Het Grote Motovlog Topic Deel I

Ik heb zojuist ook weer een kleine video online gezet. Ben beetje aan het spelen met de dag en tijd van release. Daarnaast zoveel mogelijk in 1 clip te stoppen zonder te knippen. Sommige stukken gaan beter als de andere. Jammer dat het weer niet mee zit komende dagen :(
 
Even een beetje commentaar van mij, ik versta Engels best wel goed maar hoe een Nederlander Engels spreekt is een ramp. Zelfs de mannen in Den-Haag hebben een vreselijk accent dat niet om aan te horen is en het verveeld dan erg snel. Stoute dingen in video's Revven met open pijpen in Tunnels of rechts inhalen, over fietspaden rijden, wheelies, burnouts, stoppies, ect. kan je beter niet laten zien als een kenteken ook af en toe zichtbaar is in een video. De politie kijkt volgens mij mee, iemand hoeft maar een mutatie in het politiesysteem te laten maken i.v.m. vreemd/gevaarlijk rijgedrag en je bent zuur als je gezien word door de mannen in blauw/geel.
 
accent neem ik voor lief. Als ik nederlands zou spreken zou ik waarschijnlijk nog steeds het accent argument horen #Frieseboerenkinkel

Ik wil toch dat iedereen de filmpjes kan bekijken en ondertitels schrijven is boutwerk :r Dan heb je met engels de grootste doelgroep te pakken. Gekkigheden haal ik toch niet uit dus ik voel me niet aangesproken :+
 
Ik had in den beginne zelfs amerikanen als sub juist vanwege het accent ;)

UK-ers en NL-ers vinden het wel vaak minder.
 
Ik had in den beginne zelfs amerikanen als sub juist vanwege het accent ;)

UK-ers en NL-ers vinden het wel vaak minder.

Gelukkig maar, ik spreek vanuit wat ik opmerk als ik video's van Nederlanders bekijk.
 
bij mij is het 2:23, ik heb geen idee of het veel of weinig is. Zodoende was ik wel benieuwd :+
 
1:59 hier. Maar is een beetje aan het dalen vanwege de winter en minder video's geplaatst.
 
Ik denk toch dat het aan de korte videootjes ligt, want die neemt een gemiddelde. Als je nu enkel video's van 10 minuten hebt, dan zal de "watch time" veel hoger liggen dan als je veel videootjes hebt van 2 of 3 minuten :P
 
Ik denk toch dat het aan de korte videootjes ligt, want die neemt een gemiddelde. Als je nu enkel video's van 10 minuten hebt, dan zal de "watch time" veel hoger liggen dan als je veel videootjes hebt van 2 of 3 minuten :P

Dat is zeker ook waar. Zodra het weer lekker weer is zullen er zeker ook wat langere video's komen van testritjes bijvoorbeeld :D
 
Ik denk toch dat het aan de korte videootjes ligt, want die neemt een gemiddelde. Als je nu enkel video's van 10 minuten hebt, dan zal de "watch time" veel hoger liggen dan als je veel videootjes hebt van 2 of 3 minuten :P

ook wel weer waar, sinds mijn hiaat zijn de vids ongeveer 8-10min, maar zelfs dan vind ik 2min een beetje karig van mezelf :+ Ben ik nu tryhard? _O-
 
Laatste 28 dagen: 1:08m
Heel 2018 1:06m
Dit jaar: 1:09m
Lifetime: 1:19m

Mijn video's duren meestal ergens tussen 30 sec - 2.30 m. Soms een keer een wat langere.
Ik hou ze bewust kort, omdat ik zelf ook geen zin heb om minutenlang naar onzin te kijken/luisteren. Kom gewoon ter zake! :P
Verder heb ik nog wel eens short rides en die duren wat langer. Laatst een video geupload van de opening van Louis in Tilburg, verder nog geen directe plannen om snel te gaan uploaden. Bij de importeurs moeten de demo's nog worden geprepareerd en de verhuur bij mijn vaste leverancier start pas volgend weekend. Daar kan ik er vast wel een paar van rijden. :Y

Ik wil dit jaar max 10 motoren testen en tussendoor af en toe nog iets meenemen zonder er over te schrijven. Dat mag dus wel weer iets van 30-40 video's opleveren komend jaar.
 
ja precies, dus men kijkt gemiddeld ~50% van jouw content tegenover ~20% van mijn content :+

interessante statistieken wel
 
Men klikt vaak door bij mij, om bijv. een snelheid te zien. Zelfs dat is ze soms teveel om er rustig voor te zitten. :+
Ik hoop echt snel klaar te zijn met mijn 2018-vakantievideo. Ik zit nu denk ik op 35%. Dat moet af zijn binnen twee weken, daarna weer vol aan de bak met een stapel video's die nog ligt te wachten. Ik probeer elke avond een uurtje te werken aan die vakantievideo, maar een beetje vrije tijd is ook prettig. En vanaf april weer vol aan de bak met het motorkanaal.
 
Wat is jullie gemiddelde weergaveduur?

Gok voor de normale video's rond de 6 min
Reviews 10-12
Rebuild was alles tussen de 9 en 18 ofzo xD

Heb heel lang bewust onder de 10min gehouden, want die 1 ervoor schrikt mensen vaak af als lengte.
Tegenwoordig liever een lekker lopend verhaal, en dat loopt soms al mis xD
 
Motorjacht kennen jullie dat ? Met Jur_020 op de verlengde Busa. Hij rijd weg en krijgt een beetje tijd, daarna gaan de 2 andere op pad.
Door middel van de mobiele telefoon en een app proberen ze de vos te pakken te krijgen, leuk spelletje met veel afleiding voor de speurders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan