Blue_eyes
MF veteraan
- 15 aug 2008
- 17.779
- 9
Aangezien er voor de Kawasaki KLX250 nog geen eigen topic bestaat en ik onlangs een 2011 model besteld heb, open ik dan ook maar meteen een topic geweid aan de KLX250.
Een bespreking van de KLX250 staat op Motorfreaks
Een (Duitstalige) bespreking die naar mijn mening exact beschrijft wat de KLX250 te bieden heeft en wat mij zo aanspreekt vind je hier
En kijk dan meteen even naar het bijbehorende filmpje!
De kawasaki Nederland site voor de KLX250 vind je hier
Filmpje van de KLX250 in zijn natuurlijke habitat: klikkerdeklik
Leuke vergelijkende test van vier 2010 dual sports (Suzuki DR200, Honda CRF230L, Yamaha WR250 en de Kawasaki KLX250) op Youtube:
(hou wel in gedachten dat men in de USA nog steeds de carburateur versie levert, terwijl in Europa sinds 2009 de injectie versie wordt geleverd)
Leuke accessoires:
Shop | Wheeling Cycle Supply (achterlicht / tail tidy)
Aftermarket Motorcycle Parts | Motorcycle Accessories | J&P Cycles
Mochten er meer mensen een KLX250 hebben, of anderszins geïnteresseerd zijn in dit motortje dan ben je uiteraard van harte welkom op dit topic.
Meer info volgt binnenkort.
Een bespreking van de KLX250 staat op Motorfreaks
Een (Duitstalige) bespreking die naar mijn mening exact beschrijft wat de KLX250 te bieden heeft en wat mij zo aanspreekt vind je hier
En kijk dan meteen even naar het bijbehorende filmpje!
De kawasaki Nederland site voor de KLX250 vind je hier
Filmpje van de KLX250 in zijn natuurlijke habitat: klikkerdeklik
Leuke vergelijkende test van vier 2010 dual sports (Suzuki DR200, Honda CRF230L, Yamaha WR250 en de Kawasaki KLX250) op Youtube:
Leuke accessoires:
Shop | Wheeling Cycle Supply (achterlicht / tail tidy)
Aftermarket Motorcycle Parts | Motorcycle Accessories | J&P Cycles
Mochten er meer mensen een KLX250 hebben, of anderszins geïnteresseerd zijn in dit motortje dan ben je uiteraard van harte welkom op dit topic.
Meer info volgt binnenkort.
Laatst bewerkt: