Dat kan ik me voorstellen. Dit zijn voor mij ook wel de twee lastigste punten van de TA. Je kunt wel kijken naar de buitenkant van de velg om te kijken of er barstjes/scheurtjes om de spaken heen zitten. Dan zijn ze vaak een eind heen. Aan de andere kant is er weinig van te zeggen, want ik had een keer gouden velgen die er keurig uitzagen, maar van binnen toch behoorlijk rot waren. De eerlijkheid van de koper is daar ook wel belangrijk bij. Het geldt wel alleen voor de gouden velgen, de zilveren zijn een stuk beter. Dat is misschien het overwegen waard, maar dan kijk je wel naar nieuwere modellen.
Een andere optie is om een TA te kopen bij vertrouwde adressen zoals Waffie of Oldtimer van het TA club forum en zo zijn er nog een paar. Dan weet je zeker wat je krijgt. Zeker bij Oldtimer, want die restaureert ze voor de hobby en die staan er altijd weer keurig bij. Of wat budget reserveren voor eventuele nieuwe velgen in de toekomst.
Een andere optie is om een TA te kopen bij vertrouwde adressen zoals Waffie of Oldtimer van het TA club forum en zo zijn er nog een paar. Dan weet je zeker wat je krijgt. Zeker bij Oldtimer, want die restaureert ze voor de hobby en die staan er altijd weer keurig bij. Of wat budget reserveren voor eventuele nieuwe velgen in de toekomst.