Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog een idee voor het afdekken van gat in de snorkel. Zoek een nette oplossing die zelf te fixen is..
bij sommige bouwmarken kun je rubber doppen kopen, wordt ook in racerij gebruikt op de onderkuip af te dichten omdat daar een afwateringsgat moet zitten.
ikzelf heb er een usb hub ingezet.
 
Weer gevonden, gaat snel, ik dacht al het is rustig maar er was al een nieuw topic.

Gisteren de Akra's even "legaal"

IMG_20160319_183916_zpsrub1u2us.jpg
~[/URL]

En mijn velgen naar de spuiter,
 
Laatst bewerkt:
Denk je niet dat die plaatjes te nieuw zijn in vergelijking met de rest van de demper? :)
 
Denk je niet dat die plaatjes te nieuw zijn in vergelijking met de rest van de demper? :)

Had er 2 gaatjes onder zitten(van oude plaatjes), dus had weinig keus, deze waren de enige die ik kon vinden.
Zullen wel wat verkleuren denk ik als het warm is geweest....
Kon er ook alleen 2 popnagels in doen, maar dat vond ik niet mooi, dit is alleen ook niet alles.
Zal eens kijken wat die eindkappen kosten en of die nog te leveren zijn.
 
Heeft er hier nog iemand de grote chainguard/kettingkast liggen voor een SP2 achterbrug.
Alles zit steeds onder als ik de ketting weer gesmeerd heb.
 
Laatst bewerkt:
Hallo beste mede sp'ers ben er een aardig poosje tussen uit geweest maar leuk om weer het een en ander te lezen 👍
Wil binnenkort de voorvork aanpakken hoor graag jullie ervaringen / opties. Rooske Suspension zit bij mij in de buurt iemand ervaring met dit bedrijf? Gtz supersoundhound
 
Hallo beste mede sp'ers ben er een aardig poosje tussen uit geweest maar leuk om weer het een en ander te lezen 👍
Wil binnenkort de voorvork aanpakken hoor graag jullie ervaringen / opties. Rooske Suspension zit bij mij in de buurt iemand ervaring met dit bedrijf? Gtz supersoundhound
de enige ervaring die ik heb met rooske...

hadden mij een shock opgestuurd...bleek verkeerde te zijn, alles erg netjes geregeld ook de retour
 
Is er al iets bekend over een sp weekend of staat er al iets gepland?

Ben ook wel benieuwd. Eind mei en begin juni een weekendje naar Duitsland. De eiffel en sauerland is de bedoeling.
Binnenkort het kleedje maar eens verwijderen en kijken of ze even beetje wil starten 😄
 
Laatst bewerkt:
Hallo! Ik zal me even voorstellen, ik ben Gerard, 22 jaar en kom uit het noorden van de provincie Groningen. Ik ben sinds vorige week zaterdag de supertrotse eigenaar van deze schoonheid:

1k0.jpg


1k0.jpg


Bouwjaar 2002, 34k op de klok en nog helemaal origineel. Hij heeft een tijdje stil gestaan, dus ik heb deze week de accu aan het infuus gehad en deze is er weer redelijk goed bovenop gekomen. Verder wil ik nog een oliewissel doen en er een duoseat cover bij kopen. Dan denk ik dat ze klaar is voor het seizoen, en moet ondergetekende nog tot juni wachten voor 'ie z'n A mag halen :') (Heb al wel A2, rondgereden op een GS500 en een XT500. De XT500 heb ik nog, de Suzuki is de deur uit.)

Mocht iemand een adresje hebben voor een (zo goed als) nieuwe duocover houd ik me aanbevolen, verder hoop ik hier veel te leren over m'n nieuwe trots!

Groeten :)
 
Welkom Gerard vanuit het zuiden van Groningen,
Hele mooie fiets, en ook mooi dat hij nog helemaal origineel is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan