Het grote suzuki V-strom topic deel 3

wat? abs op een dl1000? huh?

wat een bullshit, er is niet 1 dl1000. (oude versie) met abs. dus vanaf k3 tot en met k7, GEEN abs. heeft hij wel abs dan is het een dl650.

En verder. k3 heeft vlak ruit met kuip en een ander dashboard. grijs/zilver frame.
k4 ruit boven frame. ander dashboard. grijs/zilver frame.
k5 ZWART frame.
daarna zijn ze volgens mij allemaal het zelfde, alleen andere kleurtjes
verder weet k geen verschillen. maar abs. no way. nooit geweest
 
Rustig, denk om je hart :)
Deputy Duc heeft het over een DL650 met ABS
Koeno vraagt naar de verschillen in bouwjaren van de DL1000
Gewoon 2 losse vragen ;)
 
Laatst bewerkt:
Uit m'n hoofd:
Zwart frame
Verstelbaar kuip ruitje
Andere koppeling deksel
Koplamp altijd aan + start onderbreker
Er staat vast wel ergens online een lijstje.
Het verstelbaar ruitje vond ik erg handig :Y

Ik heb inderdaad even Wikipedia gechecked (ik hoop dat ik daarop kan vertrouwen),
en die zegt dat in 2004 het ruitje ook al verstelbaar was?

" 't probleem" is: de 2004 ziet er properder uit met een pak minder kilometers (+/- 20.000).

eerst maar eens een testrit versieren, nog niet eens overtuigd of de strom iets voor mij is ;)
Alleszins al bedankt voor het snelle antwoord ;)
 
De Deputy is in theorie de gelukkige eigenaar van een blauwe 2007 DL650A V-Strom met 3604 km op de klok van de eerste eigenaar. In de praktijk moet ik het ding nog even gaan betalen en ophalen (detail) maar dat gaat morgen geregeld worden. Over 24 uur knor ik dus de zonsondergang tegemoet op mijn nieuwe aanwinst. Ervaringen en plaatjes volgen natuurlijk gauw.
 
Dank je. Heb er zelfs nog geen meter mee gereden, maar ben er nu al blij mee.
 
full




Leesvoer. :)
 
Duc gefeliciteerd. Maar 3604km? Moest daar geen nulletje achter? Anders is het toch wel Strom misbruik geweest voor een 8 jaar oude fiets ;)
 
Straks maar een afspraak maken voor de Anakee 3 bandjes. Achterband is echt op, glibberde
Best wel met die regen van gister en vandaag.
Bij MVM kom ik op €325 incl montage en uitbalanceren en dat is met 25% korting. Ze zijn daar dan in tegenstelling tot andere zaken wel duur als je die 25% niet zou krijgen. De duurste zaak die ik tegenkwam vroegen er €360 voor incl alles.
 
Ben op mijn DL1000 van Anakee 3 afgestapt, weinig vertrouwen in de regen.
Zag van de week in een bandentest dat de nieuwe all road band van Pirelli er qua regen erg goed uitkomt.
Rij nu zelf met Michelin Pilot Road 4 Trail. Erg fijne band.
 
Beide :P Heb hem nu drie jaar en vind het wel leuk om wat anders te kopen. Dus op MP gezet om te kijken of er animo voor was en na een week verkocht.

Koffers staan nog steeds met onafgemaakte deksels in de schuur _O- Als ik mijn volgende motor heb ga ik ze wel eens afmaken.
 
Laatst bewerkt:
Duc gefeliciteerd. Maar 3604km? Moest daar geen nulletje achter? Anders is het toch wel Strom misbruik geweest voor een 8 jaar oude fiets ;)

Nee, echt waar, 3604 km. Man heeft hem nieuw gekocht om met zijn voormalige collega's (gepensioneerd) mooie ritjes te gaan maken. De groep werd al snel verdeeld in twee kampen, de BMW's en de "Jappen" en de gezelligheid verdween al snel. Motor stond maar in de schuur, en eigenlijk vond hij dat wel zonde. De motor is echt splinternagelnieuw! De man was zelfs zo serieus bezig dat hij vorig jaar de vrijwel nieuwe banden nog heeft vervangen voor Conti trailattack 2, want de originele banden waren immers al 7 jaar oud. Ik wacht even op mooi weer voor een paar plaatjes.
 
Ben op mijn DL1000 van Anakee 3 afgestapt, weinig vertrouwen in de regen.
Zag van de week in een bandentest dat de nieuwe all road band van Pirelli er qua regen erg goed uitkomt.
Rij nu zelf met Michelin Pilot Road 4 Trail. Erg fijne band.
Las op het v strom forum toch wel hele goede ervaringen met de Anakee 3. Maar alles beter dan die fabriek-af banden.
 
Las op het v strom forum toch wel hele goede ervaringen met de Anakee 3. Maar alles beter dan die fabriek-af banden.
Toevallig afgelopen weekend bij de maat de nieuwe pirelli's gemonteerd. Eerste reacties zij enthousiast (en heeft genoeg in de regen kunnen testen de afgelopen dagen), maar dat heb je al gauw als je op nieuwe bandjes rijdt...... Komt van de anakees, trouwens.
20673641082_a7c7b21bfa_c.jpg


20494845988_e7c92b71fa_c.jpg
 
Ah oke. Ik vind het sowieso lastig om bandjes te kiezen, het is toch altijd maar weer afwachten wat je ervan vindt. Ik moet voor het eerst banden hebben voor de Strom, dus heb ook nog geen vergelijkingsmateriaal op de standaard bandjes na. En die vind ik echt niet fijn.
 
Haha gepensioneerd en kijven als een kind _O-

Nou, het ligt toch wel even iets genuanceerder hoor.

Maar goed, net even wat plaatjes gemaakt. Ik zal binnenkort wel wat plaatjes schieten op een geschiktere locatie, maar ik weet hoe ongeduldig MF-ers zijn.

full


En dit is echt het enige krasje wat ik kon ontdekken.


full


full


full


full


Voor de twijfelaars: de kilomterstand van vandaag
 
Laatst bewerkt:
Wel ff anders spiegeltjes scoren hè :Y

Kijk maar ff bij je nieuwe vrienden op het v strom forum *D

Veel plezier met de v strom *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan