Het grote Vespa GTS topic

Vanaf Den Haag naar Barendrecht en dan door naar Vught,om samen met Vespa Club Brabant en Vespa Club Gelderland een ritje te maken,was een superrrrrr rit met mooi weer en 18 Augustus doen we het nog een keer.
FEFBE246-553A-4394-BEC4-DAAAE23730BF.jpeg
 
Mijn Vespa is bijna aan zijn eerste beurt toe.
Het liefste doe ik het zelf, maar dan wordt garantie misschien een dingetje.
Is er in de regio van Amsterdam een dealer aan wie ik mijn Vespa kan toevertrouwen?
 
Kijk maar zijn filmpjes op YouTube. Maar ik heb zelf meerdere Vespa's en de techniek is allemaal dezelfde.
Ik ben zelf klant bij hem met de snor Vespa, en ook wel eens bandjes laten vervangen van de GTS. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik dit jaar nog niet voor onderhoud ben geweest met de snor en misschien dat hij er nu anders in staat wat betreft het onderhoud van de GTS.
 
Ik heb nog een aanhanger project staan.
Het is de achterkant van een lx50 met een lx voorvork als wiel.
Hij zou achter onze gt200 gaan maar die is toch verkocht.
Er zit al een deel van de trekstang al aan.
Hij moet nog geschuurd en gespoten/gewrapt worden.

Hij is inmiddels iets verder

545a9f86-9170-4339-8f68-56d14af334fb.jpg

Dit was de bedoeling:
46fbfc72-62b3-48eb-b9d4-4f28aefe4256.jpg


Dus als er iemand nog interesse heeft ,stuur mij maar een berichtje
 
Ik ben zelf klant bij hem met de snor Vespa, en ook wel eens bandjes laten vervangen van de GTS. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik dit jaar nog niet voor onderhoud ben geweest met de snor en misschien dat hij er nu anders in staat wat betreft het onderhoud van de GTS.
Er stond bij onderhoudsbeurten geen motor bij op zijn site, dus ik dacht dat ze het niet deden.
Top, ik ga dan een afspraak maken.
 
SB scooterfix.
Mijn hpe komt daar vandaan. Heeft daar vorige week de 1000km beurt gehad.

Is een jonge gozer maar een vakman.
Zijn leerschool was monteur bij een bekende bmw monteur in Nunspeet
Zijn echte passie ligt bij scooters
 
Mooi geluid uit die Akrapovic? E-keur?
Thx allemaal. Geen idee ivm E-keur.. Is wel nog het model waar de DB-killer uitgehaald kan worden, is met de laatste van Akra niet meer mogelijk.
Trouwens #randomrant, denk je een duur slotje aan te schaffen (Abus Detecto Alarm kettingslot - beste prijzen ▷ FC-Moto)
Gaat dat ding 1. net niet rond de remschijf op slot en 2. na letterlijk 10x proberen is het cilinderslot gewoon stukgegaan. Helemaal los vanbinnen.. Dit weekend op en af naar Aken en dat geld eens terugvorderen...
 
Iemand een origineel duo-zadel (zwart) te koop liggen?
Vriendin staat niet zo te springen om op huidig mono-zadel lange ritten mee te doen..
 
Weer een mooie update. Alleen de schokbrekers achter nog monteren 🔥🔥
Voor de oplettende kijker, het knopje was eerst goud/geel. Na contact met Zelioni een zilvere ontvangen.
 

Bijlagen

  • C75E43DB-CD60-4994-89C4-4C64DBBED21B.jpeg
    C75E43DB-CD60-4994-89C4-4C64DBBED21B.jpeg
    52,5 KB · Weergaven: 21
  • D9EB2EFB-897B-4B21-9418-0A784519946F.jpeg
    D9EB2EFB-897B-4B21-9418-0A784519946F.jpeg
    73,1 KB · Weergaven: 21
  • EDA98DCB-0A2E-46BD-B7E3-5F537968AD49.jpeg
    EDA98DCB-0A2E-46BD-B7E3-5F537968AD49.jpeg
    118,1 KB · Weergaven: 20
beumer de jong in amsterdam west heeft heel veel ervaring met gts en
ik was bij joey schaar geweest en daar zei men dat ze niet verder gaan dan een bandje of een uitlaatje
 
Hoi GTS rijders, ik heb een vraagje, ik heb een tijdje terug een GTS300 (uit 2014) gekocht, maar toen ik thuis kwam kwam er een helse tik uit het blok, de motorzaak heeft toen de nokkenas vervangen, en de tik is nu een stuk minder, maar nog steeds aanwezig.

Nu mijn vraag: hoort het blok van een 300 zo te tikken? Of tikt het blok überhaupt ?
In de link een fimpje: VID_20190815_151821.mp4

Mvg
 
Hoi GTS rijders, ik heb een vraagje, ik heb een tijdje terug een GTS300 (uit 2014) gekocht, maar toen ik thuis kwam kwam er een helse tik uit het blok, de motorzaak heeft toen de nokkenas vervangen, en de tik is nu een stuk minder, maar nog steeds aanwezig.

Nu mijn vraag: hoort het blok van een 300 zo te tikken? Of tikt het blok überhaupt ?
In de link een fimpje: VID_20190815_151821.mp4

Mvg
Mijn Beverly 300ie heeft hetzelfde motorblok. Bij stationair hoor ik daar ook wel ergens een tikje in maar dat klinkt toch echt niet zoals in jouw filmpje.
 
Kromme klep? Waarom zou die dealer een nokkenas vervangen? Dan zit er toch iets niet lekker in die cylinderkop. Zou mij zoiets overkomen (GTS 300 uit 2016 met 10.000 km) dan ging er gelijk een Malossi 4 kleps kopje op.
 
gisteren mijn gts weer opgehaald bij beumer de jongh. beurtje , bandje en malossi koppeling met vario geplaatst. erg goed geholpen, kreeg alle spulletjes mee zonder te vragen.
wel erg wennen die vario en koppeling, hij draait meteen meer toeren dus goed warm draaien en als je het gas open gooit lijkt het wel een 4 traps raket, geweldig
 
Terug
Bovenaan Onderaan