Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Ik begreep eerst dat-ie in JOUW garage stond...

Dat zal je dealer leuk vinden... ;)... hij moet dat ding zelf betalen na een week, maar moet nog wel een paar maanden wachten op jouw centen...:Y
Mijn dealer is geen dealer maar BMW zelf...
En sinds ze in het nieuwe gebouw zitten is dat geen probleem want ze hebben nu iets meer plaats.
 
zit nu bij HK suspension, hopelijk zijn ze zo klaar met het omzetten van de esa motoren op de nieuwe wilbers schokdempers :]
 
Nieuw speelgoed staat in de garage. Maar ik wacht tot maart om de motor in te schrijven.
y-IMG-0762.jpg

y-IMG-0765.jpg


y-IMG-0766.jpg



mooi mooi :Y:9~
 
Even vraagje , is er hier iemand een beetje handig met het instellen van de Koffer slotjes :)

Ik heb de slotjes al weer een paar maanden liggen, maar blijkbaar lukt het mij niet :P
 
Even vraagje , is er hier iemand een beetje handig met het instellen van de Koffer slotjes :)

Ik heb de slotjes al weer een paar maanden liggen, maar blijkbaar lukt het mij niet :P


Je kan een keer langskomen als ik in Rotterdam werk (1dag in de week). Ik heb ook plaatjes om de cilinder aan te passen.
 
Je kan een keer langskomen als ik in Rotterdam werk (1dag in de week). Ik heb ook plaatjes om de cilinder aan te passen.
Daar maak ik dan graag gebruik van, zit je een vaste dag in Rotterdam ?
Ik pb wel ff mn nummer

Die how toes op Youtube is niet voor mij besteed :+
 
Vraagje, ik zie net een tweedehands F650GS uit 2003 te koop staan voor €1750. Hij staat 25kw op kenteken en heeft 51k gelopen. De motor is overgespoten maar het lijkt op de fotos wel netjes gedaan.

Denken jullie dat dit wat kan zijn, of is het te goedkoop?

1548026409627.png
 
Voor een Honda Dominator van begin jaren '90 moet je ook een dergelijk bedrag neerleggen. Alles valt en staat in dit geval met wel/geen ABS en de staat van onderhoud. Een nieuwe set banden + kettingset + remblokken zijn al 25% van de vraagprijs. Als de remschijven ook nog op zijn, de motor een beurtje moet hebben, dan ben je in totaal maar zo €1000,- verder.
 
Dit model heeft wel ABS en zo goed als nieuwe banden. Olie is recent vervangen, staat van remmen en ketting is onbekend.

Bedankt voor de tips!
 
gezien de schaafplekjes ook even ontroleren op crash schade...

van het weekend de nieuwe vering gemonteerd, hopelijk binnenkort testen!
2iYALnD.jpg


wel koud klussen in de tuin!
 
Daar maak ik dan graag gebruik van, zit je een vaste dag in Rotterdam ?
Ik pb wel ff mn nummer

Die how toes op Youtube is niet voor mij besteed :+

Je kan een keer langskomen als ik in Rotterdam werk (1dag in de week). Ik heb ook plaatjes om de cilinder aan te passen.

@Win, bedankt voor je onine hulp man, was achteraf toch niet zo moeilijk, soms heb je gewoon ff dat duwtje nodig *D*D

Toppie
 
Mis zie ik wel één eindplaatje, morge eens kijken of de dealer deze los heeft liggen, 7 slotjes zitten er in en werken nog ook haha

Net trouwens ff gereden, was helemaal niet zo koud joh
 
Terug
Bovenaan Onderaan