Het grote Vespa GTS topic

Dat is een hoop. Ik heb dan geen HPE, maar zie na 400km geen daling van de olie.
Ik ben toch bang dat ik de Vespa niet geheel recht had staan bij de check na de oliewissel. Ik hoorde dat het vooral bij de HPE, waar de pijlstok aan de andere kant zit ten opzichte van de oude/vorige versie GTS het enorm scheelt als die iets op een helling staat. Ik hou het in ieder geval wel even goed in de gaten.
 
Weet iemand van welke versie dit kapje met ABS stikker is?
Edit: Kapje gevonden en besteld. Nu nog testen of het past 🙂
 

Bijlagen

  • 98672883-1F12-4ECC-B13A-6BB2F718AA54.jpeg
    98672883-1F12-4ECC-B13A-6BB2F718AA54.jpeg
    197,1 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Van de week een nieuw dashboard gemonteerd op mijn Vespa.
Mooi ding met heel veel functies en na goed kalibreren van de wielmaten e.d een kilometer afwijking van 2,3 km!!
125 op de teller is op mijn gps 122,7
Dat is wel heel netjes vind ik.
Nu loopt de gts ook wel wat langzamer dan op de oude teller🤔😜
 

Bijlagen

  • 20190609_114426.jpg
    20190609_114426.jpg
    151 KB · Weergaven: 30
  • 20190609_114428.jpg
    20190609_114428.jpg
    164 KB · Weergaven: 28
Er zitten ook wel veel functies op die ik allen heb aangesloten, bougie temperatuur, toerenteller, tijd, koelwatertemperatuur.
Verder berekend de teller de gemiddelde snelheid over een rit. De maximale topsnelheid slaat ie op zodat je later kan terugkijken hoe hard je max hebt gereden.
Enz enz.

Ook die dag gelijk mijn uitlaat even opnieuw zwart gespoten omdat die wat roest plekjes vertoonde.
 

Bijlagen

  • 20190606_154132.jpg
    20190606_154132.jpg
    72 KB · Weergaven: 16
Er zitten ook wel veel functies op die ik allen heb aangesloten, bougie temperatuur, toerenteller, tijd, koelwatertemperatuur.
Verder berekend de teller de gemiddelde snelheid over een rit. De maximale topsnelheid slaat ie op zodat je later kan terugkijken hoe hard je max hebt gereden.
Enz enz.

Ook die dag gelijk mijn uitlaat even opnieuw zwart gespoten omdat die wat roest plekjes vertoonde.
Gaaf, Moet je hiervoor knippen in de bedrading?
 
Gaaf, Moet je hiervoor knippen in de bedrading?
Nee is plug and play met bijgeleverde stekkers. Om toerenteller aan te sluiten moet je wel een stroomdiefje plaatsen op de oranje kabel van de bobine. (Die zit op een best vervelende plek)
En paar draden trekken voor ook bougie temperatuur en olie temperatuur e.d.
Die extra functies hoef je trouwens niet aan te sluiten. Zonder werkt het gewoon zoals de oude teller ook doet.
 
Nee is plug and play met bijgeleverde stekkers. Om toerenteller aan te sluiten moet je wel een stroomdiefje plaatsen op de oranje kabel van de bobine. (Die zit op een best vervelende plek)
En paar draden trekken voor ook bougie temperatuur en olie temperatuur e.d.
Die extra functies hoef je trouwens niet aan te sluiten. Zonder werkt het gewoon zoals de oude teller ook doet.
Klinkt goed zeg. De teller van mijn GTV doet nogal ouderwets aan.
Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
 
Klinkt goed zeg. De teller van mijn GTV doet nogal ouderwets aan.
Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
Ik ben er ongeveer anderhalf uur mee bezig geweest waarvan 1 uur draadjes trekken voor de extra functies. Als je dat niet nodig vind dan kun je de tellerset plug and play overzetten. Dat scheelt wat werk.
Je kan de teller ook in het zwart krijgen.
En ook de oude kilometerstand kun je invoeren zodat dat ook gehandhaafd blijft.
De dashboard verlichting kan 8 kleuren uitstralen.
Verkrijgbaar bij Sip.
 
Ik ben er ongeveer anderhalf uur mee bezig geweest waarvan 1 uur draadjes trekken voor de extra functies. Als je dat niet nodig vind dan kun je de tellerset plug and play overzetten. Dat scheelt wat werk.
Je kan de teller ook in het zwart krijgen.
En ook de oude kilometerstand kun je invoeren zodat dat ook gehandhaafd blijft.
De dashboard verlichting kan 8 kleuren uitstralen.
Verkrijgbaar bij Sip.
Top, hij gaat op mijn lijstje 😁.
Eerst donkere knipperlichten.
 
Zijn wel mooie knipperlichten. Ik zit ook te twijfelen om dat te doen, vandaag wil ik ze, morgen denk ik weer van niet😂😂
Bij die Sei Giorni is het geen twijfel 😍
 

Bijlagen

  • 1C41043B-BDAB-4F34-854A-2D029390FA0C.jpeg
    1C41043B-BDAB-4F34-854A-2D029390FA0C.jpeg
    221,4 KB · Weergaven: 20
  • 857F3EF2-8190-4A7E-B29B-CB9EADF17ED2.jpeg
    857F3EF2-8190-4A7E-B29B-CB9EADF17ED2.jpeg
    217,3 KB · Weergaven: 21
Terug
Bovenaan Onderaan