Het grote ONK OW-Cup topic

Cup-dag op cpz

  • 1 ja

    Stemmen: 67 74,4%
  • 2 nee

    Stemmen: 23 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ahh we hebben er wee 1 die denk dat de cup alleen in assen rijdt maar stiekem rijden we soms op meer circuits dan zac ;) . Seizoen 2018, Assen, Oscherleben, Zolder en Dijon. 2019 Assen, Oschersleben en Dijon, 2020 Assen, Oscherleben en Schleiz. etc etc.

Aven kijen... Zac.. assen zandvoort en dijon..... Ik snap je verschil van afwisseling niet zo, misschien eerst je eens verdiepen ergens in.

Teentjes intrekken
Vorig jaar zaten de beide niet Assen dagen achter elkaar en verder Assen Assen. RSZ had vorig jaar de dagen lekker afgewisseld. Dus na Assen een andere baan. Dat bedoelde ik.

Helaas zijn in de buurt de wedstrijd geschikte banen niet voldoende om elke race een ander circuit te doen. Dàt zou pas een gave kalender zijn!

Schleiz ziet er gaaf uit, gaat bijna door de bebouwde kom lijkt het.

Edit:
En zo te lezen hier is Dijon ook de moeite waard dus ik ben benieuwd!
 
Dijon wil je niet weten Roy. Dat is echt een gave baan. Ik zit te denken om die met daglicentie van de ZAC mee te doen. Echt gaaf. Schleiz dreierblabla is een halve straten circuit zo lijkt het.
 
Dijon wil je niet weten Roy. Dat is echt een gave baan. Ik zit te denken om die met daglicentie van de ZAC mee te doen. Echt gaaf. Schleiz dreierblabla is een halve straten circuit zo lijkt het.

Ik ben benieuwd! Ik hou wel van nieuwe banen (en kom vaak snel op tempo) dus ik ben ervoor!

Schleiz lijkt me best geinig en idd lijkt gedeeltelijk stratencircuit te zijn. Ik vind het wel wat hebben en het gooit vaak het klassement wat door elkaar door er een onbekende baan bij te hebben.

Voor mij dit jaar naast Dijon ook van plan Hengelo te rijden. Gewoon omdat het lokaal is lijkt het me gaaf, circuit an sich is volgens mij ook niet zo mooi. De ervaring voor mij.
 
is er iemand die voor aankomend seizoen bij de OW Cup een plek over heeft in zijn pitbox, tegen vergoeding natuurlijk (procup600)
 
Ik ben benieuwd! Ik hou wel van nieuwe banen (en kom vaak snel op tempo) dus ik ben ervoor!

Schleiz lijkt me best geinig en idd lijkt gedeeltelijk stratencircuit te zijn. Ik vind het wel wat hebben en het gooit vaak het klassement wat door elkaar door er een onbekende baan bij te hebben.

Voor mij dit jaar naast Dijon ook van plan Hengelo te rijden. Gewoon omdat het lokaal is lijkt het me gaaf, circuit an sich is volgens mij ook niet zo mooi. De ervaring voor mij.
Ben een aantal jaar terug wezen kijken bij de IDM op Schleiz, is inderdaad een half straten circuit. Als er niet geracet wordt is het grotendeels openbare weg, met tussenstukken van het circuit die dan afgesloten zijn.
Wel een hele gave baan hoor! als het dicht is voor races is het allemaal goed geregeld daar. incl tribunes en alles.
 
Op verzoek dit topic op slot, vervolg hier:



(niet goed? stuur ff een berichtje)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan