Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :W

Gisteren het koppelingsdeksel binnengekregen en zojuist de rubber straps voor de demperbeugels.
Heb een afspraak gemaakt met Roughneck op de 29e (duurt ff, maar dan hoef ik niet met 2 stuiterende kids op pad :')), hoop dat hij de inlets dan kan maken (zal uiteraard niet direct klaar zijn).
De Factory Pro is onderweg, dan alleen de kettingset nog en kan de afspraak gemaakt worden om alles te monteren. :)
 
Het einde komt in zicht ;) Ik de Racetorx schakelas support ook binnen, vandaag er eens op zetten. Kan nooit een grote klus zijn voor dat dingetje!
 
Dat is zo gedaan :Y



Ff een vraagje voor degene die een Factory Pro kit hebben. Moet bij het monteren het volledige koppelingsdeksel er af, of alleen het magnesium deel? Zal neem ik aan ook een nieuwe pakking moeten fixen, maar dan weet ik ook welke... :)
 
Klus geklaard, idd appeltje eitje.

y4npJdr.jpg
 
Dat is zo gedaan :Y



Ff een vraagje voor degene die een Factory Pro kit hebben. Moet bij het monteren het volledige koppelingsdeksel er af, of alleen het magnesium deel? Zal neem ik aan ook een nieuwe pakking moeten fixen, maar dan weet ik ook welke... :)

Volledige deksel moet er af.
Je hebt geen nieuwe pakking nodig want er zit er geen. Je moet wel de oude vloeibare pakking verwijderen en een nieuw spoortje trekken. De 2 rubber O ringen bij de waterpomp maar gelijk vervangen. Je kunt voor de prijs van die 2 (oem Honda) ringen bij HBM een compleet assortiments doos scoren.....
 
Volledige deksel moet er af.
Je hebt geen nieuwe pakking nodig want er zit er geen. Je moet wel de oude vloeibare pakking verwijderen en een nieuw spoortje trekken. De 2 rubber O ringen bij de waterpomp maar gelijk vervangen. Je kunt voor de prijs van die 2 (oem Honda) ringen bij HBM een compleet assortiments doos scoren.....
Oh ok, heb een assorti doos met ringen liggen, maar denk dat ik voor dat soort dingen wel oem zal gebruiken. Zal voor het koppelingsdeksel van Racetorx sowieso een nieuwe pakking moeten hebben. Ik ga eens kijken, thanks :t
 
Dat is zo gedaan :Y



Ff een vraagje voor degene die een Factory Pro kit hebben. Moet bij het monteren het volledige koppelingsdeksel er af, of alleen het magnesium deel? Zal neem ik aan ook een nieuwe pakking moeten fixen, maar dan weet ik ook welke... :)

Waterpomp hoeft er niet perse af dacht ik, kan op het deksel blijven zitten.
 
Laatst bewerkt:
Ja het verbaasde mij toen ik het pakketje open maakte. Dacht dat hebben ze netjes gedaan, en goed verpakt zo per deel van de rearset. Zo weinig mogelijk kans op beschadigingen tijdens de reis.
Ben benieuwd hoe die staat wanneer het er allemaal op zit!
 
Hallo mede vtr1000sp rijders het is al een tijdje geleden dat ik op motor-forum ben geweest maar ik ben dus inmiddels bijna 2 jaar eigenaar van mijn droom motor een Vtrsp1 dus zodoende wou ik me hier even in dit topic melden
 

Bijlagen

  • IMG_7kkxex.jpg
    IMG_7kkxex.jpg
    420,2 KB · Weergaven: 6
  • 20170527_123449.jpg
    20170527_123449.jpg
    420,3 KB · Weergaven: 6
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan