag rustig aan het touren op een 2baansweg in breda, sta stil voor het stoplicht, komt er een familiekoekblik naast me staan. So far nothing special.
*klopklop* hoor ik op het raam en de eerste gedachte was in de trend van "je hoeft het niet eens te proberen"
Draai mijn hoofd om en zie tot mijn verbazing moeders met 3 schone dochters op de achterbank zitten.
The next moment can best be described something like this:
dat heb ik ooit es net iets anders gehadop de snelweg achter een mercedes, drie mooie dames achterin, eentje ziet me, draait zich om, zwaait, andere 2 ook zwaaien... ik helemaal testosteron in de bol, ga er naast rijden, zwaai nog wat, rijd nog iets verder ... wat zit er voor in?
twee HEEL erg chagerijnig kijkende gasten....zo van "flikker op met je motor lul"
Heb je geen gevoel voor humor? Je had ook kunnen reageren met "doe ik m'n lippenstift, gebruik jij de tijd om alle schroefjes weer stevig vast te draaien voor je weer wegrijdt"Sportschoentjes linnen broekje: Moet je je lippenstift goed doen?
Ik: Hou me bek maar achterlijke nepnicht.
Heb je naar die meiden wel ook even duidelijk het gebaar gemaakt van 'we bellen!'dat heb ik ooit es net iets anders gehadop de snelweg achter een mercedes, drie mooie dames achterin, eentje ziet me, draait zich om, zwaait, andere 2 ook zwaaien... ik helemaal testosteron in de bol, ga er naast rijden, zwaai nog wat, rijd nog iets verder ... wat zit er voor in?
twee HEEL erg chagerijnig kijkende gasten....zo van "flikker op met je motor lul"
Heb je geen gevoel voor humor? Je had ook kunnen reageren met "doe ik m'n lippenstift, gebruik jij de tijd om alle schroefjes weer stevig vast te draaien voor je weer wegrijdt"
Das veel leuker
Zo ging hier laatst de brug open. Had een vliegje in me oog gehad dus dacht nou mooi kan ik gelijk dat ding wegwerken.
Pruttel slagh boem kleng.
HD naast me.
Sportschoentjes linnen broekje: Moet je je lippenstift goed doen?
Ik: Hou me bek maar achterlijke nepnicht.
Brug dicht poortjes open.
Ik:Sleutel omdraaien kill switch om vinger op de startknop en vroeeem.
HD: niks euh niks uhoh knopje daar dan niks
knopje doordraaien niks
kraantje knopje niks
IK: Ik kom tenminste weg met me lippenstift
Je hebt nog geluk dat ze aan 50/60 rijden, dat is helemaal géén vereiste weet je...Of mensen die met 50/60 na één meter op de invoegstrook meteen klats boem naar links gaan... :S
Nu spierpijn na 600 km rijden met een ss en veren in sport/race stand is belgie niet de ideale plek