Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nu een A2 motor, en die doet 1:29 bij hetzelfde woon~werk traject. (Wat minder zuinig is dan mijn vorige, die reed 1:31.5 bij normale snelheden)Nu komt de aap uit de mouw
Zo zuinig zal mijn oud model fje nooit lopen. Gok dat zelfs mn 1100 zuiniger loopt dan de 750 van 1990. Voorheen altijd 1 liter op 10 mijl
DKP is een kilometervreter, en ik reed tot mijn ontslag ook 1.000 woon~werk kilometers per maand.Ik rij puur hobby matig waarbij het verbruik me niet interesseert. Viel echter op dat na carbrevisie...en ombouw naar naked zonder stroomlijn...het verbruik omhoog ging.
Ja, begreep ik ook. Wel op tijd de olie verversen. Stilstand is achteruitgang.Snap ik vandaar mijn opmerking. Ik rij amper zodoende
Autorijbewijs is geen argument, diehards blijven motorrijden. Koekblikken zijn als je met meer mensen tegelijk naar een bestemming moet.Ze komen zo nu en dan wel eens in beweging en geef dan goed gas
Reed in beginsel serieus een goeie 20K per jaar maar heb nu auto rijbewijs en meer en andere daginvulling
Ja, ongelooflijk. Ze kunnen het daar zelf zo regelen met dieren of honderd rieten manden.Dat is een flauw argument
Geen ervaring mee, en idd niet duurIemand ervaring met deze uitlaat? dominator
Niet duur en ziet er wel leuk uit.
Geen ervaring mee, en idd niet duur
Eigenlijk wel verassend goedkoop zelfs ... niette mooi om waar te zijn... eu ... te goedkoop om goed te zijn?
Langs de andere kant, je zou het maar kunnen proberen voor die prijs
Persoonlijk vind ik de HP1 versie wel mooier, maar dat is slechts kwestie van smaak
B en NL verwacht ik geen problemen, zeker niet mét DB killer.Enige nadeel is en denk daarom ook zo goedkoop is dat er geen e-keur opzit.
Maar er zit wel een db killer in dus weet niet hoeveel last je hiermee zou krijgen als je staande gehouden wordt door de politie?
De HP1 heb ik op mijn BMW 1 pitter. Best wel een bak herrie mèt killer. Zonder killer is het een no go.Geen ervaring mee, en idd niet duur
Eigenlijk wel verassend goedkoop zelfs ... niette mooi om waar te zijn... eu ... te goedkoop om goed te zijn?
Langs de andere kant, je zou het maar kunnen proberen voor die prijs
Persoonlijk vind ik de HP1 versie wel mooier, maar dat is slechts kwestie van smaak
Dat begint er al goed uit te zien!Ziezo andere set leidingen maar opgelapt. De 750 koeler met leidingen werd m niet, nu (tijdelijk) de 600 koeler met bijbehorende leidingen erop. De kleinere koeler zint me niet geheel en zal wellicht tzt vervangen worden door een aftermarket exemplaar maar enfin, eerst fietsje maar eens aan het lopen hebben.
Bekijk bijlage 1364918
Voorvelg rf900 voor mn 1100f bijna kaal geschuurd en opnieuw gespoten, ik kijk weer veelste kritisch maar enfin. Lagers zijn eruit, tussenbus iets in laten korten nog dan kunnen de passende lagers erin voor mn 1100f as. Ga voor de 290mm schijven, daar 2 sets van liggen om te passen mbt spacers om velg uit te lijnen. Afstandsbusjes voor de 4 zuiger nissins laten draaien, nu hopen dat ze niet te groot zijn omdat ik uitging van een rf600 velg maar ach, kleiner maken kan altijd nog.
Bekijk bijlage 1364919
Hmmm ... dan zou ik het niet meteen durven monteren als de motor ook gebruikt wordt voor vakantietripjes.De HP1 heb ik op mijn BMW 1 pitter. Best wel een bak herrie mèt killer. Zonder killer is het een no go.
Heb de fabriek in Polen al gevraagd of er meer dempingwol in kan. Maar ze zeggen van niet.
1:12 is verschrikelijk hoog!Vandaag getankt en wat blijkt 12.5l op 150 km...
Gemiddeld 1 op 12 ligt dat aan mij of is dat bizar hoog verbruik. En dan rijd ik nog niet eens echt heel sportief...
Ook past er 20L in de tank als het goed is maar ik moest hem dus na 12.5L al op reserve zetten anders ging de motor heel erg stotteren...