Ik kan geen foto vinden met mij en de motor [afbeelding]
hehe, hij had een le perra zadel en forward controles maar ik denk dat het zadel me das om deed. Ik heb hem hem ingeruild, 3000 km gereden en €300,- afschrijving. Enigste panne was het achterlicht en daar heb ik voor 35,- een led ding opgefrutselt.....misschien een andere positie van stuur en voetsteunen?
gewoon zitten zoals je het zelf lekker vind en je het vol kan houden.
voor de stoer hoef je geen oncomfortabele positite te nemen,
tis een harley, dus echt stoer word het toch niet.
hehe, hij had een le perra zadel en forward controles maar ik denk dat het zadel me das om deed. Ik heb hem hem ingeruild, 3000 km gereden en €300,- afschrijving. Enigste panne was het achterlicht en daar heb ik voor 35,- een led ding opgefrutselt.....
en ik heb ook zo eentjehoezo geen echte? , mooie bike , heb ook zo,n dyna gehad , reed super
Dat heb je toch aardig gedaan! En fuck de lui die niets van TC willen weten, inclusief mezelf, me eigen en ik. (ken het ook nie betalen)
En het uithouden op een motor kan soms zitten in hele kleine dingen. Controls ietsje naar voren/naar achteren, ander stuurtje, harder zadel. Ik zelf rij op mijn motor het lekkerst met een ape, terwijl ik vtv dacht, als ik dan toch k*t zit op dat ding, dan maar een ape. En hou het nu uren vol op die brommer.
lekker old skool en dikke klappen
Ja daar heb je wel gelijk in nog een paar dingetjes en dan is ie af.
nu we het er toch over hebben.
wil straks dat bankstel van mij omruilen voor een eenpersoons zadel.
nou heb ik die lepera silhouet gezien en vind dat niet onaardig kwa model.
maar ik hoor van verschillende kantne dat dat niet echt heel byzoner van kwaliteit is...
wat zijn hier de ervaringen?....heb niet zoveel trek om 250 euri uit te geven voor een zadel wat niet zit en naar een jaar al begint te scheuren..
La Pera ziet er schitterend uit maar qua zit kan je net zo goed op een strijkplank gaan zitten. (plank met een lapje leer erover).
Corbin zit comfortabel maar je levert in op de 'sleekness' en ze zijn stevig aan de prijs.
Zelf heb ik, na aanbeveling door een paar Amerikaanse en Canadese Harley kennisen, een Mustang Daytripper besteld. Niet helemaal zo sleek als een La Pera maar volgens die kennissen rijdt je zo een hele dag zonder een stijve reet te krijgen (en hij is wat betaalbaarder).
mustang is ook erg goede kwaliteit,
alleen meestal bankstellen.
ik had deze:
[afbeelding]
zat echt geweldig.
maar ziet er niet uit natuurlijk.
gaat allemaal om de looks.
nu we het er toch over hebben.
wil straks dat bankstel van mij omruilen voor een eenpersoons zadel.
nou heb ik die lepera silhouet gezien en vind dat niet onaardig kwa model.
maar ik hoor van verschillende kantne dat dat niet echt heel byzoner van kwaliteit is...
wat zijn hier de ervaringen?....heb niet zoveel trek om 250 euri uit te geven voor een zadel wat niet zit en naar een jaar al begint te scheuren..
Je kunt beter uren op een plank zitten dan op een zacht bankstel..
ik heb zowel in het midden en voor steps zodat je anders kunt gaan zitten tijdens lange ritten
yep , een boom van een ventBen jij zo groot??
Dyna ziet eruit als een brommertje.
ik zie trouwens dat jij zo'n rvs/chromen dashvover hebt.
ik heb er nu een stuk leer opzitten maar wil ook graag een metalen.
weet jij of dat past met deze dash?
loopt iets in een druppel ipv volledig rind zoals bij jou.
murph weet niet wat hij wil.
of hij wil teveel.
heb i ok last van
ik wil ook:een shovel,een pan,een 1200 sporty,triumph daytona900,norton comando,32ford roadster,,chevroletbus,caddylac brougham 1975,ktmrallymachien,kenworthw900,volvof12,scania 141,gibson sg,fender texasspecial,voxamp,contrabas,gretsch setzer special,ddrum vinny paul signaturekit en een harem
is niet echt onredelijk veel te noemen .....