Oke weer wat geleerdhet is alleen geen glas maar houtvezels.
Armor All voor alle kunststof onderdelen.
En voor de sloebers onder ons, waarvan niet elk onderdeel op hun motor van titanium of carbon is....
Het altijd handige: "Plasti-shine"
Ideaal om plastic onderdelen weer zwart een glimmend te maken.
[me]__SVDirk__ die nog een fles van 10 jaar oud heeft en geen idee heeft of het nog te koop is...[/me]
Wat doet het?
Wax?
Polijst?
Ontvet en schoonmaak? Kun je dat checken
Thanx voor alle reacties, denk dat dit wel een handig overzicht word.
Als jullie njog suggesties hebben, of het overzich anders zoude wille zien..Roept u maar
En voor de sloebers onder ons, waarvan niet elk onderdeel op hun motor van titanium of carbon is....
Het altijd handige: "Plasti-shine"
Ideaal om plastic onderdelen weer zwart een glimmend te maken.
[me]__SVDirk__ die nog een fles van 10 jaar oud heeft en geen idee heeft of het nog te koop is...[/me]
dus als ik mijn ketting een keer helemaal wil ontdoen van ranzigheid,,, schoonmaken met ..... lampeolie??? daarna weer inspuiten met kettingsmeer...
wat voor lampeolie en waar koop je dat?
Blauwe wc-eend schijnt hetzelfde te kunnen, maar dat heb ik alleen van horen zeggen.* Blue Wonder is goed om blauwe aanslag van de uitlaatbochten te verwijderen
en stinken zeker !!!!!!!En zwarte tectyl om zwarte uitlaatbochten (zoals de oude Fazer 600 heeft) weer mooi te krijgen. Even in een doek spuiten, over de bochten wrijven en alles is weer mooi zwart!
Valt enorm mee! De eerste rit een beetje maar daarna niet meer en het blijft mooi zwart.en stinken zeker !!!!!!!
Bij mij zat het er lang genoeg op hoor!Yeagh right, ff oplossen in een emmertje, dan de pomp met slang erop en spuiten maar
Spul mag niet OP je band komen neem ik aan he, worden ze spekkie glad van toch?Dus je meent het
Waar had je die kalkvlekken dan? [me]smitjr heeft nog noooit kalkvlekken gezien op n bike...[/me]
Met alle gegeven tips en middeltjes moet het schoonmaken geen probleem meer zijn voor de komende winter (hoop trouwens wel dat het nog even duurt voor ie echt begint)
Maar heeft er niemand ervaring met benzine toevoegingen??
Volgens de meeste (auto) bladen zou de werking van het merendeel tussen je oren zitten?
Iemand getest?
Yeps. Na het wassen ff een gieter/emmer met water vullen, flinke scheut glansspoel erbij, over de motor gooien en klaar! Ik had nog wel eens kalkvlekken daar waar het water blijft staan zoals op de kuip en op het blok maar nu niet meerDus je meent het
Waar had je die kalkvlekken dan? [me]smitjr heeft nog noooit kalkvlekken gezien op n bike...[/me]