Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Dan zal 't wel een regisseursstoel (rs) zijn geweest.
Idd wel heel lange pakmaat. Toch mogelijk in lengterichting vastmaken boven op een zijkoffer en onder de rolbag.
Zitten op rs is onovertroffen. (vind ik) Voor 100kg+ zijn de kleinere stoeltjes niet/nauwelijks geschikt. Instabiel en pootjes zakken in de grond.
In campingwinkel ga ik vaak genoeg effe proefzitten. Na 2 tellen is mij duidelijk dat constructie niet voor mij geschikt is.
Meeste mini-stoeltjes ook idd wel erg laag. Als je heel lang bent...............??
O ja, de prijs van Helinox en zijn broertjes is ook van een andere orde.

Ik ben idd van hetzelfde postuur en de rs stoel / zithouding past me het best ja. Ben vooral blij met de hoge rugleuning. Ik ga die hoge van Monstromorini eens uitzoeken. Die lijkt me wel een goede opvolger.
 
Ik ben idd van hetzelfde postuur en de rs stoel / zithouding past me het best ja. Ben vooral blij met de hoge rugleuning. Ik ga die hoge van Monstromorini eens uitzoeken. Die lijkt me wel een goede opvolger.


wat moet je weten van die stoel ? (ik kan je misschien wel verder helpen) want ik heb er zo ééntje en die gaat overal mee als ik ga kamperen , die kleintjes heb ik ook maar die grotere verkies ik toch omdat ik van die hogere rugleuning wel kan genieten .
Hieronder heb ik een linkje staan van mij in die stoel , ter info : ik ben 1.80m en weeg 87kg
ik in mijn stoeltje (foto wel gepikt van Wouwer :9 ) zoals je kan zien is de leuning hoog genoeg om je hoofd tegen te laten steunen , ben er al meermaals in inslaap gevallen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Help een foto dief ;).
@ eddy ga je naar het motosalon?

nog niet over nagedacht eigenlijk , maar als je ne compaignon zoekt om mee te gaan dan wil ik dat wel doen (op voorwaarde dat we met de moto gaan :] )

Parking met de motorfiets
Voor motorrijders is er een gratis overdekte en bewaakte parking voorzien naast paleis 1, te bereiken langs de Keizerin Charlottelaan.
 
Ik heb precies dezelfde, nu 3 jaar in gebruik ong 1 week p/jr in gebruik, ben 180 en bijna 100kg, je moet er wel met beleid mee omgaan en een paar dopjes op de pootjes dan is het een comfie zitje. De pakmaat is bij mij prio.

Goed zijn die! Ik weeg geen 100 maar 85 en ze zijn degelijk!
 
Ja ik zal bij mijne dealer kaarten vragen. Tuurlijk gaan we met de moto dan wanneer past het voor jou dan?
 
wat moet je weten van die stoel ? (ik kan je misschien wel verder helpen) want ik heb er zo ééntje en die gaat overal mee als ik ga kamperen

Ik ben net 10 cm langer dan jou en de meeste lengte zit in de onderbenen. Als ik in die stoel ga zitten val ik dan in een hangmat achtig iets met de billen op de grond en kijk ik dan tegen mijn knieën aan of valt het wel mee ?
 
Ik ben net 10 cm langer dan jou en de meeste lengte zit in de onderbenen. Als ik in die stoel ga zitten val ik dan in een hangmat achtig iets met de billen op de grond en kijk ik dan tegen mijn knieën aan of valt het wel mee ?


ik zou er toch voor gaan als ik jou was , als je 1.90m bent en pakmaat van een stoel ook een beetje belangrijk is zal het nooit helemaal perfect zijn vrees ik , maar kheb in de afgelopen jaren de ganse web-wereld al afgespeurt en voor de prijs, pakmaat en uitgestalde groote ga je niet beter vinden . Helinox heeft nog wel een exemplaar met hogere zit maar dan ben je 160€ kwijt daar heb je van die ik heb er 5 voor .
 
Ik heb vandaag mijn mini barbeque ontvangen, kwam ik tegen op YouTube..
IMG_20190117_182813.jpg


IMG_20190117_183019.jpg
IMG_20190117_183044.jpg


Zit in een kek tassie en is opgevouwen maar 26 bij 19 cm, past perfect in een zijkoffer en is ook als vuurkorfje te gebruiken..*O*

Zit net te bedenken dat ie ook als (bijzet)tafeltje te gebruiken is.
Voelt stevig aan en is geen rommel schat ik zo in.

Linkje naar 1 van de sites waar die te verkrijgen is.
Gadget Mini Flatpack Grill
Er zijn twee versies, een gewone en een mini, ik heb de mini versie besteld.

Zijn er nog meer motor kampeerders die een bbq meenemen?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag mijn mini barbeque ontvangen, kwam ik tegen op YouTube..
Bekijk bijlage 1348622

Bekijk bijlage 1348624Bekijk bijlage 1348625

Zit in een kek tassie en is opgevouwen maar 26 bij 19 cm, past perfect in een zijkoffer en is ook als vuurkorfje te gebruiken..*O*

Zit net te bedenken dat ie ook als (bijzet)tafeltje te gebruiken is.
Voelt stevig aan en is geen rommel schat ik zo in.

Linkje naar 1 van de sites waar die te verkrijgen is.
Gadget Mini Flatpack Grill
Er zijn twee versies, een gewone en een mini, ik heb de mini versie besteld.

Zijn er nog meer motor kampeerders die een bbq meenemen?


yep ik neem ook soms mijn BBQ mee *O* , ik zal morgen eens een fotoke plaatsen
 
ik zou er toch voor gaan als ik jou was , als je 1.90m bent en pakmaat van een stoel ook een beetje belangrijk is zal het nooit helemaal perfect zijn vrees ik , maar kheb in de afgelopen jaren de ganse web-wereld al afgespeurt en voor de prijs, pakmaat en uitgestalde groote ga je niet beter vinden . Helinox heeft nog wel een exemplaar met hogere zit maar dan ben je 160€ kwijt daar heb je van die ik heb er 5 voor .
Ik had al jaren drie van die nep Helinox stoeltjes en heb naar aanleiding van dit topic 3 nieuwe gekocht met rugleuning. Bij Amazon DE. Met gratis verzending. Bedankt voor de tip.
 
Goedenavond.

Heeft er iemand praktijk ervaring met het plakken van een expad matje ?
mjin 7lw is lek, ik hoor aan 1 oor maar goed maar ook met die kan ik niks horen.
ik heb de hele mat al nat gemaakt in de hoop een droog rondje te zien, maar helaas.

zo een rondje met piepschuim balletjes gebruiken ? kan ik lekker doelloos die hele mat aan weerszijden af , of moet ik er toch het zwembad mee in ofzo ?

bij voorbaat dank.
 
Goedenavond.

Heeft er iemand praktijk ervaring met het plakken van een expad matje ?
mjin 7lw is lek, ik hoor aan 1 oor maar goed maar ook met die kan ik niks horen.
ik heb de hele mat al nat gemaakt in de hoop een droog rondje te zien, maar helaas.

zo een rondje met piepschuim balletjes gebruiken ? kan ik lekker doelloos die hele mat aan weerszijden af , of moet ik er toch het zwembad mee in ofzo ?

bij voorbaat dank.


Niet met een exped matje maar wel met mijn selfinflate hoofdkussen, ook niet kunnen vinden op het gehoor maar ik heb zeepsop gebruikt en toen zag ik kleine belletjes.
Geplakt met solutie en een bandenplakker uit het fietsband reparatiesetje, is nog steeds dicht.

Kun je niet ergens bij iemand in bad? Ruikt ie gelijk weer fris.. *D
 
ja die vraag krijg ik heel veel, maar niemand die zijn eigen bad aanbied. lijkt me een teken .

ik heb een reparatie set van de nieuwe mat die ik kan gebruiken, ga zeepsop proberen, niet aan gedacht :t

thums up kid gif.gif
 
Goedenavond.

Heeft er iemand praktijk ervaring met het plakken van een expad matje ?
mjin 7lw is lek, ik hoor aan 1 oor maar goed maar ook met die kan ik niks horen.
ik heb de hele mat al nat gemaakt in de hoop een droog rondje te zien, maar helaas.

zo een rondje met piepschuim balletjes gebruiken ? kan ik lekker doelloos die hele mat aan weerszijden af , of moet ik er toch het zwembad mee in ofzo ?

bij voorbaat dank.


misschien lekker een busje gas inpompen en dan langs de naden gaan met een aansteker })})}) , de rest lees ik dan wel morgen in de krant :+
 
Er zijn twee versies, een gewone en een mini, ik heb de mini versie besteld.

Zijn er nog meer motor kampeerders die een bbq meenemen?

Lijkt me wel een handig ding.
Ik heb zelf nooit een bbq mee. Als ik alleen ga (meestal dus) bbq ik sowieso niet, teveel gedoe. Met een groepje vaak wel, maar dan halen we meestal gewoon zo'n wegwerp ding. Ik heb wel een los rooster waar ik pootjes onder gemaakt heb, die gebruiken we nog wel eens met wildkamperen. Dan mikken we de kolen of houtvuur gewoon op de grond of op een steen en dan het rooster er overheen. Maar dat alleen bij wildkamperen, want op campings waarderen ze dat niet zo.

Maar als jou ervaringen met dit model goed zijn dan is het wel het overwegen waard!

20180707_211127.jpg
 
Haaaaaaaaaaaa, als ik de foto van de BBQ zie dan heb ik er al weer goed zin in.*O*

Totdat straks die groen-malloten het voor elkaar krijgen dat we ECHT minder vlees moeten gaan eten ga ik nog flink wat carbo's offeren!:P
Van al het gezeik over CO2-uitstoot door vlees en dat de wijn erbij ook niet goed voor je is heb ik inmiddels de neus helemaal vol.:X
 
Terug
Bovenaan Onderaan