Het Grote Motovlog Topic Deel I

@Meifesto Die V-Strom 650 video bedoel je? Dan weet je wat je dit jaar kan doen. :)

Planning is ook wel iets meer reviews doen.
En ben nog druk bezig met de Indian, heb wat technieken toegepast bij de V-strom die niet bij de andere reviews zitten, die ik nu ook erin wil editten.
Uiteraard zal merk/model belangrijkere rol spelen vermoed ik.

Maar 2019 wil ik me focus qua reviews wat meer specifiek toespitsen ;)
 
Dat van die Indian heb ik denk ik gemist, maar ik mis wel meer motovlogs. Ik kijk echt van alles en nog wat, wat niets met motoren te maken heeft.
Verder nog druk met wat vakantievideo's af te maken, die al staan te wachten sinds juli 2017. Ik wil die van 2017 af hebben, voor ik een nieuwe PC in elkaar ga schroeven. Maar goed, meer reviews dus! Dat zal meer views opleveren en dan kom je in 2019 wel over de magische grens van 1000 subs en hopelijk 4000 uur. Extra inkomsten zijn altijd wel prettig (tot de belastingdienst weer langs komt).
 
Dat van die Indian heb ik denk ik gemist, maar ik mis wel meer motovlogs. Ik kijk echt van alles en nog wat, wat niets met motoren te maken heeft.
Verder nog druk met wat vakantievideo's af te maken, die al staan te wachten sinds juli 2017. Ik wil die van 2017 af hebben, voor ik een nieuwe PC in elkaar ga schroeven. Maar goed, meer reviews dus! Dat zal meer views opleveren en dan kom je in 2019 wel over de magische grens van 1000 subs en hopelijk 4000 uur. Extra inkomsten zijn altijd wel prettig (tot de belastingdienst weer langs komt).

Dat kan, die staat namelijk nog niet online.
Planning was rond kerst, maar iets met drukke feestdagen etc ;)

Ook zonder reviews kom ik denk ik in 2019 wel over die magische 1000.
Dan de views nog, maar goed dat is nu even bijzaak. Steek liever wat extra tijd in de Yamaha.

Mocht het zo ver komen dat er inderdaad evt extra inkomsten komen, dan gaan die waarschijnlijk direct de motor in.
Als het financieel lukt dan wil ik nog een performance rebuild doen in 2019 ;)
 
Voor het eerst in een aantal jaar twijfel ik ook om naar de beurs te gaan voor een video. Normaal nam ik er vrij voor en maakte ik een nieuwe motoren compilatie, maar met zo weinig importeurs is het niet de moeite waard. Wie weet als uitje met wat vrienden, maar waarschijnlijk geen video.
 
Dat kan, die staat namelijk nog niet online.
Ook zonder reviews kom ik denk ik in 2019 wel over die magische 1000.
Dan de views nog, maar goed dat is nu even bijzaak. Steek liever wat extra tijd in de Yamaha.

Mocht het zo ver komen dat er inderdaad evt extra inkomsten komen, dan gaan die waarschijnlijk direct de motor in.
Als het financieel lukt dan wil ik nog een performance rebuild doen in 2019 ;)

Over de 1000 moet je wel lukken, idd.
Vergeet de belastingdienst niet, die willen graag ook wat geld van je krijgen, voor de video's die je maakt, zodra je daar inkomsten over ontvangt. ;)
Al zou ik een paar tientjes niet opgeven.
 
Over de 1000 moet je wel lukken, idd.
Vergeet de belastingdienst niet, die willen graag ook wat geld van je krijgen, voor de video's die je maakt, zodra je daar inkomsten over ontvangt. ;)
Al zou ik een paar tientjes niet opgeven.

Nee klopt, pas vanaf een bepaald bedrag is het verplicht ;)
 
Voor het eerst in een aantal jaar twijfel ik ook om naar de beurs te gaan voor een video. Normaal nam ik er vrij voor en maakte ik een nieuwe motoren compilatie, maar met zo weinig importeurs is het niet de moeite waard. Wie weet als uitje met wat vrienden, maar waarschijnlijk geen video.


gezien zo beetje iedereen vrijdag komt zit ik te spelen met het idee voor een kleine meet ergens op de beurs rond een schappelijk tijdstip.
 
Ik heb ook weer me best gedaan op een leuke video van een rondtrip die ik afgelopen zomer gedaan heb door Toscane. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Het is niet echt een vlog, meer een overzicht van waar ik geweest ben en wat ik gereden heb.
 
