verhaal, ~[/size]
En zelfs dat kleine beetje verkeersinzicht wordt steeds minder, en door sommige, helemaal niet meer gebruiktVandaag viel me weer eens op hoe weinig verkeersinzicht de meeste mensen hebben...
Ohhh...vandaar dat sommige hun koekblik als rijdende huiskamer hebben ingericht en rijden, alsof ze half slaperig, in hun luie stoel zitten met pantoffeltjes aanvooral als mensen in de auto zitten zien ze dat als een soort veilige haven/ privé domein,
en moet je vooral niets gaan zeggen, want dat is hetzelfde gevoel alsof er zomaar iemand je huiskamer instapt.
Vandaag viel me weer eens op hoe weinig verkeersinzicht de meeste mensen hebben... "He, het verkeerslicht staat op groen, ik moet dus door rijden ongeachte wat er zich voor me op het kruispunt afspeelt". Zo staat het hele kruispunt weer vol met mensen die niet kijken of ze überhaupt de overkant kunnen halen zonder de het verkeer uit de andere richtingen te blokkeren. En uiteraard zijn er dan weer mensen die het kruispunt van een andere kant over moeten, groen licht zien en er vrolijk tussenin gaan staan waardoor het complete kruispunt een grote chaos wordt..
Zo zag ik het vandaag op 2 verschillende kruispunten gebeuren. En die paar mensen die dan wel inzicht tonen en het kruispunt niet op rijden, daar wordt door de lemmingen er achter agressief naar getoeterd met het idee "Wij willen ook het kruispunt blokkeren en door jou missen we dat nu"
Blijft apart om te zien
Ohhh...vandaar dat sommige hun koekblik als rijdende huiskamer hebben ingericht en rijden, alsof ze half slaperig, in hun luie stoel zitten met pantoffeltjes aan
Ook eens gehad. Netjes kruising vrijgelaten, begint de bestuurder van de leswagen achter me (de enige inzittende, ik vermoed de instructeur) te toeteren
ik ben wel vaker voorbij gesjeesd door een "coureur" die een L op 't dak/kenteken had staan,
en die moeten dan iemand gaan leren hoe te rijden,
En zelfs dat kleine beetje verkeersinzicht wordt steeds minder, en door sommige, helemaal niet meer gebruikt
Maar dan krijg ik een boete omdat ik niet ga rijden bij groen licht...Vandaag viel me weer eens op hoe weinig verkeersinzicht de meeste mensen hebben... "He, het verkeerslicht staat op groen, ik moet dus door rijden ongeachte wat er zich voor me op het kruispunt afspeelt". Zo staat het hele kruispunt weer vol met mensen die niet kijken of ze überhaupt de overkant kunnen halen zonder de het verkeer uit de andere richtingen te blokkeren. En uiteraard zijn er dan weer mensen die het kruispunt van een andere kant over moeten, groen licht zien en er vrolijk tussenin gaan staan waardoor het complete kruispunt een grote chaos wordt..
Zo zag ik het vandaag op 2 verschillende kruispunten gebeuren. En die paar mensen die dan wel inzicht tonen en het kruispunt niet op rijden, daar wordt door de lemmingen er achter agressief naar getoeterd met het idee "Wij willen ook het kruispunt blokkeren en door jou missen we dat nu"
Blijft apart om te zien
Ze moeten eigenlijk bonussen gaan uitdelen aan mensen die laten blijken het duidelijk wel te snappen en gevaar voor anderen weten te voorkomenMaar dan krijg ik een boete omdat ik niet ga rijden bij groen licht...
ik ben wel vaker voorbij gesjeesd door een "coureur" die een L op 't dak/kenteken had staan,
en die moeten dan iemand gaan leren hoe te rijden,
Wat is het kenteken van die maloten dan??Ik vermoed dat er niets mee gebeurt. Of er moeten meer mensen gaan klagen over deze auto. Maar als ik wat hoor, horen jullie het.