Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Misschien vervangen voor een imitatie SR. Daarvan mag je verwachten dat ie gewoon stuk gaat binnen afzienbare tijd.

Als de stekkers schoon zijn zou ik er niks mee doen.
 
Ja nu is het goed. Ik vraag mij alleen af of er misschien iets anders aan de hand is, omdat het lijkt alsof dit al de 2e vervangende SR is in (inmiddels) 39.000km.

Contactspray.
Corrosie in de stekkerverbindingen of (bijna) draadbreuk kan een aanleiding zijn. Overgangsweerstanden slopen je spanningsregelaar, vandaar dat je even de bedrading moet nalopen en de stekkers inwendig moet schoonmaken tijdens het onderhoud. De meeste dealers vergeten dit voor het gemak als ze te druk zijn.
 
Eddy too, djeepert, royal club....

Is de openingsrit niets voor jullie ??

Zie je eindelijk Detox in het echt...
De anderen zijn minder interessant...
 
Ik heb geen GS. Zit er alleen veel (te vaak) aan.

Maar evengoed misschien wel leuk. Als het mooi weer is haak ik wel aan :)
 
Corrosie in de stekkerverbindingen of (bijna) draadbreuk kan een aanleiding zijn. Overgangsweerstanden slopen je spanningsregelaar, vandaar dat je even de bedrading moet nalopen en de stekkers inwendig moet schoonmaken tijdens het onderhoud. De meeste dealers vergeten dit voor het gemak als ze te druk zijn.

Oke, dat klinkt wel logisch

Eddy too, djeepert, royal club....

Is de openingsrit niets voor jullie ??

Zie je eindelijk Detox in het echt...
De anderen zijn minder interessant...

Ik zit dan in Limburg. Amstel Gold fietsen.
 
Ga je nu met droge ogen verklaren dat onze Belgische strafpleiter niet interessant is! Ga je die boomlange man die zonder tolk lastig te volgen is over één kam scheren met bijna gepensioneerde veldwachter?........... Ik ga bier en chips zoeken.

:+
 
Ik dacht even... Onze West-Vlaamse Arnold Schwarzenegger lookalike... :+
Ik snap nu ineens het verhaal over de Harley in Amerika.

1546642151285.png
 
Ga je nu met droge ogen verklaren dat onze Belgische strafpleiter niet interessant is! Ga je die boomlange man die zonder tolk lastig te volgen is over één kam scheren met bijna gepensioneerde veldwachter?........... Ik ga bier en chips zoeken.

:+

Allicht niet....
Die strafpleiter werkt zich nog steeds te pletter..
Ik ben vast begonnen met een cursus hydrocultuur.. ik moet natuurlijk wel weten hoe een begonia eruit ziet...
Heb ik.als veldwachter nooit geleerd. Wel hoe ik mensen moet pesten. .
Maar daar maak je jezelf nog niet interessant mee...
Wel als je op een 500 euro brommer door half europa bromt. Tenzij je die moet dragen omdat je wel hele vreemde wegen met obstakels uitzoekt...
 
kan iemand mij helpen
ben bezig met het kopen van een GS 2015, maar de handelaar weet niet precies welke opties etc er opzitten.
nu heb ik een tijdje geleden via dit forum een site voorbij zien komen waarmee je met frame nr. alle opties kunt checken
maar kan hem niet meer vinden. iemand een idee?
bedankt
 
Allicht niet....
Die strafpleiter werkt zich nog steeds te pletter..
Ik ben vast begonnen met een cursus hydrocultuur.. ik moet natuurlijk wel weten hoe een begonia eruit ziet...
Heb ik.als veldwachter nooit geleerd. Wel hoe ik mensen moet pesten. .
Maar daar maak je jezelf nog niet interessant mee...
Wel als je op een 500 euro brommer door half europa bromt. Tenzij je die moet dragen omdat je wel hele vreemde wegen met obstakels uitzoekt...

Dat van die tolk heb ik nog steeds niet... wellicht de laatste dagen wat dolgedraaid, met iets té veel drukte om nog een beetje leuk te zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan