Het grote Honda X-11 topic deel 2

Ik denk dat er een elektronisch relais ingebouwd zit; achter zitten al andere knippers, en er is nix te horen. Maar ik heb m tóch gevonden
Zou zomaar kunnen.. Ik heb een led relais en die hoor je ook niet. Wel zat er een speakertje in, zodra ik mijn knipperlichten aandeed, leek het erop alsof een vrachwagen achteruit ging.. Toch maar even gezorgd dat die geen geluid meer maakt 8)7
 
Nieuw relaisje geplaatst, knippert nu weer heel beschaafd.
Als ik nou nog eens uitvind hoe ik mijn nieuwe tellert aansluit op het bestaande spul ben ik helemaal gelukkig. Voorlopig werkt het met een reedcontact.
 
IMG_20220308_095525.jpg
IMG_20220308_095519.jpg

IMG_20220308_130813.jpg
IMG_20220308_130911.jpg


Helaas onderuit gegaan vandaag. Achterwiel wilde mijn voorwiel inhalen (/-50 km/u) -O- choke aan en normaal gasgeven in een lichte bocht willen niet altijd samengaan schijnbaar.

Geringe schade zie hierboven. 2 deksels (koppeling en pulser) en mijn voetrem is gehalveerd. Ik heb er een glider op de motor zitten, die heeft meer schade voorkomen iig. en wat krasschade aan de rechter uitlaat.

Verder schade aan jas en broek en aan mijn ego :P

Op een schram op mijn arm na, helemaal oke.

iemand nog een idee voor de deksels behalve boonstra en bor-motorparts ? :+ O-)
 
Die zijn hetzelfde voor de Blackbird, dus daar kan je ook op zoeken.
Echter, de bronzen kleur deksels zijn maar beperkt geleverd op de BB, de meesten zijn zwart.
 
Zou die lekker laten zitten,beschadigde stukje gladschuren en kijken of je lak kan vinden wat in de buurt van die kleur komt.
alternatief met wat minder beschadigingen,
Alternatief,
Niet moeders mooiste maar ff ontlakken,schuren en een spuitje er overheen en klaar,
 
Laatst bewerkt:
Die zijn hetzelfde voor de Blackbird, dus daar kan je ook op zoeken.
Echter, de bronzen kleur deksels zijn maar beperkt geleverd op de BB, de meesten zijn zwart.
Zou die lekker laten zitten,beschadigde stukje gladschuren en kijken of je lak kan vinden wat in de buurt van die kleur komt.
alternatief met wat minder beschadigingen,
Alternatief,
Niet moeders mooiste maar ff ontlakken,schuren en een spuitje er overheen en klaar,
bedankt.. reeds al een bestelling gemaakt. inderdaad de bedoeling om ze op te knappen aangezien allemaal wel een kras op zullen hebben.

komt goed, bedankt voor de linkies :)
 
Er zijn er maar weinig van verkocht als je het vergelijkt met zijn aangeklede zusje, de Super Blackbird.
Ik denk dat ik deze wel eens in de zaak heb gehad, maar dat is alweer een tijd geleden.
De demper en de aankleding komt mij wel erg bekend voor.....
 
Hoi, ben ook de trotse bezitter van wen X11. De vorige eigenaar heeft echter zelf geprobeerd de motor te spuiten met een zwarte matlak. Niet echt een succes en de stickers zijn ook weg. Dus een vraagje, weet iemand waar ik X11 stickers kan vinden? Een zoektocht via Google levert niet zoveel op....
 
Terug
Bovenaan Onderaan