Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
+1, die is ook voor mij niet te lezen, en als je de plek niet toevallig kent en er is geen streetview dan ben ik snel uitgezocht.
 
Dan doe ik er een van afgelopen zondag. SV aanwezig.


full
 
Maar weer eens een nieuwe:

full


Als je er bent geweest waarschijnlijk niet moeilijk, maar ik plaats hem toch. De betreffende pas, waar dit een zijweg van is, staat wel op streetview, maar dit specifieke stuk niet.
 
Qua rotsformaties oogt het vercorsachtig maar dat zou te makkelijk zijn voor jouw denk ik.... en ook die gele paaltjes doen me niet frans aan.
 
Dat is hem inderdaad Thijs :t
Ik weet niet of dit stuk ook een eigen naam heeft of dat het bij de Maniva hoort, maar het is in ieder geval de verbinding tussen Anfo aan het Idromeer en de Passo Maniva. Zeker een aanrader om mee te pakken als je in de buurt bent! (Zit wel een stukje onverhard in maar dat is maar een kilometer of 2).

Kom maar met de volgende!
 
Met de tips is het goed te vinden.

Jaren geleden ben ik op de motor ook in die regio geweest, erg mooi rijden maar bij de meren natuurlijk wel stervensdruk.
 
Laatst bewerkt:
Ik was er begin juni, dat valt het met de drukte nog wel mee. Hoewel het bij Peschiera en Riva aan het Gardameer altijd druk is denk ik.
 
Wat een stilte, iedereen foto's aan het maken voor dit topic?

Dan gooi ik er maar eentje in:
0yIHbbQ.jpg


Aanwijzingen in de foto zijn wat lastig, er is niet zoveel. :+

Een tweede foto van de locatie dan:
1AwNCd9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan