Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die heb ik gezien, de kit waar ik op geregeerd heb, is al omgebouwd, is deze...
Bekijk bijlage 1344472

Deze is al plug & play, alleen zouden waarschijnlijk de connectors nog op maat gemaakt moeten worden. Afdraaien heb ik geen kaas van gegeten, heb daar ook geen apparatuur voor. Begreep wel dat ik ze evt ook via FB kon bestellen bij een gast uit de VS.
Bekijk bijlage 1344473
Deze upgrade stond al ff te koop op fb, al tijden geen reactie gehad op zijn advertentie. Dus had de verkoper gevraagd of hij ze nog had en wat de verzendkosten zijn naar NL en dat ik PayPal klaar had staan. Dat zou hij even uitzoeken en het laten weten.
Uiteraard tot op heden niets meer gehoord en lees ik ineens dat er eentje wilde ruilen voor een onderdeel wat de verkoper (naar mijn idee) zou willen met wat bijbetalen en gaat het over elkaar bellen. Ik heb het idee dat ik er iig niets meer van ga horen :/

Aangezien ik totaal geen verstand van elektra heb, durf ik, ondanks een how to, er niet aan te beginnen het zelf te maken. Maar eens kijken of deze plug&play bedrading nog elders te koop aangeboden wordt...
 
@ Robert: Hoe gaat het er nu mee? Weet je al wat er met je SP gaat gebeuren, of wat je ermee gaat doen?

Met mij gaat het wel goed, nog wel last van mijn knie maar ik rij wel weer vrolijk rond op m'n Triumph.
De SP2 (nou ja, de schamele resten van wat ooit een SP was) staat nog te wachten op de expert, verzekering duurt zoals gewoonlijk weer erg lang en heb nog geen uitsluitsel over hoe het gaat uitpakken qua aansprakelijkheid. Ik wil proberen het wrak te houden, heb er wat plannen mee als dat lukt. Belangrijkste is of het frame nog is te redden. Ik neig er sterk naar om er dan een circuitfiets van te maken. Als de verzekering naar behoren gaat uitbetalen wil ik er een leuke straatfiets naast, nog niet zeker of dat dan een SP gaat worden, maar die staat uiteraard wel hoog op mn lijstje.
 
Met mij gaat het wel goed, nog wel last van mijn knie maar ik rij wel weer vrolijk rond op m'n Triumph.
De SP2 (nou ja, de schamele resten van wat ooit een SP was) staat nog te wachten op de expert, verzekering duurt zoals gewoonlijk weer erg lang en heb nog geen uitsluitsel over hoe het gaat uitpakken qua aansprakelijkheid. Ik wil proberen het wrak te houden, heb er wat plannen mee als dat lukt. Belangrijkste is of het frame nog is te redden. Ik neig er sterk naar om er dan een circuitfiets van te maken. Als de verzekering naar behoren gaat uitbetalen wil ik er een leuke straatfiets naast, nog niet zeker of dat dan een SP gaat worden, maar die staat uiteraard wel hoog op mn lijstje.
Beter dat het de goede kant op gaat. Waarom het met die verzekering allemaal zo lang moet duren... :/
Ben benieuwd wat het gaat worden, iig succes met de afhandeling... :t
 
Uiteraard is het niks zonder foto's: Betse wensen voor allen, ik zie geen balanceergewichtjes ?

Y8RCY4T.jpg


Rimstripe opnieuw er op:

VnjyAXd.jpg

avW65PH.jpg

fQtvbb7.jpg


En hij staat weer met het voorwiel op de grond ;)
Achterwiel gaat er morgen in, nu geen zin meer in, plus morgen lekker op het gemak de tijd.

rg45n4P.jpg
[/QUOTE]
 
Klopt, daar zijn twee redenen voor.

1) die zaten er ook al niet op toen ik mijn wielen bracht.
2) bij het poedercoat bedrijf hadden ze geen balanceer loodjes meer liggen voor motorvelgen.

Ze hebben daarom de banden gemarkeerd hoe ze op de velg zaten toen ik hem bracht en zo ook terug geplaatst.

Voordat ik ze bracht geen last van trillingen of iets dergelijks (banden zijn door Ten Kate erop gelegd) dus verwacht eigenlijk nu ook niks geks.

Ik wacht nog op een stofkapje en een oring en dan gaat het achterwiel er ook weer in.
 
  • Leuk
Waarderingen: LBR
Met de bobine upgrade zou ie beter moeten starten. Ik vind dat het af en toe lijkt alsof ie wat moeite heeft met aanslaan. De accu is ipv de ytz12 al een ytz14, maar toch blijft het zich af en toe voordoen.

Schakelen zou een stuk preciezer moeten gaan, geloof dat Lee Dutchy ook zo'n kit gemonteerd heeft....


ik heb een schift-support gemonteerd, waarmee de schakelas wat meer ondersteund wordt.
mijn verwachting was niet erg hoog maar die is toch flink overtroffen, kost niet veel en blok hoeft niet open.
tegenwoordig worden er ook aangeboden met een seal door racetorx.co.uk
 
ik heb een schift-support gemonteerd, waarmee de schakelas wat meer ondersteund wordt.
mijn verwachting was niet erg hoog maar die is toch flink overtroffen, kost niet veel en blok hoeft niet open.
tegenwoordig worden er ook aangeboden met een seal door racetorx.co.uk
Die verwacht ik ook een deze dagen bij mij op de deurmat ;) Die gaat in 1x gemonteerd worden samen met de nieuwe kettingset en de Oberon koppelingscilinder. Moet alleen nog even de cover van het voortandwiel bewerken naar een open cover.

Ga ook voor het zwarte kopelingsdeksel van Racetorx. Zou dan ook wel een mooie gelegenheid zijn voor een kit van Factory Pro, kan het allemaal in 1x gemonteerd worden.
Een slipperclutch is dan ook wel wat, als we dan toch bezig zijn :X Ontbreekt alleen een beetje aan centjes, verkeerde postcode voor de postcodeloterij :/ (alhoewel, als ik daar had gewoond, had het denk ik ook niet aan het ontbreken van centen gelegen...)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: LBR
Oke, blijkbaar heeft een 900rr dezelfde richtingaanwijzers als een SP1, weet jij dat toevallig?
 
Oke, zou m'n zoekgebied naar een setje knippers wat verruimen.
Als je op MP bij onderdelen Honda zoekt op “knipperlichten”, krijg je er aardig wat naar voren. Volgens mij zijn de knippers van veel modellen gelijk, er zijn wel 2 verschillende lengten (vermoed kort voor en lang achter). Volgens mij zijn ze van de 600F en Firestorm ook hetzelfde.
 
Die heb ik gehad :Y Mijn vrouw ook, maar beide zijn de deur uit.[/QU dit heb ik wel een paar keer moeten lezen ... je had een vrouw met een fire blade en die zijn samen vertrokken ?? of je had ook een fire blade en je vrouw had er ook een , en die twee motoren zijn nu de laan uit ? het zal het laatste wel zijn he ??ha ha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan