Blijft mooi de Blackbird
De mijne is een blauwe uit 2000 en ik heb er de afgelopen twee jaar 27.000 km mee gereden, het eerste jaar origineel toen langzaamaan wat dingen gewijzigd:
- 4mm opgehoogd achter ter verbetering instuurgedrag
- Akrapovic 4in2in1 titanium/RVS systeemuitlaat
- Powercommander II
- K&N luchtfilter
(Bij Dynojet in Oss af laten stellen: resultaat 148PK aan het achterwiel, zeer fel en lekker aan het gas hangende motor en last but not least een aanzienlijke gewichtsbesparing op omdat de originele KAT-stofzuigerbuizen eraf konden)
Top op de teller was 325 en die trekkracht tot 260.....gewoon verslavend !
-Voorvering vervangen voor WP vering
-Achterschokbreker vervangen voor een Ohlins
(gigantische verbetering, een stuk scherper sturen, meer bodemvrijheid, vooral met duo sloeg de BB voorheen erg snel door)
Daarnaast nog wat andere spullen erbij gekocht:
- Hugger
- Fenda Extenda
- Bagster tankhoes en tanktas
- GIVI wingrack en koffers
- 2001 ruitje
- knipperlichten achter ingekort
- Witte knipperlichten
Je kan er redelijk sportief mee sturen maar het gewicht gaat je toch wel parten spelen met de korte afwisselende bochten.
De mijne heb ik nu ingeruild en ik neem een 2001 VTR1000SP1 weer.......
Veel plezier met je bird !
kijk ook eens op de BB site & het forum van Arnold:
http/www.superblackbird.info/
http/forum.superblackbird.info/
Nog ff wat piccies: