Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Vanochtend weer een dwaas in een SCHADE HERSTEL busje,,,,,
Komend vanaf de Maas blvrd de A16 op draaiend..
VOL door ROOD, en ook niet met een gangetje van 50!!!!!
:N

Vreemde manier om zo aan klanten te komen:?

Op de brug voorbij gereden en maar een dikke duim opgestoken naar hem.
En dan nog een blik van verbazing terug krijgen ook|(
Het zijn en blijven bestuurders van bedrijfsbusjes, die het nooit zo nauw nemen met de veiligheid van medeweggebruikers.

Als het niet nodig is, niet reageren, je wordt toch genegeerd of leidt vaak tot agressie en escalatie.
 
Gewoon vol in de begrenzer knallen en dat een minuutje vasthouden. Dan voor hem gaan rijden, je middelvinger opsteken en een flinke brake check. Dan leert 'ie het vanzelf af.
 
Zijn we daar nog steeds mee bezig over dat rev-bomb gedoe? Misschien daar maar beter een topic over maken i.p.v. dit vol te spammen :+

Vandaag had ik een versnelling teveel naar beneden geschakeld, en deed mijn achterwiel een stapje opzij met het bijhorende piepje. Voor de rest was het 's ochtends wel wat frisjes (2°C!) maar 's middags ging de temperatuur wel wat hoger.
Mijn rugzakje deed het ook verrassend goed, zat lekker op m'n rug, wel een beetje gewicht op mijn schouders, maar dat is waarschijnlijk omdat ik 2 rugprotectoren heb zitten in mijn jas :')

PS: vandaag ook nog getankt, en ik heb er 2km/liter extra bij gekregen *D Nu rij ik 16,36km/liter!
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij bestaat dit topic zodat er niet de hele tijd losse topics over revbommen, snijdende busjes, telefonerende automobilisten en andere gedragingen van onszelf of anderen ontstaan.

Ik heb net in mijn overhemdje buiten gewandeld, dat was qua weer prima te doen. Laat maar weer komen die lente.
 
Volgens mij bestaat dit topic zodat er niet de hele tijd losse topics over revbommen, snijdende busjes, telefonerende automobilisten en andere gedragingen van onszelf of anderen ontstaan.

Ik heb net in mijn overhemdje buiten gewandeld, dat was qua weer prima te doen. Laat maar weer komen die lente.
Ik doe mn best. We gaan richting de dubbele cijfers in de komende week. Met een paar dagen veel zonneschijn vanaf woensdag/donderdag 8-)
 
Ik doe mn best. We gaan richting de dubbele cijfers in de komende week. Met een paar dagen veel zonneschijn vanaf woensdag/donderdag 8-)
Ik zie hierin een bevestiging van mijn vermoeden dat meteorologen het weer maken.
Dat maakt ze echter ook verantwoordelijk voor de klimaatsverandering, of gaat de macht niet zo ver?:+
 
Afgelopen donderdagochtend nog door een mercedes afgesneden worden die over een puntstuk hier reed om voor mij nog in te gaan voegen.

Zo te lezen heb ik verkeerd gereageerd door een wegwerp gebaar te geven.. volgende keer dus een rev-bom en dan inhalen en een brake-check uitvoeren, om vervolgens nog de middelvinger naar hem te steken..:+

ben ik nog wat vergeten ??8)7
 
Afgelopen donderdagochtend nog door een mercedes afgesneden worden die over een puntstuk hier reed om voor mij nog in te gaan voegen.

Zo te lezen heb ik verkeerd gereageerd door een wegwerp gebaar te geven.. volgende keer dus een rev-bom en dan inhalen en een brake-check uitvoeren, om vervolgens nog de middelvinger naar hem te steken..:+

ben ik nog wat vergeten ??8)7
Spiegel eraf trappen!
 
Afgelopen donderdagochtend nog door een mercedes afgesneden worden die over een puntstuk hier reed om voor mij nog in te gaan voegen.

Zo te lezen heb ik verkeerd gereageerd door een wegwerp gebaar te geven.. volgende keer dus een rev-bom en dan inhalen en een brake-check uitvoeren, om vervolgens nog de middelvinger naar hem te steken..:+

ben ik nog wat vergeten ??8)7
Omdat de kans op herhaling groot is, elimineren!
 
@ey-dzeej klep open en obsceniteiten roepen, naar zijn zijraampje gaan, gebaar van "doe naar beneden" en dan zijn raam breken als hij niet wil :+
 
Afgelopen donderdagochtend nog door een mercedes afgesneden worden die over een puntstuk hier reed om voor mij nog in te gaan voegen.

Zo te lezen heb ik verkeerd gereageerd door een wegwerp gebaar te geven.. volgende keer dus een rev-bom en dan inhalen en een brake-check uitvoeren, om vervolgens nog de middelvinger naar hem te steken..:+

ben ik nog wat vergeten ??8)7
Behalve spiegel eraf trappen (inderdaad) kun je vervolgens ook nog achter hem gaan bumperkleven en druk seinen en gebaren dat 'ie aan de kant moet zodat jullie in persoon de ruzie kunnen uitvechten.
 
Gister reed ik in de stromende regen in de auto onder aan de afrit van de A8. Ik reed op de rechter rijstrook voor rechtsaf, op de linker strook voor rechtsaf kwam een Golf GTI aan. In de spiegel zag ik al dat hij wel erg hard aankwam om de bocht te kunnen halen. Dat bleek ook wel, want terwijl hij naast me reed vloog hij vol uit de bocht de berm in. Gelukkig voor hem geen obstakels die hij raakte. Blijkbaar schrok hij er niet te erg van, want terug op de weg ging het gas weer vol open en kwam hij weer voorbij.
 
Jij wel.

Vanmorgen weer bijzonder weinig meegemaakt. Net toen ik dacht: goh, het is best rustig, ontstond er file. Een auto vond 't nodig om nog even voor m'n neus van baan te wisselen. Mja, kon het prima beremmen dus niets aan de hand.

Leuk om te zien dat je de 747 bij het Correndon hotel vanaf de A9 goed kunt zien staan. Gisteren zag ik 'm al toen ik vanuit Amsterdam de A9 opreed. Leuk uitzicht. :)
 
Het zijn en blijven bestuurders van bedrijfsbusjes, die het nooit zo nauw nemen met de veiligheid van medeweggebruikers.

Als het niet nodig is, niet reageren, je wordt toch genegeerd of leidt vaak tot agressie en escalatie.

Helemaal gelijk in..
Het duimpje begrijpen ze toch niet..
Dat is ook het enige wat ik ze wil geven.


Verder een heerlijk fris ritje weer gehad vanochtend, had wel een vrij koude duim:?
En nu uitkijkend naar vanmiddag:]
 
Helemaal gelijk in..
Het duimpje begrijpen ze toch niet..
Dat is ook het enige wat ik ze wil geven.


Verder een heerlijk fris ritje weer gehad vanochtend, had wel een vrij koude duim:?
En nu uitkijkend naar vanmiddag:]
De koperen ploert staat te branden aan een staalblauwe hemel. Allesverzengende hitte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan