Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Oriënterend voor aankoop van een Nuda.
Kunnen jullie me als liefhebbers, wijzen op aandachtspunten voor de Nuda?
Wellicht voor- en nadelen?
Of andere zaken waar rekening mee moet worden gehouden?
 
Hey allemaal,
Wegens verkoop van mijn motor heb ik nog een paar spullen liggen en ik dacht ze eerst hier te zetten voor ze op 2dehands te plaatsen.
Het gaat hier over een aangepaste titanium headers en een windscherm.
Graag hoor ik of er interesse voor is.
Groetjes Loren
Ik stuur je een PB!
 
Hey allemaal,
Wegens verkoop van mijn motor heb ik nog een paar spullen liggen en ik dacht ze eerst hier te zetten voor ze op 2dehands te plaatsen.
Het gaat hier over een aangepaste titanium headers en een windscherm.
Graag hoor ik of er interesse voor is.
Groetjes Loren
Ik heb je een PB gestuurd...
 
Iemand toevallig bekend met deze Nuda?
 

Bijlagen

  • Nuda.png
    Nuda.png
    427,1 KB · Weergaven: 61
Ik ben driftig opzoek naar een LEOVINCE slip-on voor een Nuda 900 R. Mag ook 2ehands zijn.
Weet iemand mij naar een adres of verkoper te verwijzen?

Zijn die slip-ons trouwens gewoon plug and play? of moet er een PCV met mapping aan gekoppeld worden?

Alvast bedankt!
 
Hi Nudisten,

Ik ben sinds 2 weken de trotse eigenaar van een Nuda 900 R, ben er onwijs blij mee!

Alleen heeft de vorige eigenaar de ‘exhaust actuator’, het onderdeel dat de klep op de uitlaat bedient niet aangesloten. Toen ik het kocht wist ik het bestaan er niet eens van 😄.

Maar nu, staat de uitlaat altijd open, vol kabaal, niks mis mee. Alleen was ik wel nieuwsgierig hoe dat nu zou moeten werken.

Kan alleen niks vinden, niet in de user manual als in de werkplaats manual. Of ik lees erover heen.

Kan iemand mij de goede weg ophelpen? Zit er ergens een knop om dit te bedienen? Of ‘zat’ er misschien ooit een knop op?

Gr Mike
 
Laatst bewerkt:
hi Nudisten

Vraag 2, het hitteschild op de uitlaat wil ik graag vervangen, iets beschadigd.

Heeft iemand misschien zo’n hitteschild nog ergens liggen of wil je hem verkopen?


IMG_6103.jpeg


Pm me dan!

Thanks.
 
Laatst bewerkt:
Hi Nudisten,

Ik ben sinds 2 weken de trotse eigenaar van een Nuda 900 R, ben er onwijs blij mee!

Alleen heeft de vorige eigenaar de ‘exhaust actuator’, het onderdeel dat de klep op de uitlaat bedient niet aangesloten. Toen ik het kocht wist ik het bestaan er niet eens van 😄.

Maar nu, staat de uitlaat altijd open, vol kabaal, niks mis mee. Alleen was ik wel nieuwsgierig hoe dat nu zou moeten werken.

Kan alleen niks vinden, niet in de user manual als in de werkplaats manual. Of ik lees erover heen.

Kan iemand mij de goede weg ophelpen? Zit er ergens een knop om dit te bedienen? Of ‘zat’ er misschien ooit een knop op?

Gr Mike
De klep werk in samenwerking met je gas hoe meer gas je geeft hoe verder de klep opengaat.
Ik had op mijn Nuda een volledig Arrow systeem dus heb de regelingsunit eraf gehaald. Scheelt toch weer een halve kilo aan zooi wat je toch niet gebruikt.
 
De klep werk in samenwerking met je gas hoe meer gas je geeft hoe verder de klep opengaat.
Ik had op mijn Nuda een volledig Arrow systeem dus heb de regelingsunit eraf gehaald. Scheelt toch weer een halve kilo aan zooi wat je toch niet gebruikt.

Op die manier…ok…dan stop ik met het zoeken naar een knop 😅, bedankt voor je reactie!
 
Dag Nudisten,

Ik ga met pijn in mijn hart mijn Husqvarna nuda verkopen.
Bouwjaar:2012
Kilometers: 27000 (loopt licht op)
Opties:
- voor en achterasbescherming
- gpr uitlaat (klappert heerlijk)
- valbescherming
- aftermarket spiegels
- korte nummerplaathouder
Alle originele delen zijn aanwezig.
Er zit een extra comfort zadel bij.
een extra zijkap
een extra verlagingsset
een extra lager voor de achterbrug

Voor meer info neem contact via mijn e-mail.
thibault.vinckier@hotmail.com
 

Bijlagen

  • IMG_7978.jpeg
    IMG_7978.jpeg
    161,7 KB · Weergaven: 5
  • IMG_7968.jpeg
    IMG_7968.jpeg
    262,1 KB · Weergaven: 4
  • IMG_7965.jpeg
    IMG_7965.jpeg
    368,3 KB · Weergaven: 4
  • IMG_7971.jpeg
    IMG_7971.jpeg
    353 KB · Weergaven: 4
Terug
Bovenaan Onderaan