Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Ik kom hier alleen om de grenzen van het toelaatbare te bewaken. Bijzonder dat mensen dit topic uit vrije wil volgen. :?
 
En met schoonmoeder en direct gevlucht.....

123 Veloce...4 mei de openingsrit....
Je kan aanschuiven voor een onvergetelijke ervaring....
Ps...niet gs rijders mogen gerust mee...er zijn er meer dan je denkt....
 

Je blijft leren op deze manier, maar je moet er dan wel eerst, een reeds in beginsel vreselijk nummer, nog verder voor verkrachten..
 
bip-bip

lang geleden,
ondertussen de 1200 geruild voor een vers-van-de-pers GS1250 fulloption,
nog niet volledig ingereden, dus nog geen vol vermogen.
 

Je blijft leren op deze manier, maar je moet er dan wel eerst, een reeds in beginsel vreselijk nummer, nog verder voor verkrachten..

Aan de zonnezijde dan weer : je leert er een mondje Antwerps mee...

Jep, ik blijf me onverdroten verder inzetten voor de verspreiding der zuidelijke Cultuur in de noordelijke lage landen... iemand moet het doen.... :+

Let op de hoofdletter C...’:)
 
Aan de zonnezijde dan weer : je leert er een mondje Antwerps mee...

Jep, ik blijf me onverdroten verder inzetten voor de verspreiding der zuidelijke Cultuur in de noordelijke lage landen... iemand moet het doen.... :+

Let op de hoofdletter C...’:)
Dat Antwerps is nog niets vergeleken met het "Aantwaarps" dat nu in sommige buurten word gesproken, en het spijtige is dat dit gebruik uitdeint naar kilometers in de omtrek, alsof dit gaat beschouwd worden als A.N.
Ik vind het niet leuk.
 
Dat merk ik absoluut niét... mijn dochter van 32 jaar heeft nooit echt Antwerps gesproken en geeneen van haar vrienden spreekt dialect.
Mijn kleindochter hoort alleen maar AN in haar omgeving .
Ik vind juist dat, behalve dan in sommige komisch bedoelde TV-series, het echte platte Antwerps aan het verdwijnen is op straat.... en zeker bij de jongere generaties.
In mijn jeugd was het veel meer uitzonderlijk dat ik met mijn twee beste vrienden louter AN sprak....
 
Dat merk ik absoluut niét... mijn dochter van 32 jaar heeft nooit echt Antwerps gesproken en geeneen van haar vrienden spreekt dialect.
Mijn kleindochter hoort alleen maar AN in haar omgeving .
Ik vind juist dat, behalve dan in sommige komisch bedoelde TV-series, het echte platte Antwerps aan het verdwijnen is op straat.... en zeker bij de jongere generaties.
In mijn jeugd was het veel meer uitzonderlijk dat ik met mijn twee beste vrienden louter AN sprak....
En het probleem is dat ze tegenwoordig allemaal denken dat hun Antwerps Nederlands Algemeen Nederlands is. Wij lopen er toch niet in
 
bip-bip

lang geleden,
ondertussen de 1200 geruild voor een vers-van-de-pers GS1250 fulloption,
nog niet volledig ingereden, dus nog geen vol vermogen.

Ben benieuwd naar de full-power ervaring .
Blijkt wereld van verschil te zijn met de vorige GS-en... ?
 
En het probleem is dat ze tegenwoordig allemaal denken dat hun Antwerps Nederlands Algemeen Nederlands is. Wij lopen er toch niet in

Waar bleef het zo lang ?
Man, jij moet toch een hekel aan Antwerpen en zijn inwoners hebben... geen enkele gelegenheid laat je voorbij gaan... ben je ooit onrecht aangedaan door een Antwerpenaar, of zo ?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mijn informatie word de GS afgeleverd met gereduceerd vermogen . Na de 1000km-beurt wordt de volledige paardenstal pas open gezet.

Dat is enkel nog in België het geval met ons achterlijk BIV-systeem... alsof dat iemand tegenhoudt om zijn motorfiets achteraf vrij te laten zetten, met alle potentiële problemen vandien qua verzekeringsdekking bij een ernstig ongeval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan