Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er laatst 1 voor de voorkant besteld bij datona.nl. Die haakt in de onderste beugel tussen de voorvorken.
 
Ja ik wil ook 1 voor in het balhoofd maar las bij de recencies op datona dat die niet past bij een sp2.
 
ik dacht dat je idd de maat moet opgeven, en krijg je voor die maat de adapter die in het T-stuk gaat.
zelf ook gebruikt en werkt prima !
als je maar voorzichtig doet, komt namelijk bij snel gebruik tegen onderkant van je topkuip aan
maar is verder ideaal om je poten er uit te halen, maar let op.....ook deze niet gebruiken zonder achterbok !!!
 
Laatst bewerkt:
Bij mijne sp2 lukte dat niet kwam altijd tegen de topkuip aan,ook als ik de paddockstand aanpaste raakte hij altijd weet wel het merk nietmeer
 
Ik heb dat ding van datona met balhoofdpen, daar zaten busjes zodat t op de een of andere manier altijd wel past. Ik heb hetzelfde als vuurbloed aangeeft, alleen raakt hij bij mij heel licht het spatbord als ie niet perfect recht er onder staat, ik leg er voor de zekerheid meestal even een doek tussen.
 
Die voor het balhoofd heb ik toendertijd ook gehad voor mijn Fireblade. Ook daar had ik wat ruimteproblemen en schraapte ik ook langs het spatbord. Mooie kras er op, want ik was de doek dus vergeten... |(

Vandaar dat ik overgegaan was naar de bok voor onder de vorkpoten, maar wat JB zegt, vind het voor mijn gevoel ook wat onstabieler.
 
Laatst bewerkt:
Die voor het balhoofd heb ik toendertijd ook gehad voor mijn Fireblade. Ook daar had ik wat ruimteproblemen en schraapte ik ook langs het spatbord. Mooie kras er op, want ik was de doek dus vergeten... |(

Vandaar dat ik overgegaan was naar de bok voor onder de vorkpoten, maar wat JB zegt, vind het voor mijn gevoel ook wat onstabieler.


Ik haal het spatbord er even af,
Gaat makkelijker dan bij de blade.
 
Echt ziek veel gunk weg gehaald
Cm dik over het geheel plek
Nasty
Maar begint wat te worden
 
Ik ga zaterdag bij de bp was straat zo veel mogelijk laatste bende weg halen
Tandborstel mee en schoon maken
 
NEE. Waterproof grease van bel ray bijvoorbeeld. Kopervet smeer je maar aan je auto.. :|
 
tussen het tand kettingwiel en de as het liefst iets van een splineverbindingvet, maar denk niet dat dat zo makkelijk te verkrijgen is?
 
Laatst bewerkt:
Thanks guys
Wist ik niet dat het moest
Zo leer ik weer wat
Wat is de rede daarvoor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan