Unruled
Joe Bar style
Dikke laag? Je doet een drupje op een doek en wrijft dat uit toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met welke natuurkundige wet verklaar je dat? Ik heb dit nog nooit van gehoord, en kan eigenlijk geen reden bedenken waarom dat zo zou zijn?
Ik gebruik - bij stom toeval trouwens - sinds een maand of vier Silicone spray. Dat spul is bedoelt om o.a. plastic delen van de motor te doen glanzen, en te voorkomen dat vuil zich hecht. Lichtjes inspuiten en meteen met een zachte + schone doek uitwrijven: werkt als een tierelier, laat geen waas of gekke spiegeling achter, en het doet z'n werk in mijn ervaring beter en langer dan wax of rain-X. Natuurlijk wet eerst - maar dat geldt voor alle middeltjes - zorgen dat je vizier goed schoon is: schoonmaken met veel water. En een schone (microvezel) doek, geen papieren tissues of zoiets, want dat geeft krasjes.Laatst deze spray gebruikt voor mijn vizier, gister dus goed mogen testen. Óf ik heb iets niet goed gedaan of het is bagger spul. Het was net of er een dun laagje water op mijn vizier bleef, ook direct na het 'swipen'. Heb de uiteindelijk zoveel mogelijk met het vizier open gereden. Erg prettig (denkt dat deze emoji ook wel aardig weergeeft hoe ik op de plaats van bestemming aankwam).
Vond de wind gisteravond ook wat heftig, maar dat had ook wel te maken met het slechte zicht.
Weet iemand hoe je de aangebrachte 'beschermings'laag weer goed van het vizier afkrijgt?
Dunne laag, en meteen weer uitwrijven, dat zou ik adviseren. Maar als je per se dike lagen wilt, dan kun je net zo goed blanke tectiel gebruiken: dan weet je zeker dat (er niets gaat roesten en) dat je niets meer zietNiet eens een gek idee @DucBMW. Ik zal er morgen eens een dikke laag opsmeren.
Ik heb nooit anders gebruikt dan Rain X, op al mijn helmen. En gezien ik door weer en wind rijd, wordt dat veelvuldig gebruikt. Nooit ook maar enig probleem mee gehad, en nog nooit een beter middel tegen gekomen.RainX is zoals veel van dat soort middelen niet bedoeld voor plastics. Dat wil niet zeggen dat het niet kan werken maar het is niet aan te raden. Gebruik gewoon wax voor je vizier, dat werkt prima.
( Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik zelf pledge meubelolie gebruik voor zo'n beetje al mijn plastic onderdelen op de motor, kappen en motorhelm+visier. Ook niet echt daarvoor bedoeld....)
Ik heb nooit anders gebruikt dan Rain X, op al mijn helmen. En gezien ik door weer en wind rijd, wordt dat veelvuldig gebruikt. Nooit ook maar enig probleem mee gehad, en nog nooit een beter middel tegen gekomen.
Dunne laag, en meteen weer uitwrijven, dat zou ik adviseren. Maar als je per se dike lagen wilt, dan kun je net zo goed blanke tectiel gebruiken: dan weet je zeker dat (er niets gaat roesten en) dat je niets meer ziet
Ik gebruik - bij stom toeval trouwens - sinds een maand of vier Silicone spray. Dat spul is bedoelt om o.a. plastic delen van de motor te doen glanzen, en te voorkomen dat vuil zich hecht. Lichtjes inspuiten en meteen met een zachte + schone doek uitwrijven: werkt als een tierelier, laat geen waas of gekke spiegeling achter, en het doet z'n werk in mijn ervaring beter en langer dan wax of rain-X. Natuurlijk wet eerst - maar dat geldt voor alle middeltjes - zorgen dat je vizier goed schoon is: schoonmaken met veel water. En een schone (microvezel) doek, geen papieren tissues of zoiets, want dat geeft krasjes.
Mocht je toch wax willen gebruiken, kijk dan even op de verpakking wat voor bestanddelen erin zitten. De meeste poetswax bevat schuurmiddel, en dat wil je niet op je vizier ...
Hoe kan dat stom toeval zijn?Ik gebruik - bij stom toeval trouwens - sinds een maand of vier Silicone spray.
Ik heb juist het idee dat er vooral (zakelijke) eikels in Tesla's rijden. Je moet ook wel een beetje een vermogende hippie zijn voor een Tesla Stond laatst naast eentje bij het stoplicht (eenbaans) en die was gewoon weg bij groen. Is ook niet verboden (en ik hield er rekening mee), maar voor de rest heb ik nooit last bij stoplichten.Ik dacht eigenlijk dat ze niet bestonden en Tesla rijders daadwerkelijk van die hippies waren die het voor het milieu deden, maar hier in de wijk woont er ééntje die steevast met de muziek op voelbaar langs komt rijden dus dat geeft al iets aan. Een paar weken terug reed ik achter hem aan naar huis en ik weet sindsdien dat sommige Tesla rijders wel degelijk weten hoe je spanning geeft
Ik heb juist het idee dat er vooral (zakelijke) eikels in Tesla's rijden. Je moet ook wel een beetje een vermogende hippie zijn voor een Tesla Stond laatst naast eentje bij het stoplicht (eenbaans) en die was gewoon weg bij groen. Is ook niet verboden (en ik hield er rekening mee), maar voor de rest heb ik nooit last bij stoplichten.
Een weldenkend mens koopt natuurlijk geen auto op batterijen die 90.000 tot 150.000 euro kost en alleen geschikt is om naar het werk te rijden ( waar je overigens helemaal geen auto voor nodig hebt). Ze hebben die dingen in bruikleen.Ik heb juist het idee dat er vooral (zakelijke) eikels in Tesla's rijden. Je moet ook wel een beetje een vermogende hippie zijn voor een Tesla Stond laatst naast eentje bij het stoplicht (eenbaans) en die was gewoon weg bij groen. Is ook niet verboden (en ik hield er rekening mee), maar voor de rest heb ik nooit last bij stoplichten.
Een weldenkend mens koopt natuurlijk geen auto op batterijen die 90.000 tot 150.000 euro kost en alleen geschikt is om naar het werk te rijden ( waar je overigens helemaal geen auto voor nodig hebt). Ze hebben die dingen in bruikleen.
Het is toch wat met die "echte man" type Tesla rijders, als ik in het algemeen praat. Ze houden er nogal van die doorsnee taxichauffeursverkeersregels op na: ik eerst en achter en naast mij vergaat de wereld. Zo irriteer je natuurlijk de medeweggebruikers. Ondertussen weet ik ook waarom een verdrijvingsvlak een verdrijvingsvlak heet. Zag het pas nog voor mij gebeuren. Je zet daar waar de weg van twee naar één baan gaat je Tesla naast een motorrijder en verdrijft de tweewieler naar het gestreepte vlak. Jaja. Nog iets negatiefs: Er zit helaas maar een klein accuutje in die Tesla's en daarom wordt zo goed als geen richting aan gegeven om stroom uit te sparen. Zie je een Tesla die netjes rijdt, zit er meestal een vrouw achter het stuur! Sorry hoor. Moest het kwijtEn voor de subsidie.