Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XVI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas ben ik er niet bij... Heb de aankomende weekenden allerlei verplichtingen ;(.
O, ja , ik zie het nu. Mijn laatste opmerking uit mijn vorige reactie was dus niet nodig. Jammer en succes met de overige verplichtingen. Weer <5000 km dit jaar?
 
Ja doe maar Roger, helaas. Of ik moet ineens zin krijgen om even langs te wippen, maar ik heb zowiezo geen spanbandjes of andere dingen voorhanden om ze op de Z mee te nemen...
 
@Giggs @JVENS @ivoderksen @roger_SV @HopHopGasErop @JoramNL @Brasso @thunderkid @HenkBillyPeter @KoffieKopje ; jullie zijn er gewoon allemaal bij toch a.s. zondag *D

Sommige misschien getagt ter overvloede, tenminste 1 (O-)) maar hoe meer zielen hoe meer vreugd..

Voor de mensen die het (nog steeds..) niet doorhebben:
ER IS EEN SV MEETING AANSTAANDE ZONDAG 14 JULI.

Dus meld je aan
>>> KLIK HIER <<< en rijd gezellig het rondje mee.


Jazeker oh Master der Disaster!
 
1408288


Even een dagje 550+ kilometers wegtrappen en een rondje om de ring. Ben normaal echt geen trage Truus, maar iets teveel blinde bochten en heuvels om overal m'n knie op het asfalt te leggen :]
 
Rijd jij met standaard veren??! 😳
Ik ben twee jaar geleden in Oostenrijk met twee man op de SV zo goed als haaks een richel rond 8-10 cm opgereden met een restsnelheid rond 50 km/h. Een enorme klap, maar alles was gelukkig nog heel. Ik kwam er recent achter dat ik een kort deukje heb in de velgrand van het voorwiel dat er toen inzat. Eerder zat dat er zeker niet, en niets ander vreemds gedaan, dus het moet er welhaast een gevolg van zijn. Geen schade aan de oliekeerringen. 👍🏻
yup, zowel voor als achter nog standaard _O-
Zelfde geld voor de bijna 20 jaar oude rubberen remleidingen:Y

Ik kan nog steeds zonder moeite een stoppie maken, en de remmen geven mij veel feedback :)

Foto is ook met standaardveren :)

1408329
 
Koppelingshandle kwam niet goed vrij, ook had ik veel speling op het inbusboutje van de versteller en moest de handle ook heel ver naar buiten stellen voor goed vrij komen van de koppeling.
Niets ten nadele van mlm trouwens heb het gemeld en alles is netjes afgehandeld.
Heb al veel besteld bij mlm en doe dat zo weer.
 
Koppelingshandle kwam niet goed vrij, ook had ik veel speling op het inbusboutje van de versteller en moest de handle ook heel ver naar buiten stellen voor goed vrij komen van de koppeling.
Oke, ben benieuwd of ik hetzelfde ga ondervinden. Zal zaterdag eens testen
 
Heb ook die ebay dingen erop. Mij prima. Originele rizoma is ook mooi maar erg duur.. te duur als je t mij vraagt..
 
Koppelingshandle kwam niet goed vrij, ook had ik veel speling op het inbusboutje van de versteller en moest de handle ook heel ver naar buiten stellen voor goed vrij komen van de koppeling.
Klopt, ook de ali versies moeten in standje 5/uiterste stand om de schakelaar te raken.
Maar mijn €16 hendeltjes houden het prima. Moest ze zelf monteren, dus 1tje heeft wat meer slack op de imbus dan de andere, maar dat is gewoon zelf te verhelpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan