Het grote KTM topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx voor de tips mensen!

Die beta is ook wel erg dik ja.
Ga eens bij die zaken navragen of inruil mogelijk is, want op dit moment een motor verkopen schiet niet zo op natuurlijk, en wil toch wel graag van de winter al iets kopen :)
 
verwacht trouwens geen dikke inruilprijs voor je Honda...maargoed dat weet je zelf wss ook wel...

en die boutjes zeggen natuurlijk ook niets... ik draai die van mij ook regelmatig even na of ik draai alles even los en weer vast na een klappertje.
 
ff een vraagje aan de kenners hier:

Ik zou graag een ktm 525 wellicht ookwel een 530 exc willen kopen, al dan niet in SM trim. Nu heb ik een 929 fireblade welke ik wel in zou willen ruilen.
Is er hier iemand die een zaak weet waar ze hebben wat ik zoek, of vergelijkbare bikes en waar inruil van een SS mogelijk is?

Heb al een paar sm's en enduro's gehad, en eigenlijk vind ik dat toch veel leuker:)



Probeer je motor maar zo te verkopen, dan heb ik nog een mooie 530 voor je :D (zie 1e pagina)
 
Laatst bewerkt:
Probeer je motor maar zo te verkopen, dan heb ik nog een mooie 530 voor je :D (zie 1e pagina)

ga een poging doen hem zo te verkopen maar is lastig natuurlijk in deze tijd van het jaar.



Ik heb al een aantal mooie 525's te koop zien staan, maar allemaal >350km van m'n huis vandaan.
Als ik 100% zeker weet dat het een perfecte is is dat wel te doen...maar om daar heen te rijden en het blijken gebakjes te zijn, dat zou een beetje zonde zijn.

Dus mijn vraag is of er iemand nog meer motorzaken weet waar ze enduro bikes verkopen(voorkeur 525) en waar inruil van een fireblade wellicht een optie is.
Woon zelf namelijk in nogal een uithoek van het land, zeeuws-vlaanderen.
 
Volgens mij zit daar niet veel aan KTM dealer of wel :P

In Goes heb je MOTOR 2000, die zijn ook KTM dealer... geen idee of ze wat hebben staan en wat dat voor een zaak is. Maargoed dat is de enige in die buurt...
 
Weet iemand wat de voordeel is van het verwijderen van de balansas. Gaat het dan veel erger trillen of iets meer, want motor trilt al wat. :o
 
1. trillingen zijn vermogen
Balansas zorgt voor een trilling in tegenfase, zodat ze elkaar opheffen, dus kost dubbel zoveel vermogen.

2. minder roterende massa

Ja das mooi, maar hoeveel leverd het werkelijk op dan *O*
 
Rfs blokken hebben een anti balansas, deze as - gepatenteerd door ktm speciaal tbv het rfs blok- versterkt de trillingen van de krukas.
 
Ja dr zit toch ook zon extra nokkenas excentrisch aan de de krukaswangen gelast? Gewoon omdat het kan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan