Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote wat ik vandaag onderweg nou weer mee maakte...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inderdaad, en heleboel met minimaal 20km onder de maximum snelheid. Op een gegeven moment een camper voor me die met 30 over een 80km weg ging. Allemaal verkeer van de tegenovergestelde richting dus dan hang je dus zonder rijwind achter dat ding, te wachten to je in kunt halen. En dat duuuuurt, secondes lijken uren.

Verder op de snelweg nog een stuk steenwol oid dat aan mijn been bleef hangen, en toen ik het er eindelijk af had kreeg ik een stuk piepschuim voor mijn muil. Klote vuilnistruckers die het er gewoon opgooien en niet vastzetten...

Had vandaag ook een leuke belevenis,maar die staat al in t topic " welk koe lik probeerde jou er uit te trekken", zie dus aldaar

Volgens mij ben ik die zelfde twee HD rijders tegengekomen waar jij het overhebt, maar dan in Amsterdam. Althans qua kleding en beschrijving klopt het helemaal.

Ik sta lekker bij het verkeerslicht te wachten, was de eerste en de enige dus lekker in de rechter baan voor de streep. Komen er inderdaad twee t-shirts met bloempot op tussen de auto's door, geen probleem doe ik zelf ook wel eens, maarja vervelende van de HD is dat het nou niet echt de meest smalle motor is . Aangezien ik normaal (lees: in het midden) stond voorgesorteerd had meneer op HD 2 een probleem hij kon niet verder dus stond tussen 2 auto's in. Aangezien dat een vervelende situatie is besluit ik om een stukje naar voren en naar rechts te gaan zodat hij ook op mijn rechter baan kan. Als een kind wachtend op een snoepje wacht ik zijn bedankje af..... maar dat was te veel moeite voor hem. Geen idee waarom, ik groet HD rijders over het algemeen, ik maak ruimte voor hem maar meneer voelt zich beter . Nou ja zelf als ik in een dergelijke situatie ben laat ik de motorrijder die er eerst stond eerst vertrekken, maar het was net groen of meneer wil een direct volgas wegrijden om mijn baan te blokkeren . Tja dan kan zo'n ding wel koppel hebben hij bleef nergens. En het was niet om hem dwars te zitten ofzo maar gewoon zodat ik zelf veilig op mijn baan kon blijven, waar die gast mee bezig was geen idee.

Met de zweep erover, zulke motorrijders ben ik liever kwijt dan rijk.

nope die zijn 100 euro momenteel. omdat er iets was met een wetsvoorstel dat niet klopte.
Ik kreeg er in mei eentje daarvoor.
en laatst ook iemand in het zx-6 topic. Maar het zal wel weer gaan veranderen als alles gefixt is.

reed vdaag langs spaarnwoude park in adam (als dat zo heet) en ik zat al een tijdje in 't koekblik achter zo'n dubbel voorwiel ganger met auto kenteken en daarvoor zat een favertje. en die gast met die 3 wieler begint me daar uit te dagen, die wou laten zien dat hij harder door de bocht kon dan die fazer. na een tijdje sta ik naast die (piaggio??) voor het verkeerslicht. ik laat em piepe tot aan de 3e en toen schrok 't poppeke tog ook maar van het feit dat bedrijfswagens ook snel kunnen zijn en dat hij niet zo achterlijk moet gaan rijden. hij ging ineens braaf 70 rijden.

Zo ging hier laatst de brug open. Had een vliegje in me oog gehad dus dacht nou mooi kan ik gelijk dat ding wegwerken.

Pruttel slagh boem kleng.

HD naast me.

Sportschoentjes linnen broekje: Moet je je lippenstift goed doen?

Ik: Hou me bek maar achterlijke nepnicht.

Brug dicht poortjes open.

Ik:Sleutel omdraaien kill switch om vinger op de startknop en vroeeem.

HD: niks euh niks uhoh knopje daar dan niks
knopje doordraaien niks
kraantje knopje niks

IK: Ik kom tenminste weg met me lippenstift

Spaarnwoude dat is een bos.....

Je reed dan denk ik langs halfweg.....

70 rijden lijkt me zeer wijs ze staan er vaak er zijn wegwerkzaamheden waardoor de vmax nog maar 50 is. Wil je niet bang maken maar caution would be wise

Regen.....heel veel.....regen.........heel veel.......regen.......

Had ik de regen al genoemd....en dat het veel was.......??

Ik vandaag bijna niks; om 3 uur pas en toen voor de bui uitgereden naar huis dus het was eigenlijk verwaarloosbaar.

Vandaag rustig aan het touren op een 2baansweg in breda, sta stil voor het stoplicht, komt er een familiekoekblik naast me staan. So far nothing special.

*klopklop* hoor ik op het raam en de eerste gedachte was in de trend van "je hoeft het niet eens te proberen"

Draai mijn hoofd om en zie tot mijn verbazing moeders met 3 schone dochters op de achterbank zitten.

The next moment can best be described something like this:

Hahahahaha

altijd leuk aandacht van vrouwlijk schoon

Hoop niet dat ze dat straks bij mij ook doen, als ik mijn haar in mijn jas heb verstopt tegen de klitten.

Spaarnwoude dat is een bos.....

Je reed dan denk ik langs halfweg.....

70 rijden lijkt me zeer wijs ze staan er vaak er zijn wegwerkzaamheden waardoor de vmax nog maar 50 is. Wil je niet bang maken maar caution would be wise

klopt halfweg, dankje. Ik heb gelijk maar 3 weken vakantie genomen nu kan ik mn motorrijbewijs gaan halen om vervolgens nooit never meer in amsterdam te komen

edit: vind het aan het begin meevallen als je die weg opdraait met de wegwerkzaam heden, half weg is precies aan de andere kant denk ik. ik rijd langs het industrie terrein en waar ik ben voor me werk is de kaapstad weg, als je eentje verder pakt zijn ze aan de weg bezig ja

(jup ik zit in dat asociaal groot grijze pand van DSV)

Laatst bewerkt:

Waarom nooit meer in Amsterdam komen tis hier leuk hoor

dat heb ik ooit es net iets anders gehad op de snelweg achter een mercedes, drie mooie dames achterin, eentje ziet me, draait zich om, zwaait, andere 2 ook zwaaien... ik helemaal testosteron in de bol, ga er naast rijden, zwaai nog wat, rijd nog iets verder ... wat zit er voor in?

twee HEEL erg chagerijnig kijkende gasten.... zo van "flikker op met je motor lul"

Laatst bewerkt:

Haha altijd geweldig.

ik kreeg vanochtend op weg naar mijn werk het halve ijselmeer over me uitgegoten..
ik moet vanuit hoofddorp naar haarlem dus dan moet je vanaf de N201 een belachelijk knooppuntje over waarbij je een haakse bocht naar rechts hebt. dan onder het viaduct door en zo'n zelfde iets weer naar links. met mijn 750 magna heel grappig om te rijden al slijten mijn stepjes daar opvallend hard ( als het droog is!...)
er staat een bordje 50km is met als onderbordje "glad wegdek"
nou weet ik dat dus als het regent ga ik dat bochtje bijna rechtop in ( geloof me, dat is nodig!) zit er een kerel met een audi achter me op 50cm van mijn achterlicht. kop erbij van "rij door eikel!"
ik niet doorrijden, eerst het bochie door. als ik de bocht bijna uit ben geef ik wel gas dus zwiept meteen mijn achterwiel naar links, dat ging best lekker maar er komt nog een bocht dus weer afremmen, ik kijk in mijn spiegel en verwacht die audi te zien, die rijd zo'n 20 METER achter me, er kon een vrachtwagen tussen! dacht bochtje weer rechtop door en dan richting haarlem. komt die vent me inhalen, kijkt me aan en wijst op zijn voorhoofd! eerst zit ie me op te douwen en als ik dan speciaal voor hem iets harder ga word ie boos!....
zucht!

overigens ben ik van de week ook een darley havidson tegengekomen met zo'n aardige meneer erop, ik stop naast hem bij het stoplicht steek een hand op en meneer blijft strak voor zich uitkijken, ik zwaai nogmaals maar weer niks.. als het groen word vergaat de wereld van de herrie en komt er beweging in het bankstel naast me, ik blijf er eens naast rijden om te kijken wat ie doet, 80, 100, 110.. ik zit er nog steeds naast en bekijk het wonder van techniek, dan kijkt meneer me ineens WEL aan en ik krijg zo'n kop van "wat moet je nou?!" op dat moment schiet ik echt in de lach en nogmaals zwaai ik dan maar, dan geef ik maar gas en laat onze roadwarrior samen met zijn ego alleen.
harleyrijders zijn apart volk!....

Sportschoentjes linnen broekje: Moet je je lippenstift goed doen?

Ik: Hou me bek maar achterlijke nepnicht.
Heb je geen gevoel voor humor? Je had ook kunnen reageren met "doe ik m'n lippenstift, gebruik jij de tijd om alle schroefjes weer stevig vast te draaien voor je weer wegrijdt"

Das veel leuker

Heb je naar die meiden wel ook even duidelijk het gebaar gemaakt van 'we bellen!'

Dan heb je die gasten helemaal over de zeik..

Heb je geen gevoel voor humor? Je had ook kunnen reageren met "doe ik m'n lippenstift, gebruik jij de tijd om alle schroefjes weer stevig vast te draaien voor je weer wegrijdt"

Das veel leuker

Vond dit eigenlijk nog wel grappiger.

Daar er een rij van 15 auto's achter hem stond en zelfs menig fietser en scooter geblokkerd werd door meneer met ze shiny harley.

Oftewel het type kijk mij nu ben ik stoer.

Reed gisteren door Eindhoven, kijk voor me en zie een les scooter, niks mis mee. Tot ik naar de instructeur ernaast kijk,op het scootertje met een lookwell jas, broek erbij en sidi laarsjes. Het zag er niet uit

Wsch een die ook motorrijles geeft, ik zie steeds vaker brommerrijders met motorjassen aan.

of je had moeten zeggen:

"nee weghalen, ik kom namelijk net bij je vrouw vandaan"

"ik kwam zonet zo'n andere bonkige leernicht op een HD tegen die me vol op mijn bek pakte"

Status
Niet open voor verdere reacties.