Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

het grote Harley-Davidson topic deel drie

Status
Niet open voor verdere reacties.
misschien een andere positie van stuur en voetsteunen?
gewoon zitten zoals je het zelf lekker vind en je het vol kan houden.

voor de stoer hoef je geen oncomfortabele positite te nemen,
tis een harley, dus echt stoer word het toch niet.

hehe, hij had een le perra zadel en forward controles maar ik denk dat het zadel me das om deed. Ik heb hem hem ingeruild, 3000 km gereden en €300,- afschrijving. Enigste panne was het achterlicht en daar heb ik voor 35,- een led ding opgefrutselt.....

Dat heb je toch aardig gedaan! En fuck de lui die niets van TC willen weten, inclusief mezelf, me eigen en ik. (ken het ook nie betalen)

En het uithouden op een motor kan soms zitten in hele kleine dingen. Controls ietsje naar voren/naar achteren, ander stuurtje, harder zadel. Ik zelf rij op mijn motor het lekkerst met een ape, terwijl ik vtv dacht, als ik dan toch k*t zit op dat ding, dan maar een ape. En hou het nu uren vol op die brommer.

nu we het er toch over hebben.

wil straks dat bankstel van mij omruilen voor een eenpersoons zadel.
nou heb ik die lepera silhouet gezien en vind dat niet onaardig kwa model.
maar ik hoor van verschillende kantne dat dat niet echt heel byzoner van kwaliteit is...

wat zijn hier de ervaringen?....heb niet zoveel trek om 250 euri uit te geven voor een zadel wat niet zit en naar een jaar al begint te scheuren..

La Pera ziet er schitterend uit maar qua zit kan je net zo goed op een strijkplank gaan zitten. (plank met een lapje leer erover).

Corbin zit comfortabel maar je levert in op de 'sleekness' en ze zijn stevig aan de prijs.

Zelf heb ik, na aanbeveling door een paar Amerikaanse en Canadese Harley kennisen, een Mustang Daytripper besteld. Niet helemaal zo sleek als een La Pera maar volgens die kennissen rijdt je zo een hele dag zonder een stijve reet te krijgen (en hij is wat betaalbaarder).

Mijn zweefzadel met een soort fighterstuurtje.Kan niets tegen op.Geen winscherm en niks.Geen pijn in de rug,liezen ,niks.

ik heb de bare bones van lepera.
kwaliteit is prima en op marktplaats nog wel te vinden voor een euro of 100.

mustang is ook erg goede kwaliteit,
alleen meestal bankstellen.

ik had deze:

zat echt geweldig.
maar ziet er niet uit natuurlijk.
gaat allemaal om de looks.

paar maatjes van mij rijden best al een hele tijd met zo,n zadel , en ze hebben er tot nu toe geen problemen mee gehad , heb bij êên van hen het zadel alleen aan de achterkant iets opgehoogd voor iets meer steun.

Je kunt beter uren op een plank zitten dan op een zacht bankstel..

It's better to be dead and cool,
than alive and uncool. ...

alsdus mickey rourke in harley davidson and the marlboro man.

Mijn plankje zit er al zeker twintig jaar op, en was destijds al tweedehands. Stuur kun je lekker aan hangen, en ik heb zowel in het midden en voor steps zodat je anders kunt gaan zitten tijdens lange ritten. FF lekker met je elleboog op de tank leunen maakt het ook zeer comfortabel tijdens lange ettapes op snelwegen, al ben ik nooit zo'n snelwegrijder geweest.

ik heb zowel in het midden en voor steps zodat je anders kunt gaan zitten tijdens lange ritten

dat heb ik ook, maar ze gaan er af.
kom er alleen met mijn tenen bij en zit dan ook nog eens tegen mijn luchtfilter aan te kutten.

ik zie trouwens dat jij zo'n rvs/chromen dashvover hebt.
ik heb er nu een stuk leer opzitten maar wil ook graag een metalen.

weet jij of dat past met deze dash?

loopt iets in een druppel ipv volledig rind zoals bij jou.

ik zie trouwens dat jij zo'n rvs/chromen dashvover hebt.
ik heb er nu een stuk leer opzitten maar wil ook graag een metalen.

weet jij of dat past met deze dash?

loopt iets in een druppel ipv volledig rind zoals bij jou.

Die zullen er ongetwijfeld zijn alleen die van mij zit er al zeker twintig jaar op, en die dingen waren toen plenty voorhanden. Dat wordt zoeken in de garagesale bakken...

is niet echt onredelijk veel te noemen .....

is niet echt onredelijk veel te noemen .....

qua aantal dingen niet, maar kijk eens wat hij er allemaal op heeft staan.

32' ford roadster, man die dingen zijn in de usa al niet meer te vinden.
gebruiken noodgedwongen glasvezel/polyesther bodys tegenwoordig.

Status
Niet open voor verdere reacties.