Het Grote Motovlog Topic Deel I

Zo, weer een copyright claim uit de deur gedaan. Eerst 24u van te voren waarschuwen te verwijderen, maar deze reageerde niet.
Toch nog 2000x mijn video weten te vertonen, die ik nu dus mogelijk mis.

Verder bezig om een nieuwe PC samen te stellen, om videos te kunnen editten en nog af en toe een spelletje op te doen. Huidige i5 2500 heeft het wel een beetje gezien. Enige wat ik over zet zijn de SSD, GFX kaart en de bluray brander (die ik maar 1 of 2x heb gebruikt :') ).

Over 5 weken de MOTORbeurs Utrecht. Benieuwd wat er nog over is aan importeurs, stuk of vijf zijn er al sowieso niet bij. Er zullen vast wel weer genoeg vlogs komen van de beurs. :P
 
Mogelijk toch die vrijdag geen vrij van de beurs, dus donderdag of zaterdag dan.

Alhoewel de voorkeur naar de vrijdag gaat, dus ik ga nog wat pushen op werk.
Moet gewoon kunnen joh ;)
 
Ga je zelf nog wat doen met de beurs?

Ik heb 4 jaar video's gemaakt voor mijn kanaal. Nu beetje netwerken en wat plaatjes schieten voor op mijn insta. Ik heb jou daar jaren terug ook eens ontmoet toen je op de Kicxstart-stand stond, paar jaar terug. :)

Ga jij daar nog wat doen?

@Meifesto hier vrijdag ff kijken, kost mij geen vrije dag. :)
 
Ik ga ook proberen om er de donderdag of vrijdag heen te gaan. Ondanks dat er een aantal importeurs/merken hebben afgemeld zijn er wel leuke activiteiten bijgekomen. Zo kun je een offroad GS parkour doen, kunnen supermoto mensen hun ding doen en kun je zowaar proefrijden op allerlei nieuwe modellen: MOTORbeurs Utrecht 2019 in het teken van zelf rijden.
 
Ivm werk zal ik waarschijnlijk de zaterdag of zondag naar de beurs gaan, tickets gisteren besteld.:]

Hopen dat mijn vriendin weer de 'try the bike' kan gaan doen, wie weet gaat ze toch nog eens overstag.



Dit jaar ook de camera mee, een kijken wat voor filmpje we er van maken. het 'motornieuws en nieuwe modellen' interesseert me niet zo zeer, dat doen al genoeg mensen en beter dan ik.
 
Als ik er heen ga is het puur voor de wandel.
Dus het is niet eens zeker dat je gaat? Ik zal ook wel wat kilometers aflopen daar. Altijd wel handig om daar weer wat mensen te spreken, alles zit dicht bij elkaar
en je ziet elkaar face to face.

Louis Motorrad opent trouwens op 1 maart het Nederlandse filiaal (formaat: MegaShop, de middelste maat qua Louis-winkels) in Tilburg. Openingsparty op 1 en 2 maart. Daar wil ik ook nog wel even heen. Ze staan ook op de MBU. Leuk voor MotorKledingCenter, een concurrent in dezelfde stad. :+ Louis in het noorden, MKC in het zuiden. :]
 
Mja, ik ben een beetje meh op het moment. Waarschijnlijk ga ik uiteindelijk wel, maar op dit moment zou ik niet weten waarom eigenlijk.
 
Mja, ik ben een beetje meh op het moment. Waarschijnlijk ga ik uiteindelijk wel, maar op dit moment zou ik niet weten waarom eigenlijk.

Om al je fans te ontmoeten van je YouTube-kanaal! 500+ klinkt niet zoveel, maar je wil ze niet allemaal in je huiskamer.
Rondlopen met een shirt met de URL erop met je YT naam en je blog! Wie weet trekt het weer nieuwe volgers aan.

Ik ga dit jaar misschien een keer incognito, jaren ervoor wel met een shirt gelopen met URL er op. Of misschien een petje.. weet nog niet.
 
Hm..... wie weet, wie weet ;)

Kan altijd een timelapse maken met de 360, misschien is dat nog wel aardig. Maar ja, om nou alleen daarvoor te gaan :?
 
Wow @Monomuis, je brengt me op ideëen :). Visitekaartjes maken, inderdaad shirt/trui aandoen, petje op. Goeie! Wil toch over die 50 subscriber grens heen :+
 
Hm..... wie weet, wie weet ;)

Kan altijd een timelapse maken met de 360, misschien is dat nog wel aardig. Maar ja, om nou alleen daarvoor te gaan :?

In het verleden is al wel eens een 360 video gemaakt, maar niet zoals jij ze maakt. :)

Wow @Monomuis, je brengt me op ideëen :). Visitekaartjes maken, inderdaad shirt/trui aandoen, petje op. Goeie! Wil toch over die 50 subscriber grens heen :+

Ik heb visitekaartjes hoor en twee shirts (waarvan eentje met nog een site erop die ik niet meer heb, dus die kan niet meer aan. Leuk om in te klussen ofzo).
En kijk mij nu na wat jaartjes; bijna 10k subs, allemaal via de MBU! :P *O*Website ergens tussen 15-35k bezoekers per maand, afhankelijk van het seizoen. Niet spectaculair, maar dat heb je met een niche van iets wat al een niche is in de wereld. Maar het zou altijd wat kunnen helpen, je weet het niet. Ik zou gewoon een lekkere chick inhuren en die laten rondlopen met een sexy dingetje aan met je YT-naam er op. Werkt voor IkWilVanMijnMotorfietsAf ook. :')

Wat ook werkt; een shitload aan stickers laten maken van je kanaal en even de hal inlopen met motoren van bezoekers en op elke motor zo'n sticker plakken. Daarna ga je naar de parkeergarages en doe je hetzelfde bij elke auto. :t
 
Ik heb visitekaartjes hoor en twee shirts (waarvan eentje met nog een site erop die ik niet meer heb, dus die kan niet meer aan. Leuk om in te klussen ofzo).
En kijk mij nu na wat jaartjes; bijna 10k subs, allemaal via de MBU! :P *O*Website ergens tussen 15-35k bezoekers per maand, afhankelijk van het seizoen. Niet spectaculair, maar dat heb je met een niche van iets wat al een niche is in de wereld. Maar het zou altijd wat kunnen helpen, je weet het niet. Ik zou gewoon een lekkere chick inhuren en die laten rondlopen met een sexy dingetje aan met je YT-naam er op. Werkt voor IkWilVanMijnMotorfietsAf ook. :')

Wat ook werkt; een shitload aan stickers laten maken van je kanaal en even de hal inlopen met motoren van bezoekers en op elke motor zo'n sticker plakken. Daarna ga je naar de parkeergarages en doe je hetzelfde bij elke auto. :t

Ik hoop dat je deels grapjes maakt, want ik ga geen stickers op andermans eigendom plakken :'). Nee ik houd het lekker bij wat kaartjes drukken en misschien een shirt/trui met YouTube naam.
 
Ik hoop dat je deels grapjes maakt, want ik ga geen stickers op andermans eigendom plakken :'). Nee ik houd het lekker bij wat kaartjes drukken en misschien een shirt/trui met YouTube naam.

Dat van die stickers is idd een grapje. :)
Heel lang geleden flikten ze dat bij de Efteling. Dan was je lekker in het pretpark en ging het personeel een sticker van de Efteling op de achterkant van je auto plakken. Vond ik toen als kind al dom. Maar dan praat je over eind jaren '80 of begin '90. Als ze dat nu zouden doen, mochten ze 'm er ook weer schadevrij afhalen.
 
Dat was toen bij elk pretpark hetzelfde. Zag je soms ook auto's met een hele verzameling van die dingen rijden. M'n pa was daar ook niet bepaald van gediend :+
 
Dat was toen bij elk pretpark hetzelfde. Zag je soms ook auto's met een hele verzameling van die dingen rijden. M'n pa was daar ook niet bepaald van gediend :+

Denk dat we de Efteling het meest hebben gezien. En ik denk twee keer de Flevohof. Slagharen etc. nooit gezien, Duinrell op latere leeftijd eens. Ik denk dat ik meer pretparken in Florida heb bezocht. :')
Ik zou stickers ook niet chill vinden, dus ik geef je pa groot gelijk. Ziet er toch niet uit.
 
Maar dat zegt niks over lantaarnpalen en verkeersborden O-)

Als je slim bent doe je dat op wat bekendere plekken die gefotografeerd worden.
Even niet in NL, maar bijv. in Atlanta op een brug (Jackson Street Bridge) die zicht geeft op downtown en waar ze een shot hebben gedaan van The Walking Dead... (en tevens boxart voor seizoen 1).. die brug zit ook vol met stickers. Andere kant van de brug? Geen stickertje te vinden, als nieuw. Heel slim! :)
 
Denk dat we de Efteling het meest hebben gezien. En ik denk twee keer de Flevohof. Slagharen etc. nooit gezien, Duinrell op latere leeftijd eens. Ik denk dat ik meer pretparken in Florida heb bezocht. :')
Ik zou stickers ook niet chill vinden, dus ik geef je pa groot gelijk. Ziet er toch niet uit.
zei iemand florida? Ik wil er in juni waarschijnlijk heen gaan (miami iig, en dan ook route richting de keys. Madame wil een zon strand vakantie, ik wil een amerika/motor vakantie. Dus dit lijkt de beste optie :)
 
Luchtvochtigheid in juni is best wel hoog, maar bij de kust zal dat iets minder zijn dan het het binnenland van Florida, hoewel het flink zweten zal zijn (tenzij je een zwembad hebt). :) Motorrijden in die periode.... neem maar een goed doorwaaipak mee, want je zweet je anders kapot als je stil staat. Filerijden mag niet (al zag ik het een enkeling wel eens doen). Wat wel mag is rijden zonder helm. De weg naar de Keys is één lange rechte weg, soms tweebaans en na verloop enkelbaans.

Heb terug vanuit Key West naar Miami 's avonds laat mij wel eens gestoord aan vier kerels op Harleys... reden op die enkelbaansweg 30MPH waar 45-50 MPH was toegestaan. Kon een kwartier lang niet inhalen met de auto, want je moet er vier veilig inhalen en je zit nog met tegenliggers. Blij na een kwartier er langs te kunnen. Zelf ook niet even bedenken als ze zo traag als een slak rijden, omdat ze bang zijn omdat het donker is, niet even aan de kant te gaan voor overig verkeer...:N Wij moesten nog 4 uur rijden.

Maar hoe ben je het van plan dan? Jij gewoon een motor huren een paar dagen?
 
Leuk al die ideeën voor promotie, maar ik zal waarschijnlijk incognito gaan.
Heb geen promotiemateriaal om te dragen, en niet direct van plan om dat aan te schaffen nu ;)

Heb wel wat stickers, misschien dat die wel ergens op de beurs belanden xD
Maar inderdaad niet om andermans voertuig.

Zit er wel 1 op mijn eigen motor, dus wie weet ;)
 
Wil je echt jezelf bekend maken, dan kan je beter met een filmpje komen wat viral gaat.
En ook dan vergeet men je weer. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan