Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo! Ik zal me even voorstellen, ik ben Gerard, 22 jaar en kom uit het noorden van de provincie Groningen. Ik ben sinds vorige week zaterdag de supertrotse eigenaar van deze schoonheid:

[afbeelding]

[afbeelding]

Bouwjaar 2002, 34k op de klok en nog helemaal origineel. Hij heeft een tijdje stil gestaan, dus ik heb deze week de accu aan het infuus gehad en deze is er weer redelijk goed bovenop gekomen. Verder wil ik nog een oliewissel doen en er een duoseat cover bij kopen. Dan denk ik dat ze klaar is voor het seizoen, en moet ondergetekende nog tot juni wachten voor 'ie z'n A mag halen :') (Heb al wel A2, rondgereden op een GS500 en een XT500. De XT500 heb ik nog, de Suzuki is de deur uit.)

Mocht iemand een adresje hebben voor een (zo goed als) nieuwe duocover houd ik me aanbevolen, verder hoop ik hier veel te leren over m'n nieuwe trots!

Groeten :)


Welkom hier :W :W :W
Is een mooie originele fiets :9 :9 :9
 
Hallo! Ik zal me even voorstellen, ik ben Gerard, 22 jaar en kom uit het noorden van de provincie Groningen. Ik ben sinds vorige week zaterdag de supertrotse eigenaar van deze schoonheid:

[afbeelding]

[afbeelding]

Bouwjaar 2002, 34k op de klok en nog helemaal origineel. Hij heeft een tijdje stil gestaan, dus ik heb deze week de accu aan het infuus gehad en deze is er weer redelijk goed bovenop gekomen. Verder wil ik nog een oliewissel doen en er een duoseat cover bij kopen. Dan denk ik dat ze klaar is voor het seizoen, en moet ondergetekende nog tot juni wachten voor 'ie z'n A mag halen :') (Heb al wel A2, rondgereden op een GS500 en een XT500. De XT500 heb ik nog, de Suzuki is de deur uit.)

Mocht iemand een adresje hebben voor een (zo goed als) nieuwe duocover houd ik me aanbevolen, verder hoop ik hier veel te leren over m'n nieuwe trots!

Groeten :)
22 jaren jong en dan een SP2 :}
 
Hallo! Ik zal me even voorstellen, ik ben Gerard, 22 jaar en kom uit het noorden van de provincie Groningen. Ik ben sinds vorige week zaterdag de supertrotse eigenaar van deze schoonheid:

[afbeelding]

[afbeelding]

Bouwjaar 2002, 34k op de klok en nog helemaal origineel. Hij heeft een tijdje stil gestaan, dus ik heb deze week de accu aan het infuus gehad en deze is er weer redelijk goed bovenop gekomen. Verder wil ik nog een oliewissel doen en er een duoseat cover bij kopen. Dan denk ik dat ze klaar is voor het seizoen, en moet ondergetekende nog tot juni wachten voor 'ie z'n A mag halen :') (Heb al wel A2, rondgereden op een GS500 en een XT500. De XT500 heb ik nog, de Suzuki is de deur uit.)

Mocht iemand een adresje hebben voor een (zo goed als) nieuwe duocover houd ik me aanbevolen, verder hoop ik hier veel te leren over m'n nieuwe trots!

Groeten :)

Hallo hier!
:W
 
Nou, ik was eigenlijk van plan 'm zo te houden... Maar misschien dat er ooit nog andere dempers en staal omvlochten remleidingen op komen.

Ik heb een seatcover gevonden op CMSNL.com, de bevestigings 'box' moet je er los bij bestellen neem ik aan?
 
Volgens mij wel :Y

En flojo vindt het niet grappig, die vindt dat je op je 22e erg goed bezig bent met een sp2. Ik denk dat je je verward met de smiley ;)
 
Laatst bewerkt:
Hallo! Ik zal me even voorstellen, ik ben Gerard, 22 jaar en kom uit het noorden van de provincie Groningen. Ik ben sinds vorige week zaterdag de supertrotse eigenaar van deze schoonheid:

[afbeelding]

[afbeelding]

Bouwjaar 2002, 34k op de klok en nog helemaal origineel. Hij heeft een tijdje stil gestaan, dus ik heb deze week de accu aan het infuus gehad en deze is er weer redelijk goed bovenop gekomen. Verder wil ik nog een oliewissel doen en er een duoseat cover bij kopen. Dan denk ik dat ze klaar is voor het seizoen, en moet ondergetekende nog tot juni wachten voor 'ie z'n A mag halen :') (Heb al wel A2, rondgereden op een GS500 en een XT500. De XT500 heb ik nog, de Suzuki is de deur uit.)

Mocht iemand een adresje hebben voor een (zo goed als) nieuwe duocover houd ik me aanbevolen, verder hoop ik hier veel te leren over m'n nieuwe trots!

Groeten :)

Proficiat vanuit midden Groningen met deze heel mooie SP2!! We krijgen al een aardig clubje in het noorden. :] 8-)
 
Nou, ik was eigenlijk van plan 'm zo te houden... Maar misschien dat er ooit nog andere dempers en staal omvlochten remleidingen op komen.

Ik heb een seatcover gevonden op CMSNL.com, de bevestigings 'box' moet je er los bij bestellen neem ik aan?

ja, plus rubbertje, plus klemmetje. Is ongeveer 160 in totaal denk ik... Waarschijnlijk heb ik op korte termijn een zgan exemplaar beschikbaar voor je... Zonder enige gebruikssporen...
 
Allemaal bedankt voor het warme welkom!

@ Ghetto Bassie en Flojo, ik heb inderdaad deze emoji: :} verward met deze _O- , die kleine telefoonschermpjes ook altijd :+

@Thomas_D, je hebt een pb!
 
Als je dan (dalijk) toch bezig bent met je duoseat cover. Voor het "monteren" ff borgen met een ijzerdraadje aan je subframe. Je zal niet de eerste zijn die het kapje verliest door een losgetrild slotje ;)
 
Welkom Gerard. Mooie fiets. Vind de witte SP2 nog steeds de mooiste SP.

Wacht maar tot je er een tijdje mee rijdt en steeds meer "last" krijgt van het upgradevirus, zoals zovelen hier :)
 
Laatst bewerkt:
Welkom Gerard.

Mooi fiets . . . ik hou niet van die sneeuwschep aan de achterkant en die knippers zijn net broodtrommels. (smaken verschillen)
Mijn advies doe er wat aan. Toen ik 22 jaar was, was ik al blij met mijn Honda XR650L.
Nu 35 jaar verder . . . lekker gas geven op 10 April TT-baan Assen.

Groet, Robert
 
Smaken verschillen inderdaad Clubtrainer, gelukkig wel! Ik ben (nog) niet van plan iets te veranderen, vind ze origineel het mooist. :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan