Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Heb voor een leuke prijs een MRA ruit met spoiler kunnen overnemen.. Komt morgen binnen. 4 bevestigingpunten los, ruit eraf, nieuwe erop en klaar is kees? Als ik zo kijk heb ik met het hele systeem van de navigator houder en hoogteverstelling originele ruit niks te doen?
 
Heb voor een leuke prijs een MRA ruit met spoiler kunnen overnemen.. Komt morgen binnen. 4 bevestigingpunten los, ruit eraf, nieuwe erop en klaar is kees? Als ik zo kijk heb ik met het hele systeem van de navigator houder en hoogteverstelling originele ruit niks te doen?
2 boutjes losdraaien, ruit met 2 zwarte beugels eraf schuiven. Beugels overschroeven, hele boeltje er weer op schuiven en 2 boutjes weer vast.

1/5 🌟 moeilijkheidsgraad
 
2 boutjes losdraaien, ruit met 2 zwarte beugels eraf schuiven. Beugels overschroeven, hele boeltje er weer op schuiven en 2 boutjes weer vast.

1/5 🌟 moeilijkheidsgraad

Thanx. Die 2 middelste bouten los aan beide kanten en dan de boel overzetten dus...
 
is maar wat je duur vind.. mijn ruit trilt een stuk minder en blijft de boel iig heel, want met de spoiler gaat ie flink meer wind vangen
 
Maar je bedoelt die dus wel van wunderlich? 2 aan de zijkanten. Er is ook nog een steun voor in het midden volgens mij...wat gebruik jij precies dan?
 
Ik heb die van wunderlich die aan de linker zijde gemonteerd wordt.

Werkt goed en installatie is simpel.

EEFCC892-5C67-4C69-9825-DC47307C79C6.jpeg
 
Ok..Alleen de linkerkant voldoet dus? Je ziet op de afbeelding ook de versterking in het midden. Die gebruik je dus niet...
 
Die voorlangs over het midden loopt is een aanvulling op bovenstaande steun en dan zou je ook nog een beugel moeten aanschaffen voor je navi.
 
die heb ik niet nodig gehad, zelfs niet met de verhoogde wunderlich ruit.

Die overigens in de schuur stof ligt te happen 😂 misschien eens in de verkoop doen.
 
vanochtend lag er helaas een GS rijder op de A9. Ben even gestopt maar kon weinig doen, hij was gelukkig bij kennis. Indien een MF'er: sterkte!
 
vanochtend lag er helaas een GS rijder op de A9. Ben even gestopt maar kon weinig doen, hij was gelukkig bij kennis. Indien een MF'er: sterkte!
Heb motor zien liggen. Reed op rijbaan ri Alkmaar. Politie al ter plaatse. Zelf was ik aan bewegen ri N205. Kon weinig doen.

Op het werk ff snel 112 gechecked. Enige wat er stond was aanrijding letsel -O-'(

Hopelijk gaat het goed met de berijder van de GS.
 
Ruit zit er al op. Inderdaad een makkie. Vind de ruit wel een stuk dikker dan de originele. Heb er nu een MRA ruit op.

Nog niet kunnen testen qua wind.. Ben benieuwd..
 
Koop je een nieuwe GPS, raakt het ding na ingebruikname meteen in een psychose. Op aanraden een harde reset gegeven en verdomd, hij doet wat ik verwacht en waarvoor ik betaald heb. Ik vraag me nu wel af of het door een telefoonkoppeling is gekomen, of gewoon een bitje of bytje op z'n kant :?

Morgen een lang weekendje Eifel, dus hopen dat die nieuwerwetse rommel het blijft doen. Misschien dat ik de oude 350 maar in de tas meeneem.
 
Koop je een nieuwe GPS, raakt het ding na ingebruikname meteen in een psychose. Op aanraden een harde reset gegeven en verdomd, hij doet wat ik verwacht en waarvoor ik betaald heb. Ik vraag me nu wel af of het door een telefoonkoppeling is gekomen, of gewoon een bitje of bytje op z'n kant :?

Morgen een lang weekendje Eifel, dus hopen dat die nieuwerwetse rommel het blijft doen. Misschien dat ik de AT maar beter ineens dump...

Je zou inderdaad voor alle veiligheid nog snel een GS kunnen kopen...

Zij het vooralsnog geen 1250, want dat rammelende, rinkelende parasietgeluid bij optrekken en constante belasting wordt alsmaar erger... -O-:(
 
Mijn saaie Hondaatje heeft een compleet gebrek aan emotie en dus bijgeluiden. Eigenlijk bevalt me dat stiekem wel. Het gedoe met mijn psychologisch instabiele navigatie apparaat moet ik dan maar op de koop toe nemen. :Z
 
Vraagje, het laserapparaat waar de politie snelheid mee meet, weet iemand in hoeverre dat kwaad kan voor je ogen? De agent die mij te pakken had vertelde mij dat ze motorrijders altijd op de helm laseren..... Of werkt dat apparaat überhaupt met een laserstraal?
 
Ja dat is een laser. Of het kwaad kan van grote afstand? Geen idee maar "men" reageert nogal heftig als je met zo'n laserpen op een vliegtuig mikt. Dat zal niet voor niks zijn. Denk dat als je aangehouden wordt en je klaagt over een zwart vlekje op je oog omdat je er recht in keek dat ze dat niet leuk gaan vinden. Aan de andere kant, toen ze mij laatst laserden ( ik reed netjes) heb ik geen rood stipje gezien. De kanarie die hem vast had zag ik wel.
 
De laserstraal uit een gun bij een snelheidscontrole is op een afstand van 400 m al zo’n 90 cm breed. De straal is zwakker dan die uit een laserpen en is maar kort en pulserend. Deze is dus niet schadelijk.
 
Aan de andere kant, toen ze mij laatst laserden ( ik reed netjes) heb ik geen rood stipje gezien. De kanarie die hem vast had zag ik wel.
Sindsdien heb je geen leesbril meer nodig? Het was dus geen bekeuring maar een factuur. Je bent gewoon op de motor naar een oogkliniek geweest en maakt er hier een spannend verhaal van...... :+
 
Welke nwe gps heb je Chris ?.
595 ??

Ik heb zelf de 590...en in combi met de interphone 5mc geeft dat ook bij mij regelmatig gedoe..
Hij ontkoppelt en koppelt dan uit zich zelf met die 5mc...
Bedoel je dat ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan