Het grote Vespa GTS topic

Screenshot_20190426-191805_Samsung Internet.jpg
 
ik heb ook een garmin op de gts aan gesloten en de stroomvoorziening komt uit de USB aansluiting en dat werkt bij mij perfect, het kan zijn dat sommige garmins die zijn aangesloten op de USB wel aan gaan maar dan alleen in een sevice modus komen en dus niet genoeg stroom krijgen om te navigeren, dit heb ik mij laten vertellen door een servicepunt van garmin.
ik heb bewust gekozen om via de USB de stroomvoorziening te laten gaan omdat ik dan niet hoef te hakken in de orginele bekabeling en geen stekker hoef te plaatsen(lees boren) en aangezien je toch je nav weg haalt bij het verlaten van de motor heb je de zelfde handelingen
 
Ik ben op zoek naar zwarte led knipperlichten. Nu heb ik zover 2 verschillende fabrikanten gevonden.
Welke zwarte knipperlichten heb jij, en wat zijn jouw ervaringen.
Ik zou ze (in uitstand) het liefste zo zwart mogelijk willen.
 
Is deze aansluiting ook geschikt voor het aansluiten van een druppellader?
De USB ? Nee dat kan niet. Uit de USB komt 5 Volt. Probeer daar geen 12 Volt in terug te stoppen. Ook de bedrading is veel te dun. De druppellader kan het beste direct op de accu aangesloten worden.
 
Even een update over mijn gts touring hpe..

Ik heb er nu ruim 500km meegereden.
Volgende zaken vallen op.

Trek erg snel op.
Max snelheid nog niet geprobeerd.
Verbruik 1:30 gemiddeld.
Aftanken is ruk want als je te snel tankt stroomt het over..remedie is tot de laatste liter rustig voltanken. Daarna heel rustig en vulpistool langzaam eruit.
Toen was de tank echt vol. 8.5 liter volgens opave.
Bij de rit 70-80 gereden en het 1e streepje verdween na 70km...
Vlak voordat ik ging tanken verdween het een na laatste streepje. Met dus nog 1 streepje te gaan bleek er nog bijna 2.5 liter in de tank te zitten .
Je zou bijna denken dat bij een volle tank elk streepje 1 liter is en het laatste streepje 2 tot 2.5 liter is...

Windbescherming is ruk. Ik ben 2m en met dat kleine ruitje is alleen mijn navel windvrij...maar dat wist ik....desondanks overweeg ik het iets grotere scherm dat 50cm hoog is en ook de handen beschermt.. is orgineel vespa, getint en kost plm 140 euro.

Ik bezit nog een paar motoren, waar ik met plezier op rij, maar de vespa brengt bij iedere rit een grote smile op mijn gezicht !!!

Dit is een blijvertje en gaat pas weg als ik mijn kist in ga...😜😜😜💪💪💪
 
Klinkt goed Motormaniac58!
Kleine update van mij .. de grijze Supertech is binnen! Ondertussen 0,2 kilometer mee gereden en dus nog geen idee hoe die rijdt in vergelijking met de oude Super.
 
Even een update over mijn gts touring hpe..

Ik heb er nu ruim 500km meegereden.
Volgende zaken vallen op.

Trek erg snel op.
Max snelheid nog niet geprobeerd.
Verbruik 1:30 gemiddeld.
Aftanken is ruk want als je te snel tankt stroomt het over..remedie is tot de laatste liter rustig voltanken. Daarna heel rustig en vulpistool langzaam eruit.
Toen was de tank echt vol. 8.5 liter volgens opave.
Bij de rit 70-80 gereden en het 1e streepje verdween na 70km...
Vlak voordat ik ging tanken verdween het een na laatste streepje. Met dus nog 1 streepje te gaan bleek er nog bijna 2.5 liter in de tank te zitten .
Je zou bijna denken dat bij een volle tank elk streepje 1 liter is en het laatste streepje 2 tot 2.5 liter is...

Windbescherming is ruk. Ik ben 2m en met dat kleine ruitje is alleen mijn navel windvrij...maar dat wist ik....desondanks overweeg ik het iets grotere scherm dat 50cm hoog is en ook de handen beschermt.. is orgineel vespa, getint en kost plm 140 euro.

Ik bezit nog een paar motoren, waar ik met plezier op rij, maar de vespa brengt bij iedere rit een grote smile op mijn gezicht !!!

Dit is een blijvertje en gaat pas weg als ik mijn kist in ga...😜😜😜💪💪💪
bering-jaap-evo-textiljacke-46643_1.jpg
Ik draag deze jas op de GTS . De wind heeft er weinig vat op. Als ik een gewone leren jas draag waai ik er ook vanaf op volle snelheid.
 
Het scherm is nog standaard hoor....
Ben er nog niet uit of ik dat iets grotere scherm ga aanschaffen.... optisch gaat hij er dan niet op voor uit..
 
Klinkt goed Motormaniac58!
Kleine update van mij .. de grijze Supertech is binnen! Ondertussen 0,2 kilometer mee gereden en dus nog geen idee hoe die rijdt in vergelijking met de oude Super.

Top! ik wacht nog op mijne.. hij is onderweg vanuit Italie, dus lang kan het niet meer duren.
 
Mooi!, ook het zadel is erg speciaal. Heb je nog andere wensen?
Ja mooi weer om te rijden. En ik heb gezocht naar een oude Honda cb four om een café racer te bouwen . Maar op Marktplaats zijn ze al opgeknapt en vragen de hoofdprijs. Een oude verroeste zetten ze niet te koop.
 
Ja mooi weer om te rijden. En ik heb gezocht naar een oude Honda cb four om een café racer te bouwen . Maar op Marktplaats zijn ze al opgeknapt en vragen de hoofdprijs. Een oude verroeste zetten ze niet te koop.
Het weer valt inderdaad een beetje tegen, als we de langere voorspellingen mogen geloven wordt het weer een topzomer. Een Honda is andere koek, maar wel weer een leuk project 👍, wat zijn die dingen duur geworden zeg..
Misschien kun je hier vragen of ze een onbewerkte te koop weten: cbfourclub.nl | De homepage van de CBFourclub Nederland
Mijn dealer wacht nog steeds op het alarm, en ik dus ook op de GTV 😓.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan