Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn felicitaties aan Capo-04/06 . Ik heb gisteren nog een tijd zitten Googlen, maar ben er niet uit gekomen. Het is ook een hoek van Duitsland waar ik nog nooit ben geweest.

Een nieuwe:

WWI.jpg


Opmerking: Ik heb een klein beetje gefotoshopt op het beeld, omdat daar de plaatsnaam op te lezen valt. Dan wordt het wel heel makkelijk.
 
Vanwege het fort zal het ergens langs de Italiaans-Franse grens zijn denk, maar niet iets wat ik direct herken. Omgeving Tende/LGKS?
 
Of de weg aan de westkant van Lac du Mont Cenis ?
En dat fort is dan Malamot: thans verboden naar toe te rijden. Alhoewel dat fort veel verder weg lag dacht ik....
 
Of Col de la Moutiere, aan de noordkant waarboven diverse forten liggen. Dus de weg onderlangs Bonette. (Oke, is ook een wilde gok 😀).
 
Of de weg aan de westkant van Lac du Mont Cenis ?
En dat fort is dan Malamot: thans verboden naar toe te rijden. Alhoewel dat fort veel verder weg lag dacht ik....


fort aan lac de mont cenis is correct.
je kan onverhard langs de andere kant van het meer tot aan de stuwdam. je komt dan langs dit fort.
 
Heb hier in 1989 ook een foto van gemaakt, nu nog ff uitzoeken waar het precies is, weet nog dat er een sterrenwacht in de buurt was
 
Er staan (behalve dit creatieve bouwwerk) geen aanwijzingen in dit plaatje.

Vrijwel zinloze zoekopdracht, dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan