Het grote GS-topic deel 29 - On (or off) the road again..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben op dit adres gekomen ga hier komend weekend naartoe ligt iets verder dan de parkeer plaats van de Spar www.hausmarita.at
Ben een keer in het Jagerhof geweest wel goed adres maar een arrogante eigenaar
full
 
Laatst bewerkt:
Nee eigenlijk niet. Ik ben ook aan het werk en dan gewoon in Roosendaal en ik moet nog drie dagen werken voor ik met vakantie mag. Dus nee ik heb geen medelijden :+
 
Ik zit weliswaar in Frankrijk, maar met een grote tas vol dossiers en een veelgebruikte dictafoon.

Lastig hoor als, zoals vandaag, het zonnetje schijnt en ik de hele dag binnen zit, omringd door stapels dossiers...

Medelijden, iemand ???
Ja, Wie wil er nu in godsnaam in frankrijk zitten.
 
vorig jaar was ik in Spa, en zijn we naar Luxemburg geweest,, vond de mensne vriendelijker en relaxter dan in de directe omgeving van Spa.....

in Luxemburg waren ze ook bereid om een vreemde taal te spreken ook al ging dat niet altijd even goed, de wil was er wel , dit in contrast .....
 
Ik kan je verhalen vertellen van een vrouwelijke collega van me die een paar jaar in Luxemburg stad heeft gewoond en gewerkt... ze huiverde nog bij de herinnering aan de ongelooflijke brutaliteit en xenofobie van haar "collega's" aldaar...
Dan zou ik je eens uitnodigen om hier te komen... Ik durf niet toegeven hoe erg het hier gesteld is met de meesten. ;(
 
Tja, bij mijn collega viel dat in Luxemburg nog meer op, vermits er in ons beroep (nog steeds) een traditie van "hoffelijkheid" bestaat en van antieke dingen zoals "eerbied voor de rechtbank" , oudere collega's gaan voor, leden van een andere balie mogen eerst pleiten, en zo . Allemaal voor de vorm, maar die dingen bestaan ook in Nederland en Frankrijk.

In Luxemburg bestaat dat allemaal niet : niemand groet een andere collega, er wordt grommend en duwend naar voor gedrongen in de rechtszaal, de deur wordt voor je neus dichtgesmeten...

Echt ongelooflijk brutaal, allemaal... en dat vlakbij huis...
 
Laatst bewerkt:
Ik zag toevallig onderstaande advertentie. Voor € 60 een reservehelm opgevouwen mee te kunnen nemen onder mijn zadel lijkt me wel wat. Bijvoorbeeld om iemand een lift te kunnen geven die geen eigen helm bij zich heeft.

Denken jullie dat zo'n opvouwbare helm veilig is? En hoe klein is zo'n ding opgevouwen eigenlijk? Ik twijfel een beetje.

full



:+
 
Laatst bewerkt:
Ik zag toevallig onderstaande advertentie. Voor € 60 een reservehelm opgevouwen mee te kunnen nemen onder mijn zadel lijkt me wel wat. Bijvoorbeeld om iemand een lift te kunnen geven die geen eigen helm bij zich heeft.

Denken jullie dat zo'n opvouwbare helm veilig is? En hoe klein is zo'n ding opgevouwen eigenlijk? Ik twijfel een beetje.

[afbeelding]


:+
Ik denk dat ze een klap helm bedoelen, waarschijnlijk een slechte vertaling.
 
Oh, zou dat het zijn. ;(

Die gaat dan zeker niet passen onder het zadel van mijn 800GS?
Misschien ff wachten op de "opblaasbare helm" die gaat wel passen onder het zadel van de F800 (zonder alarm)
Zal ook een mooie oplossing met tropische temperaturen. (ben dan wel nieuwsgierig hoe de hermandad daar op reageert)


:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan