Het grote Vespa GTS topic

Geen HPE,wel 24,7 pk op de rollerbank en een heel groot verschil met Standaard GTS,.
Ik vind de rijdbeleving belangrijker dan de rollerbank. Dus ik ben ook benieuwd naar de ervaring van iemand die een flinke rit heeft gemaakt. en dat hij dan verschil merkt met de vorige versie.
Gr
Han
 
Morgen wordt door mij de offerte getekend en de gts touring in groen metallic besteld.
Dealer gaf aan dat de achter valbeugel nog een dingetje is ivm het nwe led achterlicht..
Ook wilde ik een bagagerekje op de voorzijde. Zit nu niet meer standaard voorop. Bij de touring schijnt hrt voorschild iets anders van vorm te zijn....
Enfin....verwachte leverdatum half april.....nog even geduld
 
Morgen wordt door mij de offerte getekend en de gts touring in groen metallic besteld.
Dealer gaf aan dat de achter valbeugel nog een dingetje is ivm het nwe led achterlicht..
Ook wilde ik een bagagerekje op de voorzijde. Zit nu niet meer standaard voorop. Bij de touring schijnt hrt voorschild iets anders van vorm te zijn....
Enfin....verwachte leverdatum half april.....nog even geduld
Op de foto's zijn alle fronten van de 2019 gelijk, maar anders dan de 2018 modellen en daarvoor.
Als je een voor rewk neemt dat over het schils haakt past het altijd. Heb ik ook
 

Bijlagen

  • 20160203_140743_resized_1.jpg
    20160203_140743_resized_1.jpg
    551,8 KB · Weergaven: 12
  • 20180414_101920.jpg
    20180414_101920.jpg
    935 KB · Weergaven: 10
Ik vind de rijdbeleving belangrijker dan de rollerbank. Dus ik ben ook benieuwd naar de ervaring van iemand die een flinke rit heeft gemaakt. en dat hij dan verschil merkt met de vorige versie.
Gr
Han
Heb dus ook al,een paar flinke ritten er mee gemaakt,en je blijft een gewone GTS royaaaaaaaaaal voor.
Op topsnelheid en acceleratie kan je het niet vergelijken.
En hij moest wel op de rollerbank voor de software en om af te stellen
Ook de rijbeleving is een beleving op zich,elke keer weer.
 
Heb dus ook al,een paar flinke ritten er mee gemaakt,en je blijft een gewone GTS royaaaaaaaaaal voor.
Op topsnelheid en acceleratie kan je het niet vergelijken.
En hij moest wel op de rollerbank voor de software en om af te stellen
Ook de rijbeleving is een beleving op zich,elke keer weer.
Ik denk dat maar weinig scooter verkopers een rollenbank hebben. En waarom moet ie voor de software aan de rollenbank gaat die update niet gewoon met de laptop.
Maar ik begrijp dus dat ie fijner beter en sneller is
Gr
Han
 
Scooter Poeldijk heeft dus zo,n rollerbank.
Bij mij zit er een Malossi kop en cilinder op en anderMalossi spul,op de rollerbank kan je hem beter afstellen en max.vermogen er uit halen
 
Dat een Vespa met een andere cilinder en toebehoren beter scoort begrijpt iedereen wel denk ik. Maar de vraag is of het verschil merkbaar is met een 2019 nieuw model tegen over een standaard 2015-2018.
Maar dat zullen we dus nog even moeten afwachten tot de 1e zijn uitgeleverd aan een koper die daarvoor ook een 300 van een eerder bouwjaar had/heeft.

Wat zijn overigens ongeveer de kosten voor zo'n setup wat jij hebt laten doen. want dat is natuurlijk ook een optie.

Ach en zo hebben we wat om over te praten.
 
Dat zou ook een reden kunnen zijn om de Super Tech te kopen, Maar vraag me af of ie ook gesproken aanwijzing geeft, en natuurlijk in Nederlands.
Het is ook handig te weten wat je verder met het digitale deel kunt behalve de snelheid zien. En als het alleen werkt met BT dan moet je ook een module aanschaffen en op/in je helm plaatsen.

Ik heb nu de Zumo 660 bevestigd aan de linker spiegel en het geluid (Muziek) via een kabeltje naar de helm. werkt perfect tot ca 90 km en dan hoor je dus geen muziek meer.
En de Navi zit iets hoger dan bij de tech zodat je niet te veel naar beneden moet kijken om de aanwijzingen te volgen. We zullen het zien zodra er ergens 1 staat uitgebreid bekijken.

Gr
Han
 
Wat voor bevestigings materiaal heb je gebruikt voor bevestiging aan de spiegel ? En je stroomtoevoer ??

Op mijn motor loopt de kabel van.de zumo naar de accu...bij de vespa zit die onder je voeten....kan die kabel helemaal worden weggewerkt achter de kappen ??
 
Ik heb de frontplaat gedemonteerd en de kabel daar op een draad aangesloten die via het contactslot stroom krijgt. de bevestiging voor de spiegel heb ik gemaakt van wat afval aluminium. Zal een plaatjebij te voegen. en op de andere spiegel een klokje.
Wil je meer weten vraag maar
 

Bijlagen

  • 20180414_101939.jpg
    20180414_101939.jpg
    778,1 KB · Weergaven: 22
  • 20180312_134621.jpg
    20180312_134621.jpg
    435,3 KB · Weergaven: 20
  • 20160127_153022_resized_1.jpg
    20160127_153022_resized_1.jpg
    439,9 KB · Weergaven: 21
  • 20160127_153039_resized_1.jpg
    20160127_153039_resized_1.jpg
    462,2 KB · Weergaven: 20
Netjes !!!!
Mijn nwe gts wordt plm half april geleverd..heb dus ook een 660 die ik nog een plaatsje moet geven....
Ook.de stroomvoorziening....
Ziet er goed uit bij jou..
 
Ik heb idd de bosgroene touring besteld. Met dat nwe hpe blok..
Gisteren de offerte getekend.
Wordt nog een voordrager en achter valbeugel op gemonteerd. Daarvan was echter nog de vraag wanneer dat gebeurt...maten schijnen iets anders te zijn dan voorgaande jaren...dat moest nog even worden uitgezocht..

Op de touring zit standaard lage ruit. Nu ben ik 2m lang dus wind krijg ik.sowieso..maar dat is prima..
Dat Holleederscherm is dan weer veeel te hoog.....bestaat er ook nog zoiets als een tussenmaat ??
 
Ik heb idd de bosgroene touring besteld. Met dat nwe hpe blok..
Gisteren de offerte getekend.
Wordt nog een voordrager en achter valbeugel op gemonteerd. Daarvan was echter nog de vraag wanneer dat gebeurt...maten schijnen iets anders te zijn dan voorgaande jaren...dat moest nog even worden uitgezocht..

Op de touring zit standaard lage ruit. Nu ben ik 2m lang dus wind krijg ik.sowieso..maar dat is prima..
Dat Holleederscherm is dan weer veeel te hoog.....bestaat er ook nog zoiets als een tussenmaat ??

Ja er zijn diverse oplossingen/opties. Ik ben 1.97cm dat scheelt niet zo veel. Ik heb momenteel er een verstelbare ruit op. deze kun je zelf op de gewenste hoogte instellen. Je kan ook een middelhoge ruit kopen of zo'n wat jij noemt holleder ruit. Die kun je dan afzagen/inkorten op de vor jou gewenst hoogte.
Heb ik ook gedaan.

Ik zal een plaatje van de verstelbare ruit toevoegen.
 

Bijlagen

  • 20180827_121859.jpg
    20180827_121859.jpg
    620,2 KB · Weergaven: 13
Terug
Bovenaan Onderaan