Het grote Vespa GTS topic

Weet iemand een goede site om vespa spullen te bestellen ?
Bv windschermen..ik denk erover een iets groter scherm.aan te schaffen dan het lage standaard..
 
Hallo, kom me even voorstellen. Kom uit omgeving Den Haag en heb een nieuwe SuperTech besteld in grijs. Nog 1 of 2 weken en dan is hij er.
Het is mijn eerste motorscooter. Voorheen meerdere motoren gehad, de laatste 3 jaar geleden weg gedaan omdat ik het een beetje zat was.

Zal me hier vast een beetje inlezen..
En heb je al iets vernomen over de levering?
 
Mijn bestelde super tech zou in Maart / Aprilworden geleverd. we wachten het af.
Ik kan niet wachten maar dat dat moet dan weer wel.
en dan hopen dat ik snel wee mag auto/motor rijden na mijjn CVA
Han
 
Hij zou 22 april komen... maar dat is hem niet geworden. Ik heb nog geen nieuwe datum. Het zou niet veel later worden..
Jammer dat ie er nog niet is.
De zwarte Supertech is wel leverbaar in Nederland sinds vorige week, maar daar hebben jij en ik niet zoveel aan natuurlijk.
 
Dat worden nog 2 heleeeeeeeeeeee langeeeeeeeeee weken😉😉
Gtv met nr 6 erop toch
Inderdaad met de 6.
Het wachten stelt mij meteen in staat om zwarte accenten te bestellen.
In bestelling staan nu: zwarte spiegels, zwarte stuurgewichten, zwart beenschild randen, zwart oppakbeugel, zwarte passagiersteunen en zwarte Vespa logo’s.
Nu maar hopen dat mijn vriendin niet thuis is als de pakketjes komen 😂😂

Ik heb gezocht op een mat zwart carterdeksel, nu vind ik er alleen één die met inruil de deksel aanbied en dan poedercoat. Heeft iemand ervaring met deze omruiling?
 
Geen ervaring met inruil,maar je bent er wel gelijk vanaf,anders ligt het maar in je schuur of garage,heb zelf zat van dat spul😉
 
Dat is waar, morgen maar even bellen hoe dat in zijn werking gaat
Ook gelijk vragen dan of het lager vervangen word. Ik zelf had de mogelijkheid om te stralen op mijn werk. Laten poedercoaten voor 20 euro en daarna nieuw lager gemonteerd.
20190202_161528.jpg
Zadel ook nog laten bekleden bij Tijger Leathers in Den Haag.
20190328_112826.jpg
 
Mooi zadel zeg, complimenten!
De scooter is nieuw, wat voor lager bedoel
Mooi zadel zeg, complimenten!
De scooter is nieuw, wat voor lager bedoel je?
Je kan op internet gecoate deksels kopen. Je moet dan je eigen opsturen. Maar je krijgt er een van iemand anders die hem ook opgestuurd heeft weken of maanden eerder. Voor het stralen moet het lager er toch uit. Ook al is het nieuw. Ook bij coaten verhitten ze het deksel. Ook hier kan het lager slecht tegen. Er moet dus weer een nieuw lager in.
 
Mooi zadel zeg, complimenten!
De scooter is nieuw, wat voor lager bedoel je?
De carterkap moet gestraald worden. Het lager moet er dan uit. Ook bij coaten word de kap afgebakken ook daar kan het lager niet tegen. Ik heb het lager eruit gedrukt maar toch wat beschadigd dus er gelijk een nieuw lager ingezet. Volgens mij stuur je wel je eigen carterkap op maar krijg je dan een carterkap die ze klaar hebben liggen. Die is gewoon van iemand anders geweest. Kan ook een oude zijn maar dat zie je bijna niet.
 
De carterkap moet gestraald worden. Het lager moet er dan uit. Ook bij coaten word de kap afgebakken ook daar kan het lager niet tegen. Ik heb het lager eruit gedrukt maar toch wat beschadigd dus er gelijk een nieuw lager ingezet. Volgens mij stuur je wel je eigen carterkap op maar krijg je dan een carterkap die ze klaar hebben liggen. Die is gewoon van iemand anders geweest. Kan ook een oude zijn maar dat zie je bijna niet.
Ik zie net op internet dat de nieuwe hpe heel anders in elkaar zit. Over de carterkap zit nog een deksel. Hier zit geen lager in.
 
Kost de kop niet. Ik kan niet zo snel vinden welk lager type het is maar bij de plaatselijke metaalhandel kun je ze rond de 10 euro kopen dacht ik.
 
Gps op de nieuwe gts hpe vraagje...

Inmiddels heb ik wel een houder voor de gsm op het stuur waarmee ik kan navigeren via de tom tom app. Stroom via een los kabeltje naar een powerbank.

Toch geef ik de voorkeur aan een garmin maar hoe dan met de stroomvoorziening.

1 achter het paneel.zit een usb
2. Achter het plaatwerk aansluiten op de stroomkabel van het kontakt slot.
3. Plaatwerk eraf en stroom naar de accu...

1. Lukt dat uberhaupt via een usb. De standaardkabel van de zumo 590 laat gaan aansluoting via een usb
2. Gaat dit geen conflict geven metbde chip in de sleutel..
3. Iemand daar ervaring mee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan