Het Grote Motovlog Topic Deel I

Deze was ik eerder al begonnen, maar heb ik nu eindelijk ook afgerond. Volgende keer zou ik 't anders doen... maar dat zie je ook al wel aan 't fietsfilmpje van hierboven, da's toch iets flitsender. Maar ja... je moet soms ook wat te zeggen hebben. Eigenlijk is 't nooit goed. Of kan 't altijd beter, zo kun je het ook zien...

Idd, erg lastig om t goed te krijgen. Ik heb daarom nu de keuze gemaakt dat ik filmpjes maak die ik vooral zelf leuk vind om terug te kijken. Veel anderen zullen saai of te langdradig vinden maar voor mij is het meer ter herinnering aan een bepaalde leuke dag of tijd.
 
Hoi Actie cam gebruikers, of geïnteresseerde...

Ik heb deze vraag ook in een apart topic geplaatst, maar probeer het ook even hier...

Ik heb momenteel een Drift Ghost met video tagging en wil deze vervangen.

Nu lees ik veel narigheid over de Ghost 4K, waarin ik dacht een waardige opvolger gevonden te hebben, en vraag ik mij af of hier iemand is die wat ervaring heeft met verschillende camera's welke voorzien is van tagging? ( Ik kan hem namelijk niet vinden!)
De GoPro Hero 7 heeft ook tagging maar neemt hierbij wel constant op, in tegenstelling tot de Ghost die alleen opneemt bij tagging.

Omdat ik de hele dag op de motor zit is het wel belangrijk dat ik niet teveel beeldmateriaal verzamel waar ik niets mee doe.

Ik gebruik deze functie tijdens trainingen. Zodoende hoef ik geen uren aan beeldmateriaal door te spitten tijdens evaluaties...
 
@GSmate - je kan toch looping instellen met een maximale tijdsduur ?
Mijn GoPro 5 staat bv. meestal op maximaal 1 uur met stukjes van 5 minuten.
 
@GSmate - je kan toch looping instellen met een maximale tijdsduur ?
Mijn GoPro 5 staat bv. meestal op maximaal 1 uur met stukjes van 5 minuten.

Ik kan nu tijdens een training na een incident welke ik wil bespreken de opname knop indrukken en dan pak hij bv 20 sec terug ook mee. Dit zorgt ervoor dat ik aan het eind van de dag alleen maar interessante korte stukjes verzameld hebt en ik ook qua opslag capaciteit niet tegen een plafon aanloop.
 
mja, als je in een voor velen onbekende taal praat, maar toch toegankelijk wilt blijven dan moet je toch wat. :+
 
Zo, vandaag thuis gekomen na 12 dagen vakantie in Florida. Heb ik nog wat gemist?
Heb nog wel de actioncam meegenomen, maar dan voor in de auto. Heb het idee dat ze al wel een beetje met pekel hebben gestrooid hier en daar, ondanks de hogere temperaturen nu. Motorscootertje alvast maar inspuiten met ACF-50 en dan maar weer knallen. Dan kan ik daar even wat kilometers extra op zetten.
Ik was er ook tijdens Black Friday, dus even een 128GB microsd-kaartje gekocht voor de Ghost-X, kostte $19,95, Sandisk Ultra Plus UHS-1/A1. 4K gaat denk ik niet lukken, maar dat ga ik nog wel proberen in de Ghost 4K, met dat kaartje.

Mijn doel om 10k subs te halen, ga ik denk ik niet halen, hoewel Social Blade nog optimistisch is. Het idee om een x aantal views te halen gaat zeker niet lukken. Misschien komt het omdat ik even niets meer heb geupload. :+
 
Niet heel veel gemist volgens mij.

Volgend jaar maar eens verdiepen in acf-50 en dat soort spul.
Daar is het dit jaar al te laat voor ;)
 
Ik heb het besteld bij Corrosion-control.eu. Nog geen bevestiging er van gehad na een aantal uur. Maar ik meen dat ie vanuit huis werkt, maar geautomatiseerd had toch wel fijn geweest om een bevestiging te krijgen. Benieuwd wanneer ik het in huis heb. Zag ook dat ze het bij de Walmart verkopen voor fors minder. Balen, anders had ik daar een paar bussen meegenomen. Er kon nog 3.5kg extra mee in de koffers.

Ik spuit het motorscootertje er mee in, de ER-6 laat ik ff staan. Raar dat er weinig verkooppunten zijn in NL, want het schijnt dus best goed spul te zijn. Aan de andere kant; hoeveel procent van de NL motorrijders blijft doorrijden? Als je soms op FB kijkt in bijv De Motorrijder, stallen sommige 'm al als het nog hartje zomer is en halen ze 'm er ook pas rond mei of juni uit. Dan begrijp ik wel dat ACF50 in NL niet zoveel gaat doen. Aan de andere kant, ook voor boten is het ideaal en daar heb je er genoeg van in NL.
 
Vandaag ook een lekker stukje gereden op de WRR, voor de eerste keer. Stukje waar ik het moeilijkst had heb ik maar geüpload naar youtube. :9
Audio is nog niet gefikst en ik heb blijkbaar uit ongeduld een stukje niks aan het begin..


Wil nog wat meer knippen en plakken van de hele dag maar daar had ik nu geen geduld voor (m'n PC krijgt het er behoorlijk warm van:+).
 
Valt mee toch? Zoveel pekel ligt er nog niet. Inspuiten staat bij mij ook dit weekend in de planning om te doen.

Het zal bij mij ook echt iets zijn wat ik mezelf bewust moet aanleren.
In de afgelopen +/- 10 jaar en vorige 4 motors nooit iets ingespoten tijdens de winter.
(Behalve de banden met snowgrip xD )
 
ACF-50 kwam gister binnen. Weet nu ook waarom ik geen bevestigingen heb gehad; er was een migratie bij mijn hostingprovider en daarna kwamen er geen mails meer binnen. Tel daarbij de vakantie op en mijn domeinen hebben 3 weken geen mail gehad en die mails zijn gebounced. Lekker rustig. :X
Van het weekend ook maar even de boel inspuiten en dan op het 'brommertje' rondknallen.

Ik ben wel eens wezen rijden op mooie winterdagen, maar ook wel eens tijdens sneeuwbuien op nog best goed rijdbare weg en die pekel heeft toen wel mijn aluminum velgen vern**kt. Dus nu eens ACF-50 proberen en werkt het niet, dan is het maar de Address 110.
 
Laat maar weten of het werkt.

Ja, heb ook tijdens menig sneeuwbui gereden.
De GPZ400 heeft zelfs ooit tot de kuip in de sneeuw gestaan xD
 
hier ook wel eens overvallen door sneeuw. bestaat zelfs een 16sec lang filmpje van, ik ben daarna een ritje gaan rijden maar de lens was bij thuiskomst volgeslagen met sneeuw. :+
 
Ik zou niet rekenen op een éénmalig spuitbeurtje.
Ik heb ooit, jaren geleden, eens wat 'onderzoek' gedaan naar die middeltjes. Van alles wat ingekocht en 't werkt allemaal ongeveer hetzelfde, maar toch anders. Uiteindelijk heb ik in de praktijk heel veel gebruik gemaakt van een middeltje van Scottoiler, een handspuit FS 365. Dus een soort glassex spuit, zonder drukvulling. Dat was gewoon elke keer bij thuiskomst op de motor spuiten en klaar.
Dat was m'n enige 'extra'tje', verder stopte ik in oktober (tegenwoordig november, met het klimaat nu) stoppen met wassen, dan heb je al een beschermlaag. Dan trouw sprayen met die meuk en in 't voorjaar weer goed poetsen. Dan tover je zo in een middag weer een nieuwe motor tevoorschijn.
...maar is daar geen ander topic voor :?
 
Verder stopte ik in oktober (tegenwoordig november, met het klimaat nu) stoppen met wassen, dan heb je al een beschermlaag. Dan trouw sprayen met die meuk en in 't voorjaar weer goed poetsen. Dan tover je zo in een middag weer een nieuwe motor tevoorschijn.
...maar is daar geen ander topic voor :?

Dat is hoe ik het vroeger ook deed ;)


Motovloggers onder elkaar, wij zijn niet gebonden aan topics en grenzen toch.
Everything goes?
 
Terug
Bovenaan Onderaan