@Desperandum kijkt leuk weg! Zeer regelmatig een ander shot, dus het verveelt eigenlijk nooit. Goed gelukt! Die paarden klimmen lekker steil. :Y


Hier mijn nieuwe PC in elkaar geschroefd. Aan- en uit-knop gaat nog niet helemaal zoals ik het wil (je moet soms harder drukken om 'm aan te krijgen, heb de boel al helemaal uit elkaar gehaald om te zien waar het niet lekker gaat). Is een Duits product wat in China is gemaakt, dus van Duitsers verwacht ik eigenlijk beter. Gaat om een Be Quiet kast. De handleiding van de kast is ook maar zo-zo. Van een Intel i5 2500 naar aan AMD Ryzen 7 2700X. De i5 dan maar weer verkopen, zodra ik daar een verse installatie op heb gedaan. Heeft zijn best gedaan. Ik hoop dat ik met gemak hier 4K @60fps videos op kan maken. Nu alleen nog zo'n camera regelen. 8-)
 
Ik heb ook weer me best gedaan op een leuke video van een rondtrip die ik afgelopen zomer gedaan heb door Toscane. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Het is niet echt een vlog, meer een overzicht van waar ik geweest ben en wat ik gereden heb.

Ben al een tijdje geabonneerd, kijkt altijd leuk weg. Inspirerende routes ook altijd, geeft me veel ideeën voor motor vakanties. :t
 
Gezien een gros aantal mensen dit jaar naar de motorbeurs gaan het volgende idee;

Een mini motorbeurs motovloggers meet.
Tussen 12:30 en 13:00.
Vrijdag 15 Feb.


Locatie: ..... is nog even de vraag, geen duidelijke plattegrond openbaar op dit moment lijkt het.
Misschien jullie een idee?
 
Ik weet niet of ik dan al op de beurs ben. Ik moet ergens eind van de ochtend in de tandartsstoel liggen, geen idee hoe laat ik daadwerkelijk in de Jaarbeurs ben. Wel ergens begin van de middag. Ik denk dat het makkelijk afspreken is in de importeurshal, die was voorheen altijd al redelijk overzichtelijk, nu waarschijnlijk nog meer.

Als het goed is dit weekend dan eindelijk de 10k subs aantikken. Een maand later dan verwacht. Niet heel vreemd, als je al een tijd niets meer erop hebt gezet. :P
 
Ah jammer, ik ben er op de donderdag en niet de vrijdag... Dus als er nog andere mensen op donderdag gaan :P Je kunt mij herkennen aan een zwart/grijze hoodie met MOTORCYCLE GEEK erop :+
 
Ah, toch wat gekocht? :)

Yep, heb via mijn vader (drukwerk bedrijf) wat kunnen regelen. Heb nu gratis visitekaartjes en er komen 2 hoodies aan voor de inkoopprijs. Ik ga samen met een vriend erheen, dus kunnen we even mooi reclame maken en netwerken :)
 
Yep, heb via mijn vader (drukwerk bedrijf) wat kunnen regelen. Heb nu gratis visitekaartjes en er komen 2 hoodies aan voor de inkoopprijs. Ik ga samen met een vriend erheen, dus kunnen we even mooi reclame maken en netwerken :)

Dat is wel handig, zo'n pa! :) Mijn visitekaartjes gaan in elk geval ook mee, verder weet ik het nog niet. Meestal zie ik zo rond de MBU mijn bezoekersaantallen ook weer omhoog schieten op de website. Ineens heeft iedereen dan weer interesse in motoren. :]
 
Yep, heb via mijn vader (drukwerk bedrijf) wat kunnen regelen. Heb nu gratis visitekaartjes en er komen 2 hoodies aan voor de inkoopprijs. Ik ga samen met een vriend erheen, dus kunnen we even mooi reclame maken en netwerken :)


Dat is wel handig ja.

Ik zal proberen 1 of 2 stickers random rond te plakken xD
 
Als iemand nog een gimbal zoekt voor smartphone en action cam (adapters verkrijgbaar), voor wat shots rondom een motor bijv.
Bij de Mediamarkt vandaag en morgen nog 20% korting op de Zhiyun Smooth 4. Die heb je dan voor maar 87,50. Leuk prijsje, gezien ik de gimbal die ik een paar jaar terug kocht, nog heb mogen kopen voor +/- 350 euro ofzo. ZHIYUN Smooth 4 Zwart
 
YouTube-10000.jpg


Nou, 10k subs is een feit! *O* Eindelijk van 4 naar 5 cijfertjes en op naar de 100k. Maar die ga ik nooit halen. 8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan